Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 augustus 2021


niks

Aanbevolen berichten

DAGPACT:
Yvonne 
Claudius
Quinn

Ijsvogel

 

Doordat ik iets niet goed in mijn agenda had gezet,  zei ik eerst ja, en later nee tegen een verzoek om te helpen met verhuizen van de laatste spullen van mijn dochter. Ik heb al 1 dag geholpen. Elk ander voorstel dat ik doe kan niet. Meteen voel ik van alles, schuldgevoel, schaamte voor de vergissing,  waardeloos.  Maar ook: ik heb ADD, er gaat heel erg veel goed maar nu maak ik één foutje en dan ben ik weer de minkukel. Dat klopt niet. Ik wilde het bespreken maar ik kreeg de respons: zoiets zet je toch in je agenda! Nou ja,  dat is ook zo,  Ik dacht dat ik het ook gedaan had. Ik ben heel verdrietig want ik zie nu wat er zo vaak gebeurde er wat het met mij doet. Je staat zo vaak met -1 achter hoe je je best ook doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja IJsvogel, ik weet niet hoe erg het is, dat je daar dan nu niet bij kan helpen. Het overkomt mij ook wel eens, of andersom. Ik neem dan wel aan dat die andere afspraak die je hebt gemaakt echt voor moet gaan. Als je dochter daar het belang niet van inziet, kan dat misschien de reden zijn dat ze boos is. Dat je een andere afspraak voor laat gaan, die in haar ogen minder belangrijk  is.

Ik heb vrij en heb al best wat Nuttige Dingen gedaan, maar ik hóef helemaal niet per se wat nuttigs te doen. <_< Vervelend toch, dat een ochtendje aanlummelen vaak eindigt in een ontevreden gevoel. Maar ik heb nog een uurtje, laat ik daar dan nog even gebruik van maken door even wat op te ruimen en oud papier weg te brengen.

Het niet-drinken gaat weer voorspoedig. Ook bij een borrel+etentje met vrienden. Ik nam een gemberbier, die kostte maar liefst 5 euro :face-icon-small-shocked: Voor een goed glas wijn zou ik dat ok vinden. Of een speciaalbier. Terwijl dit ook een speciaaldrankje is. Het smaakte me prima en het zag er prima uit in een mooi glas. Een spa rood in een longdrinkglas vind ik dan toch wat kaal. Het maakte het daardoor trouwens ook weer ok om de rekening te splitten, terwijl de anderen flink aan bier en wijn zaten.

bewerkt door Lonster
verduidelijking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwiep! Ik kom je mooie verenpak een dikke knuffel geven @IJsvogeltje.  ADD is een aandoening -bij gebrek aan een beter woord- waarom jezelf kwalijk nemen als je daar tegenop loopt?
Als je astma zou hebben dan zou je het jezelf toch ook niet kwalijk nemen als je benauwd zou zijn? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Mijn man is goed  bezig,  ik hang er maar beetje naast :lol:

Bijrijders worden vaak onderschat maar die zijn ook belangrijk! Chauffeur wakker houden, liedjes zingen, kinderen bezig houden, radiozenders zoeken, snoepjes uitdelen. Pffff..
 

Maar ik had het daarnaast over het evenement waar je te gast bent :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...