Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 1 minuut geleden zei Bob: We krijgen steeds meer gezelschap. Zouden die ook honger hebben? En wat eten die beesten zoal. Alleen gras toch? Ik hoop het, ze kijken wel een beetje vreemd naar ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Zojuist zei Bob: We krijgen steeds meer gezelschap. Zouden die ook honger hebben? En wat eten die beesten zoal. Alleen gras toch? Volgens mij is dit een uitvaart. Het waren toch echte rundersteaks, bob? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Socrates! terug in de reistas! Kattenvanger! @Bob moeten die nog op de barbecue? Dan duurt het nog best lang voor we eten krijgen zeg :O Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Ik weet van niks, en het vlees komt van de slager hier. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 lugubere types zijn jullie @Quinn en @Tatum. Gelukkig is @Bobhet integere type. Ik heb onze tenten opgezet. Knus he. Tatum, karin123 en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Tja, sorry @Reacher ik had het al getypt voor ik nadacht Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Tja, sorry @Reacher ik had het al getypt voor ik nadacht Geeft niet hoor, je moet mij eens horen als er een stoet prei en tomaten voorbij loopt. Quinn, niks, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 34 minuten geleden zei Bob: We krijgen steeds meer gezelschap. Zouden die ook honger hebben? En wat eten die beesten zoal. Alleen gras toch? @Quinndoe die rode trui uit! karin123, Reacher en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Nou ik ga maar op mijn armoedige opblaasmatrasje liggen. Het is wel afzien hé jongens. Tatum, niks en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 1 minuut geleden zei niks: @Quinndoe die rode trui uit! Ik ga geen uitdaging uit de weg niks, Reacher en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Wie ehhh slaapt bij je @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Zojuist zei niks: Wie ehhh slaapt bij je @Reacher? FIRST! niks, Reacher, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Ohhh Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Van mij mag je er gerust bij hoor @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 .. en Socrates volgens mij passen jij en mini en Bob en Tatum er ook nog wel bij @niks Hell er passen waarschijnlijk 100 runderen bij, zo groot is dat bed. Maar @Quinnen ik gaan wel Good Omens en Koreaanse zombieseries kijken dus stil zijn! Tatum, Quinn en niks reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Eensch met @Reacher behalve dat stil zijn. Ik praat altijd dwars door teevee heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Ik ga er alvast in! Mini slaapt al. Slaap lekker lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Shit, ik ging wat met werken doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Zojuist zei Artax: Ik houd niet zo van glamping, ik ga bij de bosrand pitten. tot morgen Tough cookie Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 @Artax bikkel :O @niks welterusten jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Zojuist zei Quinn: Eensch met @Reacher behalve dat stil zijn. Ik praat altijd dwars door teevee heen. Dan slaap je bij @Artax werk ze en weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 4 minuten geleden zei Artax: Oh! en mij wordt niks gevraagd? Sssst, we slapen al. Maak jij morgenochtend weer pannenkoeken? Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Nou @Artax je bent de eerste die klaagt over het bed met mij delen nancy, karin123 en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 3 uur geleden zei Reacher: en Socrates volgens mij passen jij en mini en Bob en Tatum er ook nog wel bij @niks En ik dan? Uit het oog uit het hart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik heb de barbecuu gemist, ik red me wel met zoetigheid vannacht. (Snif, snif….) Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden