Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Denk dat ik zo eens ga sporten voordat ik ga werken. Vanmiddag komt wasmachinereparateur. Twijfelde of ik reparateur moest laten komen of nieuwe wasmachine. Weet eigenlijk niet hoe oud deze is. Of ik m nou 6 jaar geleden heb gekocht of 10 of 15?:blush: Zitten researchen en denk dat de koolborstels moeten worden vervangen. (Nog nooit van gehoord haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rosee:

Denk dat ik zo eens ga sporten voordat ik ga werken. Vanmiddag komt wasmachinereparateur. Twijfelde of ik reparateur moest laten komen of nieuwe wasmachine. Weet eigenlijk niet hoe oud deze is. Of ik m nou 6 jaar geleden heb gekocht of 10 of 15?:blush: Zitten researchen en denk dat de koolborstels moeten worden vervangen. (Nog nooit van gehoord haha)

Nou dan is het wel een gare wasmachine als die koolborstels maar zo kort mee gaan. Ja het kan maar het zou me verbazen. Draait ie helemaal niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht geslapen ook hierzo. Wakker om 2 uur, 3 uur, 4 uur. Dan schieten me dingen te bimnen. Moet weer pen en papier naast mn bed leggen, dan schrijf ik het direkt op en kan kl weer door slapen.

Meestal de ochtend erna blijkt het flauwekul te zijn geweest :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Ik heb gelukkig wel lekker geslapen. 
Standaard moet ik 2, meestal 3 keer even naar de wc, maar slaap snel weer in dan meestal. 
Maar kan me de tijd nog wel herinneren dat ik 's nachts om 2 of 3 uur wakker werd, niet meer kon slapen en dan om een uur of 5 weer in slaap sukkelde... wekker ging om half 6 blèèèh.... 
Afijn, die tijden zijn voorbij. 
Nu eerst maar even een bakje. 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb als een blok geslapen. Moest door de wekker wakker worden, dat gebeurt niet vaak. Eerst koffie.

Over het thema wasmachine; soms kan het iets simpels zijn, maar toen de mijne er mee op hield na 15 jaar heb ik een nieuwe gekocht. Ook omdat de koelkast het ook al niet meer goed deed, en ik geld had om beiden nieuw te kopen. Ben blij met mijn nieuwe zuinige wasmachien met de optie voor korte wasjes bijvoorbeeld. En het feit dat ze de oude ook meenamen, hoef je niet zelf te zeulen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het wat Bor?

zelf heb ik hem nog niet gekocht,maar zit/zat er nog over te twijfelen. 
 

ik heb al zoveel spullen aan boord en op een gegeven moment weet je niet meer waar je het laten moet. 
 

maar het gedoe met een wasmachine zoeken op een jachthaven en hopen dat ie niet al in gebruik is ken ik maar al te goed. 
 

ik ben benieuwd naar je ervaring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...