lady jane Geplaatst 16 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2021 wat heb ik die lang niet gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2021 was al afgesloten jopie. ik ken soortgelijke dilemma's in heel andere omstandigheden heb ook geen antwoord/tip. sterkte♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 21 uur geleden zei Reacher: @ClaudiusIk weet dat je eenzaam bent,en dat vind ik oprecht rot voor je. ik vind de liefde voor je hondje mooi en ik denk niet iets raars zult gaan doen met je gevoelens. (Hoewel ik dat ook weer niet zeker weet) … een 16-jarige is a no go. Een 16 jarige met een kwetsbare mentale gezondheid…echt niet joh. Ik weet dat mensen mij daarom haten. Zij haat mij niet en dat is genoeg voor mij. Zij ging er ook steeds volwassener mee om als ik. Ik mis om haar nu al iedere ochtend te zeggen. "Dag ...." Ze had steeds een ochtend humeur. Maar ik speelde later op de dag bijna steeds gezelschap spelletjes met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Het is geen kwestie van haten. Pedofilie is fout. Iemand van 16 heeft onvoldoende beoordelingsvermogen ook al denkt ze zelf van wel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Een hele grote felrode vlag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 In ieder geval duidelijk dat er goede en intensieve hulpverlening gestart moet worden @Claudius bumperjim en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grunn Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 60e en 70e jaren drummers @Artemis wat dacht je van Keith Moon fantastische en spectaculaire drummer (was aan het eind van zijn leven druk met stoppen van alcohol) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Oh jah @Grunn dank je, zeker top drummer, ik ga hem gelijk in mijn set list zetten, The Who is ook favoriet Grunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dandelion Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Het worteltaart mopje is er ook in de hasjiesh versie. Zelfde konijn, zelfde bakker (je moet het lezen met konijnen-accent/tandjes/slis) Dag 1: Heb je ook hasjiesh? Nee... Dag 2: Heb je ook hasjiesh? Nee... Bakker haalt een gram in huis en als het konijn de volgende dag vraagt oftie ook hasjiesh heeft zegt hij met een brede lach: YIP! POLIETSIE!!!!! Gilt het konijn Bob en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden