Claudius Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 2 uur geleden zei Bor: De fysio wil graag dat ik een stappenteller op m'n mobiel zet. Maar ik vraag mij af, telt zo'n teller dan ook echt elk stapje ik zet of is het een geschatte richting? Ik weet niet echt hoe het juist werkt. Vandaag zit er hier niet veel wandelen meer in. Het giet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 (bewerkt) * 10 september 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 (bewerkt) * 10 september 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 1 uur geleden zei Lonster: Gezellig, een hond voor het weekend. Dan maak je je stappen wel Nou ja, @Lonster, het beestje is 14 jaar !! Volgens mij zit er niet zo heel veel leven meer in Straatje uitlopen, dat heeft hij het wel weer gehad is mij verteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Nou, hondje is inmiddels gearriveerd Hij is alleen maar aan het heen en weer lopen en kijkt me af en toe vragend aan. Het is wel een lieve oude dibbes hoor En ook een goedemiddag @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ha, ha, ja hè Knak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ja hoor @Bor, dat moet je dan vooral proberen Dan krijg je gewoon de dubbele hoeveelheid nicotine binnen, en daar wil je toch juist vanaf ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 8 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Ja die ene dag minder werken, ik ben er helemaal op voorgesorteerd, maar vind het me toch ingewikkeld ook echt te gaan doen. Idioot. Normaal Grote verandering roept eerst weerstand op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 6 uur geleden zei Lonster: Op een gegeven moment word je er gewoon te oud voor. I like that. Je wordt er ook sneller oud van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Als gij niet wordt…… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Mijn moeder wordt 84 en die neemt elke avond haar borrels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 1 minuut geleden zei knakker: Nou, dat is mooi voor oma. Maar wat wil je ermee zeggen? Helemaal niets. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 18 minuten geleden zei ikkanhet: Mijn moeder wordt 84 en die neemt elke avond haar borrels. Zonder die borrels was ze 74 geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 3 minuten geleden zei Delarope: Mijn moeder wordt 87 en die neemt elke avond haar appeltje. Nou, dat is mooi voor oma. Maar daarmee wil ik helemaal niets zeggen. Exact dat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik ga naar de sportschool voor een spinningles. Eet smakelijk allemaal, een aantal van jullie heeft vast weer creatieve maaltijden bedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Leuk Oostende @Cleo66. Vind het heerlijk daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Hier de voice senior kijken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Hi, ben wat aan het opknappen, nieuwe kuur werkt wel. Volgens mij was het vorige een placebo ofzo. rapilos, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden