Claudius Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Week 5 in de kliniek begonnen en nog steeds slaapproblemen. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goedemorgen @Claudiusen de andere frummers. Vandaag sinds heeeeel lang geleden een opening in de instelling waar ik werk. Wel met QR-code check. Eerlijk gezegd vind ik dat wel een geruststellende gedachte. Zelf ben ik nog niet naar iets van bioscoop of restaurant e.d. geweest. Veel te huiverig dat ik onbewust de deltavariant mee naar huis neem en overdraag op mijn echt kwetsbare moeder, ondanks de vaccinatie. Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 14 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen @Claudiusen de andere frummers. Vandaag sinds heeeeel lang geleden een opening in de instelling waar ik werk. Wel met QR-code check. Eerlijk gezegd vind ik dat wel een geruststellende gedachte. Zelf ben ik nog niet naar iets van bioscoop of restaurant e.d. geweest. Veel te huiverig dat ik onbewust de deltavariant mee naar huis neem en overdraag op mijn echt kwetsbare moeder, ondanks de vaccinatie. Dagpact Maja Mag ik dan drinken Maja? , dan moet ik straks wel wat gaan bijhalen ergens in een winkel of naar café gaan. En speciaal verlof vragen om buiten te mogen. 54 minuten geleden zei Claudius: Week 5 in de kliniek begonnen en nog steeds slaapproblemen. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goedemorgen! Allereerst dikke knuffel @Musashi, het spijt me zo voor jullie. Hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog pikkedonker en mistig. Ik vind het heerlijk dan even buiten te staan in die kleine wereld, geluiden zijn dan zo mooi gedempt... heerlijk. Dagpact Claudius Maja Yvonne En nee Claudius, geen enkele reden om te gaan drinken. En dat slapen? Kan maanden en maanden duren voor je daar je ritme weer in hebt gevonden. Iets wat je in jaren hebt opgebouwd kan niet zomaar verdwijnen..... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Benieuwd wat je ervan vindt @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Dagpact Claudius Maja Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 @Yvonne De rede waarom ik wakker word is steeds hetzelfde, wc bezoek. Ik kon nu de slaap niet meer vatten door spierpijnen. Het drinken is maar een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 En af en toe eens paracetemol innemen voor je gaat slapen @Claudius? Dat zou misschien die spierpijn later in de nacht kunnen voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: En af en toe eens paracetemol innemen voor je gaat slapen @Claudius? Dat zou misschien die spierpijn later in de nacht kunnen voorkomen. Pijnstillers in een verslavingskliniek? Daar zijn niet gul mee. Ik heb het er met de nachtwacht die langs kwam om iets voor 6 erover gehad. 7 oktober 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Tjonge @Claudius dat is wel strikt. Ik heb alleen ervaring met ggz klinieken en daar werden ze zo’n beetje als muisjes (= nederlands broodbeleg) op de boterham aangeboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goeiemorgen. Hoe is het met je koppie @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, Fright night van Hitchcock is gelukkig weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Goedemorgen. @Musashiwat verdrietig. @Borook voor jou Hoe gaat het met jou nu @Jannigje? Vandaag heb je je afspraak toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) Goeie morgen. Musashi hoe is het vannacht gegaan? Een beetje kunnen blijven liggen? Heb je iemand die je wat troost kan geven? 7 oktober 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 5 minuten geleden zei Yana: Goeiemorgen. Hoe is het met je koppie @Reacher? Ik had inderdaad een lichte hersenschudding en heb daar te snel mee rondgelopen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Oh jee, en nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Tot zover de binnenkant. Aan de buitenkantvan mijn koppie ben ik van een stralende schoonheid Ik las van je fijne dag onlangs @Yana. Proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 1 minuut geleden zei Yana: Oh jee, en nu? Nu gaat het stukken beter. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Mijn ijspegel baas komt eraan, ik voel het aan het omlaag gaan van de temperatuur. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Al mijn dagen zijn fijn @Reacher, al krijg ik niet alle dagen geld gestort. Vandaag begint ook weer goed, iemand annuleert zojuist een boeking voor half april. Dus nu kunnen we langer in zuideuropa blijven als we willen. Maar joh, al gebeurt er niks, dan nog is het fijn. Er is altijd wel iets te genieten; het licht wat mooi door de bomen valt, m'n lief naast me in het warme bed, dat hart van mij wat onverstoorbaar door blijft kloppen, m'n handen die zomaar vanzelf van alles doen, het hoofd van lieve Reacher dat niet meer zeer doet... en nu brengt lief de havermout-met-sojamelk-pap, ik bedoel maar karin123 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Morgen (even zonder de goeie), ik heb alvast een voorsprong genomen op het weer en tranen stromen al overvloedig. Ik twijfel nog ik de pillen zou nemen of ik wacht tot het natuurlijk komt maar het wachten erop gaat me ook wel moeilijk af denk ik…maar niet helemaal zeker of die pillen dan wel zo ik zijn…was gisteren een beetje te numb om goed door te vragen… mijn dochter (net 4 geworden) maakte me wel wakker met de boodschap dat ze voor haar vijfde verjaardag een baby zou krijgen…hoewel ze er eigenlijk niets van wist (dachten we) ik ga er maar niet van uit dat ze voorspellende gaven heeft…ik hou mezelf sterk door vooral blij te zijn met wat ik heb, niet wat ik niet heb…hoop doet leven zeggen ze maar het is moeilijk om te bepalen of ik in deze nog hoop zou houden of verwerken en mezelf bij neerleggen dat het er niet meer zal inzitten. Mss wordt dit later nog wel duidelijker…voor nu hou ik de wereld wat vochtig met mijn verdriet en tranen. Maar ik drink niet! Los er doorheen!! Wenen mag… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Heel verdrietig @Musashilaat je verdriet gewoon gaan dat mag er zijn. Misschien kun je troost vinden in het feit dat moeder natuur dit normaal beslist als er iets niet goed is met de foetus. Ik herken je verdriet heel goed, voel het zelfs terug. Mij is dit bij mijn eerste zwangerschap gebeurd toen ging het mis met 16 weken. Dikke virtuele knuffelllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden