Lika Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Spannend wat je gaat doen @Lieke7777!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 12 minuten geleden zei Lika: Spannend wat je gaat doen @Lieke7777!! Wij zijn onderweg naar huis na 18 dagen Zuid Frankrijk @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 2 uur geleden zei Reacher: Bijrijders worden vaak onderschat maar die zijn ook belangrijk! Chauffeur wakker houden, liedjes zingen, kinderen bezig houden, radiozenders zoeken, snoepjes uitdelen. Pffff.. Maar ik had het daarnaast over het evenement waar je te gast bent Schouders masseren en zo Ik zou dat hele Brussel links laten liggen en over Luik naar Antwerpen maar da ben ik hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Op een terras gezeten samen met twee andere bewoners van de PaaZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Wij zijn onderweg naar huis na 18 dagen Zuid Frankrijk @Lika Dat weet ik. Ik bedoel waar je gaat spreken:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 1 uur geleden zei Lika: Dat weet ik. Ik bedoel waar je gaat spreken:-) Hèhè ja in een hobbel auto met caravan er achter lees je minder goed. Ik ga aan een gesprekstafel deelnemen op de jeugd dag . Ik spreek daar als ouder die kinderen in een gezinshuis huis gehad heeft dmv de uhp die wij hadden. Samen met een professor die onderzoek gedaan heeft nav uhp en samenwerking jeugdzorg en gezinshuis en ouders. Ook zijn er anderen aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ja, dat lijkt me dus heel spannend. @Jannigjewanneer hoor je de uitslag? Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Dank jullie wel voor de steun, ik was toch wel gespannen, maar ik heb net bericht gekregen: ik ben negatief.getest! Dus gewoon een pittige verkoudheid. Voor het eerst in 1,5 jaar geloof ik. Dank voor de fruitmand @Reacher, is er nog wat over of heb je alles al uitgedeeld? lady jane, Lieke7777 en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Wel jammer van de chocola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Oh bah @spirit, pijnlijk. Heb je toevallig cranberry pillen? Die kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Drinken en nog eens drinken @spirit. Wel water hé! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Cys control helpt goed @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Fijn @Jannigje lekker snel iig de uitslag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ja hè? Ik vind het wel luxe hoor, meteen getest kunnen worden in de buurt en dan zo snel de uitslag. Ik was trouwens de enige in de rij die kwam omdat ik klachten had geloof ik, de rest waren allemaal mensen die op vakantie wilden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 3 minuten geleden zei Bor: Wie heeft je gevraagd dat te doen. Waarom doe je dat en wat is het doel hiervan? Ik ga je hier persoonlijk even over appen ok ? Nu ook slapen ben moe van de reis ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Welterusten @Bor en @Lieke7777 en alle anderen die nog ergens op het forum zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 @spirit Goed dat je je meld. En doen wat @niks zegt, veel water drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 (bewerkt) Oooh, die Nuttige Dingen, vreselijk @Lonster. Ik heb nu vakantie, hard gewerkt de laatste maanden en toch, het knaagt. Klusje doen, lezen, OS kijken..... ik verzin Van alles, doe weinig, uiteindelijk meestal licht ontevreden gevoel, als ik dat nog eens kan afleren! 4 augustus 2021 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden