Claudius Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goeiemorgen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemorgen! Vandaag wordt de tuin gedaan. Heerlijke luxe. Zelf werken en rondlummelen. Gesprek revalidatiearts laten bezinken. Kom ik later nog op terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemorgen frummers, Nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen. We gaan er een mooie dag van maken... Fijn dat de tuin onder handen wordt genomen @Maja.... Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goeie morgen allemaal. Allemaal genieten van het weer kanjers want er komt weer ander weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemorgen Vandaag behaald mede dankzij jullie hulp en steun, zeker in het begin :) Nooit gedacht dat het me ooit zou lukken! Maar: I did it!! Maja, karin123, Lonster en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Wow... wat moet dat een heerlijk gevoel zijn @VIII, een felicitatie waard... Én een bloemetje.. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Wow... wat moet dat een heerlijk gevoel zijn @VIII, een felicitatie waard... Én een bloemetje.. Nou zeker! Dankjewel Yvonne. Deze week komen veel herinneringen terug van de eerste tijd in maart & de tijd in de kliniek en hoever ik nu ben. Het helpt me want ik wil nooit meer terug naar die tijd. En daar hoef ik maar 1 ding voor te doen… Niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemorgen. Proficiat @VIII! Ik ben geïnspireerd door al die zwemberichten hier dus ik ga zo even een duik maken! Fijne dag allemaal! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 goeiemooiemorgen frummers @VIII gefeliciteerd, r mooie moedige maanden, smaakt naar méér! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, @VIII hartelijk gefeliciteerd 8 september 2021 bewerkt door ikkanhet VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemorgen allemaal, Dit gaat een heerlijke dag worden vandaag Gaan lekker een strand wandeling maken straks En koffie op een terras @VIII, Van harte gefeliciteerd met je 6 maanden. Harstikke goed joh ! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Dagpact ; Yvonne Rapilos (Sorry Yvonne, van je mooie gekleurde letters, dat lukt mij niet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Nou, ik weet wat ik wil vandaag. Nog steeds ziek, hoestbuien en ook weer koorts en inmiddels zit m'n werk op m'n nek. Volgende week begint in principe nieuwe therapie. Vet. Dus, dagpacten maar... YvonneRapilosQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Slaat de antibiotica dan niet aan @Quinn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 (bewerkt) YvonneRapilosQuinn Lonster 8 september 2021 bewerkt door Lonster vergat mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Denk het niet nee, dan had het dacht ik al wat beter moeten zijn. Weet ik het, ik ben nooit echt ziek, eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Vet balen Quinn. Jaloers op Rapilos, heerlijk, met dit weer langs het strand. Veel plezier rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Terug naar de huisarts dan @Quinn, als het na een paar dagen nog niet beter gaat. Ja, het grote voordeel van gepensioneerd zijn @Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemorgen Gefeliciteerd @VIII, goed van je. Klinkt niet goed @Quinn, het zou nu toch wel aan moeten slaan. Welke therapie ga je doen? VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Goedemiddag alweer, Vorige week heb ik een intakegesprek bij VNN gehad, met als conclusie: Eén week detox opname in het najaar, vanwege een wachtlijst. Gisteren heb ik een tweede gesprek gehad met mijn vaste contactpersoon. Mijn beslissing voor die opname was behoorlijk zwaar. Maar die wachtlijst is voor mij wel weer een excuus om tot mijn opname gewoon door te blijven drinken. Drie pakken wijn per dag. OMG, denk ik nu, ik dacht dat mijn smoezenboek al vol geschreven was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Juist mijn zoveelste covidtest gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 3 uur geleden zei Jannigje: Klinkt niet goed @Quinn, het zou nu toch wel aan moeten slaan. Welke therapie ga je doen? Hmm, ik ben er zelf enigszins sceptisch over, maar ik ga hypnotherapie een kans geven. Of zij mij, dat kan ook. Eerst maar kijken of ik dat haal volgende week. Niet dat ik denk dat ik doodga, maar het zou beter werken als ik in elk geval honderd stappen kan zetten voor ik uit moet hijgen. Andere kuur gekregen van de huisarts en ik krijg er pijnstillers bij. Hij vond mijn grapjes niet leuk, dus aan de ene kant moet ik hierna misschien een andere huisarts, aan de andere kant is mijn gevoel voor slechte humor herstellende. Vind ik persoonlijk positief. @Jannigje knuffel en sterkte met alles wat je bezighoudt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 22 minuten geleden zei Delarope: Is dit de eerste keer detox opname en is een week de maximale duur? Doet me gelijk terugdenken aan mijn periode 10 jaar geleden, zat ik ook hele dagen aan de goedkoopste pakken witte wijn en erger nog goedkope port. Ik heb toen 4 weken in detox gezeten, met driemaal daags goed eten en heel veel koffie. Maar dat was gelijk ook wel enige wat goed was. In de kliniek waar ik morgen naartoe ga zitten sommige meer als 3 maanden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Wat goed @Quinn! Van de therapie. Niet van het ziek zijn en vooral niet van het slechte gevoel voor humor natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 @VIII: ballonnen voor je feestje! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden