IJsvogel Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 DAGPACT:Yvonne ClaudiusQuinn Ijsvogel Doordat ik iets niet goed in mijn agenda had gezet, zei ik eerst ja, en later nee tegen een verzoek om te helpen met verhuizen van de laatste spullen van mijn dochter. Ik heb al 1 dag geholpen. Elk ander voorstel dat ik doe kan niet. Meteen voel ik van alles, schuldgevoel, schaamte voor de vergissing, waardeloos. Maar ook: ik heb ADD, er gaat heel erg veel goed maar nu maak ik één foutje en dan ben ik weer de minkukel. Dat klopt niet. Ik wilde het bespreken maar ik kreeg de respons: zoiets zet je toch in je agenda! Nou ja, dat is ook zo, Ik dacht dat ik het ook gedaan had. Ik ben heel verdrietig want ik zie nu wat er zo vaak gebeurde er wat het met mij doet. Je staat zo vaak met -1 achter hoe je je best ook doet. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Dan doe je wat anders leuks om het goed te maken? Ja balen, maar ja alleen wie nooit wat doet, doet nooit eens wat fout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 (bewerkt) Tsja IJsvogel, ik weet niet hoe erg het is, dat je daar dan nu niet bij kan helpen. Het overkomt mij ook wel eens, of andersom. Ik neem dan wel aan dat die andere afspraak die je hebt gemaakt echt voor moet gaan. Als je dochter daar het belang niet van inziet, kan dat misschien de reden zijn dat ze boos is. Dat je een andere afspraak voor laat gaan, die in haar ogen minder belangrijk is. Ik heb vrij en heb al best wat Nuttige Dingen gedaan, maar ik hóef helemaal niet per se wat nuttigs te doen. Vervelend toch, dat een ochtendje aanlummelen vaak eindigt in een ontevreden gevoel. Maar ik heb nog een uurtje, laat ik daar dan nog even gebruik van maken door even wat op te ruimen en oud papier weg te brengen. Het niet-drinken gaat weer voorspoedig. Ook bij een borrel+etentje met vrienden. Ik nam een gemberbier, die kostte maar liefst 5 euro Voor een goed glas wijn zou ik dat ok vinden. Of een speciaalbier. Terwijl dit ook een speciaaldrankje is. Het smaakte me prima en het zag er prima uit in een mooi glas. Een spa rood in een longdrinkglas vind ik dan toch wat kaal. Het maakte het daardoor trouwens ook weer ok om de rekening te splitten, terwijl de anderen flink aan bier en wijn zaten. 3 augustus 2021 bewerkt door Lonster verduidelijking IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemiddag, ik val even binnen. Ik moet zo een coronatest laten doen, ik voel me ziek. Ik heb nog nooit gehoopt dat ik een verkoudheid of griep had, maar nu wel. Wish me luck. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Geluk gewenst, @Jannigje, hopelijk is het inderdaad iets "gewoons". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 (bewerkt) 3 augustus 2021 bewerkt door karin123 Niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Zwiep! Ik kom je mooie verenpak een dikke knuffel geven @IJsvogeltje. ADD is een aandoening -bij gebrek aan een beter woord- waarom jezelf kwalijk nemen als je daar tegenop loopt? Als je astma zou hebben dan zou je het jezelf toch ook niet kwalijk nemen als je benauwd zou zijn? IJsvogel en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 (bewerkt) Een fruitmand met echt lekkere dingen er in voor jou @Jannigje Beterschap! 3 augustus 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ik eet alvast een chocoladereep voor je op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Jij mag het fruit hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Beterschap @Jannigje hopelijk valt het mee! @Reacher ik lust ook wel een reep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Beterschap @Jannigje @IJsvogel jammer dat je niet begrepen wordt met een agenda fout , kan iedereen overkomen hoor niet gelijk op je eigen persoon ADD aantrekken. Je bent geen minkukel ws was je dochter teleurgesteld kreeg jij ff de volle laag en komt het straks vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 4 uur geleden zei IJsvogel: Tjee Lieke, wat een positieve, maar ook spannende stap. Dapper en helpend voor anderen. Vind het wel doodeng hoor . Maar we gaan er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 7 minuten geleden zei niks: Beterschap @Jannigje hopelijk valt het mee! @Reacher ik lust ook wel een reep! Kan niet mjom mjom. Alles is op. karin123 en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Zo laatste spam nog 415 km te gaan rijden nu richting Metz dan Luxemburg , Brussel , Antwerpen en dan Rotterdam . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 12 minuten geleden zei niks: Beterschap @Jannigje hopelijk valt het mee! @Reacher ik lust ook wel een reep! Deze mag jij. Is ook gezonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goed bezig @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 13 minuten geleden zei Reacher: Goed bezig @Lieke7777 Mijn man is goed bezig, ik hang er maar beetje naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Alle chocolade op?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 4 minuten geleden zei Lonster: Alle chocolade op?!!! Gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Mijn man is goed bezig, ik hang er maar beetje naast Bijrijders worden vaak onderschat maar die zijn ook belangrijk! Chauffeur wakker houden, liedjes zingen, kinderen bezig houden, radiozenders zoeken, snoepjes uitdelen. Pffff.. Maar ik had het daarnaast over het evenement waar je te gast bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Zelf een reep gekocht @Reacher IJsvogel, Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Zeer moeilijk gesprek achter de rug, met twee hulpverleners die mij kwamen bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 HA ha @Reacher het evenement bedoel je , ja txs wel spannend. bijrijders idd de radiozender opzoeken doe ik altijd liedjes zingen niet meer . Maar croissant uitgedeeld ook . En beetje op mijn telefoon zitten. Wil best rijden hoor maar mijn man zegt hoeft niet , ik zit heerlijk.. Nog 250 km. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goede reis @Lieke7777 Fijn hè, alleen maar zitten Hier worteltjes en aardappelen uit de tuin. stukje zalm erbij , moet nog gekookt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden