nancy Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen allen. Ik ga er weer vandoor. Werk ze die werken moeten! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goeiemorgen @nancy wens je een fijne werkdag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen, 2 dagdraden zie ik. Heb de bovenste maar genomen. Sinds een paar uur al wakker, vaker last van de laatste tijd. Ga dan malen over van alles en val dan niet meer in slaap. Overgang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Wel lekker rustig om me heen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goeiemorgen @Rosee dat heb ik precies hetzelfde. Vragen ze vaak kun je niet slapen door het piekeren, nee ik ga piekeren door het niet slapen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Stom is dat he @ikkanhet. Er is ook zoveel om over na te denken. En het gekste is dat ik er steeds allemaal weer anders over denk. Vermoeiend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ja @Roseeen dan weegt het snachts in het donker ook nog zwaarder allemaal. Vaak blij als het weer ochtend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Denk dat ik zo eens ga sporten voordat ik ga werken. Vanmiddag komt wasmachinereparateur. Twijfelde of ik reparateur moest laten komen of nieuwe wasmachine. Weet eigenlijk niet hoe oud deze is. Of ik m nou 6 jaar geleden heb gekocht of 10 of 15? Zitten researchen en denk dat de koolborstels moeten worden vervangen. (Nog nooit van gehoord haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Doe je weleens een middagdutje @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Geloof dat meer mensen gedoe hebben met hun wasmachine hier. Zeker alcoholgerelateerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 5 minuten geleden zei Rosee: Doe je weleens een middagdutje @ikkanhet? Ja @Roseeanders red ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 7 minuten geleden zei Rosee: Denk dat ik zo eens ga sporten voordat ik ga werken. Vanmiddag komt wasmachinereparateur. Twijfelde of ik reparateur moest laten komen of nieuwe wasmachine. Weet eigenlijk niet hoe oud deze is. Of ik m nou 6 jaar geleden heb gekocht of 10 of 15? Zitten researchen en denk dat de koolborstels moeten worden vervangen. (Nog nooit van gehoord haha) Nou dan is het wel een gare wasmachine als die koolborstels maar zo kort mee gaan. Ja het kan maar het zou me verbazen. Draait ie helemaal niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Slecht geslapen ook hierzo. Wakker om 2 uur, 3 uur, 4 uur. Dan schieten me dingen te bimnen. Moet weer pen en papier naast mn bed leggen, dan schrijf ik het direkt op en kan kl weer door slapen. Meestal de ochtend erna blijkt het flauwekul te zijn geweest 31 augustus 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb gelukkig wel lekker geslapen. Standaard moet ik 2, meestal 3 keer even naar de wc, maar slaap snel weer in dan meestal. Maar kan me de tijd nog wel herinneren dat ik 's nachts om 2 of 3 uur wakker werd, niet meer kon slapen en dan om een uur of 5 weer in slaap sukkelde... wekker ging om half 6 blèèèh.... Afijn, die tijden zijn voorbij. Nu eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 @bumperjim het programma blijft hangen op de laatste minuut en er klinkt een hard geluid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen , ik heb het genoegen dat ik prima slaap , ik leg mijn hoofd meer en slaap gelijk in en slaap ook hele nachten door met hooguit een sanitaire stop en die onderga ik half slapende. Ik heb lekker 4 dagen vrij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 goeiemooiemorgen frummers lekker naar de sauna, vaste dag geboekt tot aan Kerst geeft al rust vóór ik er ben rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen. Ik heb als een blok geslapen. Moest door de wekker wakker worden, dat gebeurt niet vaak. Eerst koffie. Over het thema wasmachine; soms kan het iets simpels zijn, maar toen de mijne er mee op hield na 15 jaar heb ik een nieuwe gekocht. Ook omdat de koelkast het ook al niet meer goed deed, en ik geld had om beiden nieuw te kopen. Ben blij met mijn nieuwe zuinige wasmachien met de optie voor korte wasjes bijvoorbeeld. En het feit dat ze de oude ook meenamen, hoef je niet zelf te zeulen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Morgen. Geen verstand van wasmachines, behalve dat ie zo zacht piept als ie klaar is, dat ik het niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Bij mij piept ie keihard. Elke paar minuten, als de was klaar is. Dat vind ik zo irritant, dat ik direct de was eruit haal en ophang. Dus het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Is het wat Bor? zelf heb ik hem nog niet gekocht,maar zit/zat er nog over te twijfelen. ik heb al zoveel spullen aan boord en op een gegeven moment weet je niet meer waar je het laten moet. maar het gedoe met een wasmachine zoeken op een jachthaven en hopen dat ie niet al in gebruik is ken ik maar al te goed. ik ben benieuwd naar je ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Goedemorgen allemaal Vandaag zowaar mooi weer. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden