nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ja, gek hè?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Wat een prachtig zonnig weer toch vandaag. Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Die herfstkleuren en dat herfstweer: Ik word hier zó gelukkig van! Lievelingsseizoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 1 uur geleden zei nancy: Het gaat me niet om moraal of iets dergelijks, als je dat denkt dan sla je de plank mis. Het gaat om emotionele veiligheid. Is iemand daar ooit zeker van? Dat je jezelf emotioneel kunt beveiliggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Luister eens, het gaat me niet om hypothetische gevallen, het gaat/ ging me om Spirit. Ik geef om haar. Dus maak ik me soms zorgen. En nu ben ik er in ieder geval klaar mee. En nu hup, op mijn fietsie richting winkelcentrum, door een herfstig parkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Intussen heb ik, helemaal uit de comfortzone een worteltaart gebakken en een low carb banaan/notencakeje. En dan ben ik er weer voor een jaar van af gek toch hoe ik daar stress van oploop, want het is voor anderen en ik ga dan niet eerst oefenen. sterker nog ik wijk in alles van de recepten af (dat deed ik altijd al wel), dus ik houd pippi langkous maar als voorbeeld; ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat het lekker wordt. Ook hier dan maar, verandering van spijs doet eten? nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 O@nancy ja sorry, ik tag je. Maar ik wil je graag zeggen dat ik begrijp dat je je zorgen maakt, vanuit oprechte bezorgdheid, en dat ik dat heel lief van je vind. En wat @bumperjim zegt is helemaal waar en wellicht helpend. Verder ben ik pro niet traditionele relatievormen, waarbij ik vind het belangrijk dat de afspraken helder, open en duidelijk zijn. Mooo hè, die centen. @Reacher in de hoop dat er eens één doorkomt Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Lekker @lady jane Voor een ander is leuk om te bakken, maar voor jezelf ook hoor ik snijd er dan allemaal plakjes van en vries ze per stuk in zo heb ik elke dag wat gezonds bij de koffie Net naar de meubelgigant in Delft geweest om wat inspiratie op te doen voor meubels in een klein huisje Want vriend gaat wel een stuk kleiner wonen nu Maar wel een hele leuke locatie Licht, zonnig, begane grond, nog een klein tuintje en veel groen eromheen We dachten, we nemen daar even een broodje Jeetje, in de rij om je q R code te laten scannen en je identiecatie bewijs. Voordeel; was wel lekker rustig, want de mensen zullen wel gedacht hebben ; laat ook maar. Cappucino voor 50 cent en twee wraps voor 1.99 kost geen drol daar lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Daar zeg je iets heel essentieels erbij Quinn, als dat kan prima. En als men ook zich kan realiseren dat er ook iets scheef kan groeien in de relatie(s). Ik heb er alleen ellende van gezien en zelf meegemaakt. Ben er dus zeker niet objectief meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Op je familiepas is koffie/thee en fris zelfs gratis Raps Ik was gisteren in de Ikea in Amsterdam, maar vond er weinig sfeer terug. De mensen voor mij werden geweigerd want die QR code was niet goed, man, vrouw en baby, dropen teleurgesteld af. Ik heb wat leuk keukengerei gescoord, maar was binnen een uur weer buiten, dat is me nog nooit gebeurd. rapilos en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Vandaag had ik toch wat afleiding. Met mijn moeder naar de kliniek want die heeft haar bekken gebroken. Het is al een maand geleden maar ze heeft er nog steeds veel last van. Ze verwacht dat het allemaal snel snel geneest maar dat gaat natuurlijk niet zomaar. Ik herken wel het ongeduld. Zij heeft een relatie zoals spirit, al meer dan 10 (zelfs bijna 20?) jaar. Het bevalt haar prima want ze wil geen vent meer in huis en dat begrijp ik wel na haar huwelijk met de narcist. Nu is het natuurlijk wel lastig om alleen haar plan te trekken in een huis vol met trappen. Doet wel goed om haar nu te kunnen helpen, al Is het maar 1x per week. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Hoi hoi. Ben al in geen eeuwigheid bij Ikea geweest. Kan geen stellingkast of boekenkast meer kwijt hier. De laatste jaren vaker in Zweden zelf geweest dan bij Ikea. lady jane en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ik ga vanavond maken Oosterse biefstuk met broccoli en rijst. En dan morgen een curry madras. En voor mezelf salade. Maar dat laatste ben ik dus vergeten te kopen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) easy comfort Food: erwtjes en pekes uit een pot met vol-au-vent van traiteur en kroketten. 7 oktober 2021 bewerkt door Musashi En mayonaise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ik zit me suf te piekeren of ik nog iets alcoholgerelateerds weet te zeggen maar er schiet me niets te binnen. Het uitgekauwde en afgezaagde 'ik heb geen trek meer' is nu zo langzamerhand wel bekend, vertellen hoe het herstelproces bij mij is gegaan wordt steeds moeilijker omdat ik zo langzamerhand begin te vergeten hoe het allemaal ook alweer ging. Het enige dat me hier steeds doet terugkeren is het feit dat ik dit forum een beetje als onderdeel van m'n (bijna) dagelijkse dingen ben gaan ervaren. Maar de verhalen/ervaringen hier beginnen me een beetje (behoorlijk) boven m'n petje te groeien, zowel door de ingewikkeldheid als door de hoeveelheid, waardoor ik steeds minder verbinding voel. Dus ik denk dat ik maar eens een punt achter dit forum moet gaan zetten. Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 @Kohtje wat? verbluft nee toch? Maar ja, als dat beter is voor jou, ja, natuurlijk. Maar nee toch? @lady jane tja, door schade en schande toch wat wijzer geworden. Nancy, wat ga je dan wel eten? De tweeling kookt vanavond, aan het volle aanrecht te zien, krijgen we Mexicaans. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ik begrijp je denk ik wel, Kohtje. Op een gegeven moment lees je hier ook een herhaling van zetten. Toch vind ik jouw bijdrage hier nog steeds héél waardevol, juist omdát je laat zien hoe het is als men langer van de alcohol af is. Ik zou het bijzonder jammer vinden als je daadwerkelijk zou besluiten om hier weg te blijven. Ik lees je graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Quinn, geen idee nog....waarschijnlijk een ietsiepietsie van datgene wat ik de mannen hier voorschotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Iemand wel eens bij Preston Palace in Almelo geweest? Zo ja, was het wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Wij eten stamppot wortels en uien, mini ook alleen dam zonder de uien erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Volgens mij mogen de buitenstaanders niet naar binnen nu, alleen naar zwembad. Wij willen in de week gaan, met kind dus echt feesten doen we niet. Drinken doe ik niet, dan ook niet. ik twijfel een beetje, S is eerder geweest en laaiend enthousiast, dus misschien maar op hem vertrouwen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) Preston palace ooit eens geweest in het weekend vond het 1 grote eet en drink partij. Een jaar of 2 geleden eens alleen wezen zwemmen daar , zwembad was koud toen . Dat is mijn ervaring, maar een ander kan dat anders beleven . 7 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Geklutste eieren, sperziebonen,tomaten ,feta,ui, peterselie, nori Jeetje @Kohtje Zou het jammer vinden als je weg ging. je hoort zo bij dit forum weet niet beter, of jij bent er altijd ( oké, met soms wat pauze ertussen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Preston Palace, twee jaar geleden geweest. Inderdaad heel veel eten en drinken niet echt mijn ding, maar goed een ander vind dat misschien heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 6 uur geleden zei spirit: Hoe kom je daar nu weer bij @nancy. Wij zijn 2 volwassen mensen. Misbruik??? Laat me niet lachen . Wil je me nu weer in een hoekje drukken, als kwetsbare vrouw. Je haalt me weer lekker nasr beneden, zoals altijd. Voel me beter dan ooit mens. Wil ik graag even op inhaken. Heb ik een tijdje terug ook gedaan, gezegd hoe tenenkrommend ik sommige mededelingen vind… mag ik niks over zeggen want kritiek vind je niet fijn. Wat voor een dagindeling heb je nou? Je komt pas laat je bed uit, nootjes, bed en telefoonboer. Rondje hond en aa. Helemaal je eigen ding. Maar het komt zo laag over om je vertier ook nog eens te zoeken in een bezette man. Vind je dit echt prima? Of hoop je stiekem toch dat hij voor jou gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 2 uur geleden zei spirit: @nancyje bezorgdheid siert je, maar om mij geen zorgen maken hoor. Hoeft echt niet Je strijkt mij dan een beetje tegen de haren in en ga dan in de verdediging . De baarmoeder van mijn hond, staat op klappen. Operatie zal volgende week al plaatsvinden. Nu wat antibiotica meegekregen en voor vandaag hou ik me rustig. Mijn lief kon niet trouwens. Moest oppassen op zieke kleinzoon. Afijn, ik zie hem morgen sowieso weer. Ben wat bozig op alles. Rottige QR codes en ik ben niet gevaccineerd. Word testen, als ik perse ergens naartoe wil. Zwembad niet, geloof ik en fietsen in de natuur kan ook gewoon. Bioscoop kwam ik zelden en de kroeg al helemaal niet. Wel vind ik het hele systeem nietkloppen. Thee, cracker met kaas en even ontspanningsmuziekje met lavendelgeur in de geurbrander. Beterschap voor je hond. Altijd erg rot als een huisdier wat mankeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden