Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Ik heb gisteren hetzelfde gedaan met mijn vriendinnen clubje @Lonster Ik dacht dat je een september pact deal afgesloten had ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 10 minuten geleden zei Lieke7777: Ik dacht dat je een september pact deal afgesloten had ? Gaat voor de rest van de maand ook lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Krijg ineens een super idee. Het ochtendmaandpact. Een maand lang niet drinken tot het middaguur. OK 11 uur dan Bob en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Wakker. @bumperjim gefeliciteerd met het volwassen kind. Valt het mee? @Pinkman respect en sterkte. @ikkanhet niet lullig bedoeld, maar wat heeft een pact voor zin als je zo gemakkelijk vanaf stapt? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Wie zegt dat het makkelijk ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Zojuist zei ikkanhet: Wie zegt dat het makkelijk ging. Zo las het. Maar dat was niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Zojuist zei Quinn: Zo las het. Maar dat was niet zo? Nee uren aan vooraf gegaan met twijfels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Jammer dat de drank dan heeft gewonnen dit keer @ikkanhet kun je iets met die twijfels, zodat je een volgende keer misschien anders kiest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Want omdat je voor september een pact had, ga ik er toch vanuit dat je niet wilde drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Zojuist zei Quinn: Jammer dat de drank dan heeft gewonnen dit keer @ikkanhet kun je iets met die twijfels, zodat je een volgende keer misschien anders kiest? Ja daar ga ik inderdaad over denken en aan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Jammer dat je zo van het pact afstapt @ikkanhet . De afspraak maak je met jezelf en punt uit , geen uren twijfels met je zelf afspraak is afspraak toch ? Er is altijd wel een reden om een drankje te nemen . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Tja weet je, de afspraak maak je met jezelf. Maar tegelijkertijd ga je ook een overeenkomst aan met de anderen in het pact. Een afspraak om elkaar te steunen, de belofte dat mensen bij je terecht kunnen. (Ik heb teveel aa gelezen...) En ik vind (mening) dat als het je dan toch niet lukt, je de verantwoordelijkheid moet nemen om het eerlijk te zeggen, in je pact. Want je moet het zelf doen, maar niet alleen. Ook het falen. Ik sta op het jaarpact en juist omdat ik vind dat ik ook een afspraak met anderen heb, helpt me enorm. Soms, als ik met een fles in handen sta, denk ik eraan dat ik tegen @Kohtje zei dat ik niet laf ben en weet waar ik aan ben begonnen. Of aan @Maverick en dat ik dan geen musketier meer ben. Of aan @Reacher die dan vast iets schrijft als dat ze het begrijpt, maar er verdrietig van is. Dat soort dingen. Maar dat krijg je alleen als je de zwakke momenten oprecht wilt delen. Denk ik. Lieke7777, bumperjim, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Amen @Quinn hetzelfde geld voor mij het jaarpact stond ik snel op . Als ik het lastig had , dan moest ik echt denken aan het pact en dat hielp mijn enorm de gedachte dat ik daar veilig stond met mede forumleden was helpende . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Voor jezelf, @ikkanhet zou je het gemeld hebben als Lonster je niet was voor gegaan? Je had geschreven gezellig, maar niets over je drinken. 3 september 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 24 minuten geleden zei Lieke7777: Jammer dat je zo van het pact afstapt @ikkanhet . De afspraak maak je met jezelf en punt uit , geen uren twijfels met je zelf afspraak is afspraak toch ? Er is altijd wel een reden om een drankje te nemen . Als het allemaal zo makkelijk zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 @spirit ginger ale natuurlijk @ikkanhet als je nou de volgende keer bij twijfels hier komt en zegt dat je twijfelt en hoe en waarom? Iedereen kent het en wil dan maar wat graag helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 13 minuten geleden zei ikkanhet: Als het allemaal zo makkelijk zou zijn. Lieve schat , ik weet waar ik vandaan kom en dat niet makkelijk is weet ik ook . Heb er keihard voor moeten knokken / uitzitten / met gevoel moeten dealen.. Maar de knop moet om , niet voor mij maar voor jezelf je geeft aan elke keer dit niet te willen . Als je blijft voeden door toch een gelegenheid aan te grijpen om te drinken stap je niet je drink patroon uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Nee @jopie zo was het dus helemaal niet en was bij mijn volle verstand. Ben na 4 tap pilsjes niet zat. En weet alles wat gezegd en gebeurt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 5 uur geleden zei Descartes33: Goedemorgen allemaal. Hele week op de camping ‘s morgens gewenst dat ik thuis was (comfort) en nu weer thuis, en dan tóch iets missen, ik weet niet wat, het natte gras, het toiletgebouwtje, de lieve mensen om me heen, de zeelucht, de ellende van het bedienen van een een kapotte cafetière… Jaa ik ken het op vakantie de comfort missen , en dan bedenken dat je kamperen leuk moet vinden omdat we dat doen ( en ik vind het natuurlijk leuk ) maar soms midden in de nacht naar het toilet gebouw lopen , ipv de naar de badkamer. Haha . Het geklooi op de cadac kookstel. Het camping stof . Thuis mis je dan toch weer het camping leven gevoel .. heb nu al weer zin in volgende jaar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) 42 minuten geleden zei jopie: dat kan... ik schrijf hoe het bij mij zou gaan, en hoe ik daar nu naar kijk, na klaar zijn daarmee (en het nog wel eens geprobeerd te hebben).... jij kan daar mee doen wat jij wil, en van vinden wat jij wil.... hoe dan ook: alcohol heeft meer, veel meer, invloed dan het lijkt, en zeker dan je zelf doorhebt áls je alcohol in je mik hebt. Oók als het één glas is. Zeker als het er 4 zijn. Ik weet niet HOE vaak ik na minder dan 4 bier er al weer iets uitgeflapt heb waardoor 3 dames in huis me een onvoorstelbare k-zak vinden en de hond zelfs ook. Terwijl ik op dat moment natuurlijk niet dronken ben en alles nog kan herinneren later en nog groot gelijk heb ook. Das slechts hoe het bij mij zou gaan 3 september 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei Quinn: @spirit ginger ale natuurlijk @ikkanhet als je nou de volgende keer bij twijfels hier komt en zegt dat je twijfelt en hoe en waarom? Iedereen kent het en wil dan maar wat graag helpen. Ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 "" Ja erg om te zeggen maar motiveert juist mezelf wel om die troep weg te laten."" @ikkanhet probeer even terug te lezen dit schreef je 20 aug nadat je , je vriendin dronken aan de telefoon had.. Houd je vast aan die motivatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 4 minuten geleden zei spirit: Je komt er wel @ikkanhet. Wees vooral eerlijk, want als je niet eerlijk bent, neem je alleen jezelf maar in de maling. Ben ook eerlijk mezelf voor de gek houden heeft ook weinig zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei spirit: . Nu maar hopen, dat de tecniek mij niet in de steek laat. Als dat gebeurt dan improviseer je gewoon a capella en vindt het publiek je helemaal geweldig toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden