ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Sterkte @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 2 uur geleden zei Zbb: ik twijfel wat te doen of of ik überhaupt iets moet/kan doen. ik zou ook zeggen: bij twijfel niets doen behalve eventueel een soort van bereikbaar zijn. Zeker geen 'reddingsoperatie' en al helemaal niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 10 uur geleden zei Yana: @Zbb Nadat ik stopte met drinken bleek dat mijn lijf veel gevoeliger is dan ik altijd dacht. Ik had ook nog regelmatig last van trillen, hartkloppingen en -overslagen en me naar voelen. Heel veel minderen met koffie bleek de oplossing. En dat hielp niet meteen maar pas na twee weken ofzo. Nu drink ik nooit meer dan 1 kopje koffie met caffeïne per dag, en verder evt. caffeïnevrij. Sterkte man! Niet gaan drinken hoor, we willen je niet missen Er word mij aangeraden het bij 2 kopjes cafeïne vrij te houden en dan nog s' morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 En nu moet ik aan die hond van Spirit denken die net een operatie heeft gehad. Daar heb ik medelijden mee, een dronken baasje om je te verzorgen. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Zbb, hou je roer recht, niets en niemand is het waard om ook te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Zbb Machteloos is lastig, maar spirit kan alleen zelf de knop om zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 7 uur geleden zei Bor: Hoe jong ben jij dan Knakker? Ik zat met 12 al aan het bier en sigaretten in de kroeg. Dat kon toen gewoon. Kan ik me nu ook niet meer voorstellen trouwens. Stel je voor zo'n kind aan de toog In mijn jeugd gingen we ook gewoon naar het café in het stadje waar ik nu woon, ik twijfel zelfs of ik al wel 12 was als ik daar bier dronk. Nu kan dat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Op mijn twaalfde dronk en rookte ik ook al. Denk nog wel eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Op mijn twaalfde dronk en rookte ik ook al. Denk nog wel eerder. Het was wel verboden in een café, maar het gebeurde gewoon. T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 12 minuten geleden zei Claudius: Het was wel verboden in een café, maar het gebeurde gewoon. T Daar zorgden anderen wel voor toendertijd. Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Ik hoop ook dat @spiritweer boven komt drijven. En dat de hond goed wordt verzorgd. @Yanabeterschap. Wat scheelt er? Je plaatste prachtige foto’s. @Zbbik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is. Je voelde je al niet lekker. Nu je maatje nog zo zien. Je kunt nu alleen maar goed voor jezelf zorgen. Dat is genoeg. Ik lig al in bed. Was ook niet lekker. Hormonaal gedoe. Bah. slaap lekker allen Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Dat heb ik ook geprobeerd @Bor zwanger worden om thuis weg te komen maar het lukte toen maar niet. Ben trouwens evengoed op mijn 18e zo uit de schoolbanken getrouwd. Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Ik ga legguh, met me boek. Morgen weer, Bor. Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Ik meld me alvast droog af van het dagpact. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 27 minuten geleden zei Zbb: Ik meld me alvast droog af van het dagpact. Ohh,ik stond helemaal niet op het dagpact vandaag geloof ik. dan maar een gewone droge afmelding. weltrusten. Tatum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 8 uur geleden zei ikkanhet: Daar zorgden anderen wel voor toendertijd. Dus je bedoeld dat je zelf het café niet binnen ging ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 11 minuten geleden zei Claudius: Dus je bedoeld dat je zelf het café niet binnen ging ? Jawel het café kwam ik al van kleins af aan. Bedoel het bier bestellen. Als klein kind ging ik het café in om mijn dronken vader eruit te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 @ikkanhet Moeilijke jeugd dus, het lokaal was dan niet ver van je woonplaats? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Zojuist zei Claudius: @ikkanhet Moeilijke jeugd dus, het lokaal was dan niet ver van je woonplaats? Nee dat was gewoon bij ons in het dorp. Of in de woonplaats van mijn vader maar dan was ik daar op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 21 uur geleden zei knakker: Haha ja, vergelijkbare ervaringen hier. Maar wee het moment als de imodium na een week weer is uitgewerkt. Maar laat ik daar maar niet over uitwijden. Er zijn kinderen bij. Omdat ik vaak obstipatie heb als ik op vakantie ben heb ik ooit eens een “natuurlijk “ middel gebruikt om mijn stoelgang op gang te houden cq te bevorderen. Ik moest er een paar dagen voor het begin van de reis beginnen. Slecht idee!! Ik kreeg al diarree voor ik ook maar iets in het desbetreffende land had gegeten of gedronken. En toen moest de reis nog beginnen. I.v.M. De aanwezige kinderen zal ik er verder niet over uitweiden. nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden