Claudius Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen Slapen zou ik moeten kunnen 5 augustus 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Dagpact claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goeiemorgen, lekker vroeg aan de slag. Ik wens jullie een fijne dag. Dagpact claudius Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Ik sluit me bij @Yana aan... fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 4 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne DAGPACT:Claudius YanaYvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Oei, had er overheen gekeken, dankjewel @Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goedemorgen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 1 minuut geleden zei Zbb: Goedemorgen Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Het gaat helemaal niet goed,ik zit in een zware bingen. ik kom er niet uit,ik ben op en doodziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Als ik morgen geen 0 blaas word het een verplichte opname Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ik heb vorige week alle diazepam met me dronken kop ingenomen en nu krijg ik er maar heel weinig. Te weinig om alleen op de diazepam te stoppen. wat ben ik ongelofelijk stom geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 (bewerkt) Jij kan er wel uitkomen ZBB. Niet denken dat je zwak bent dan lukt het inderdaad niet. Wat heb je al geprobeerd? Je kan je wel op laten nemen maar daar word je niet sterker van, ZELF STOPPEN WEL. En als het je lukt moet jij eens kijken. Dus Stop met die rotzooi. Je kan het wel. En stom ben je als je er niets aan doet. Jij bent niet stom maar alci. Ja, je hebt ook stomme alci's maar die zijn niet hier. 5 augustus 2021 bewerkt door bolletje karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Nooit meer bolletje jet is een wonder dat ik me niet dood heb gedronken eerst op me hoofd gevallen de volgende dag op me rug die nu dus ontzettend pijn doet,gisteren in het water gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Dit is mijn laatste binge,ik wil me echt nooit zo erg meer voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ik ben nu me kleren aan het wassen ik heb niks meer,straks zie ik er uit als een zwerver,maar wat gaat dat moeizaam met zo ongelofelijke kater ik moet altijd bij een benzinepomp me kleren wassen ik jen natuurlijk geen wasmachine op de boot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Mooi, dat keerpunt was hard nodig, @Zbb, en nu zonder die troep verder. De kater gaat uiteindelijk vanzelf weer weg al is het nu wel doorbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal Kun je voor tijdelijk geen oxazepam krijgen voor de scherpste randjes @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goeimorgen frummers Soms moet je die scherpste randjes juist voelen, ben ik bang. Zbb, alles op alles dan maar om morgen de 0 te kunnen laten zien! Dan hoeft dit nooit meer. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, Allereerst wil ik @Zbb, heel veel sterkte wensen Wat een rot verslaving is het ook he Wens je alle goeds, en kracht om hier uit te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Vandaag zou het ontstoppingsbedrijf komen tussen 8 en 12 uur Helemaal op ingesteld, belt er net een mevrouw dat ze een afspraak wil maken voor morgen huh...er heeft gisteren al een meneer gebeld dat ze zouden komen vanochtend ! oh, nou dat is hier niet doorgekomen Tjonge jonge, nu komen ze vanmiddag tussen 12 en 5 Bah, hele dag naar de gallemiezen Tenminste...zo voelt het he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 (bewerkt) Ja vreselijk he dat niet weten wanneer mensen komen ik zat gisteren zo om een pakje van DHL thuis te wachten, die natuurlijk eind vd middag pas kwam. Op de pc zag ik later dat de bezorg-uren ook zo maar verschoven waren. maar nu staat er wel mooi een nieuwe booglamp naast mijn luie stoel, zelf in elkaar gezet en in die uren dus ook mijn buurman over de vloer gehad want ik kreeg mijn achterband niet geplakt, hij moest vervangen worden uiteindelijk en hij heeft dat gereedschap. Toch wel eens fijn eenmaal over de drempel hulp te vragen. Vandaag maar wat lekkers bakken voor de buren. 5 augustus 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ja, zo gaat dat he Jane Wel een voldaan gevoel denk ik, zo,n mooie nieuwe lamp. En ja, is mijn fietsband lek (wat gelukkig zelden tot nooit voorkomt), dan ga ik altijd meteen naar de fietsenmaker Leen fietsje mee en s,avonds weer ophalen. Nou, zo maar eens de ochtendgym doen doe ik tenminste nog wat nuttigs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 1 minuut geleden zei jopie: je kan (en daarmee zeg ik niet dat ik niet begrijp dat je het zo voelt) alle wachten omdraaien in "ah, ik hoef nu helemaal niets', en dan heb je ineens gigantisch veel ruimte Ja, dat is ook wel een goeie @jopie Beetje in het positieve trekken ipv in het negatieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden