Yvonne Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen frummers, Een zonnetje hier, voor het eerst is daaaaagen.... fijn. Vandaag lekker aan de slag in de tuin. En lekker niksen.... Maar eerst een bakje Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen vanaf dijon ergens nog 373 km te gaan .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goeiemorgen Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Yo! Straks lekker een paar uur wandelen met de hondenclub. Het is een zaaalig herfstweertje maar zonder de jagers uniek. Thuiswedstrijdje, we vertrekken hier uit t dorp en ik heb wat obscure paadjes uitgezocht waar nooit iemand komt of vrijwel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Zit ik ergens bij je in de buurt @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Hahahaha, denk je op een nooit betreden paadje te wandelen, kom je opeens Jim tegen met zijn hondenclub... Tatum en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 20 minuten geleden zei Lieke7777: Zit ik ergens bij je in de buurt @bumperjim Zou zomaar kunnen nederlanders genoeg hier altijd. Ook die hier wonen. Ik kom vaak een vent tegen met een hond 's ochtends, paar keer mee gepraat, in het frans natuurlijk. Toen hoorde ik hem tegen iemand anders nederlands praten haha ik let echt niet goed op, of ze moeten al een heel vet accent hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 en andersom waarschijnlijk ook haha kompliment dus voor jullie Frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 ha Cleo, vanavond dat feestje? veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen! Ik heb vannacht crisisinterventie gepleegd op een mot. Vast in de lampenkap. Dus gevangen om te redden en naar buiten te laten. Maar motten wíllen helemaal niet gered worden. Motten zijn blijkbaar suïcidaal. Who knew. Dus flepflepflep mot weer terug bij zijn gloeilamp. Ik hóórde als het ware de oogpupillen van de katten groot worden: *poing poing* Party! Probeer maar eens te slapen met 100 klaarwakkere speelse katten. Enfin: lang verhaal kort: de mot op antidepressiva gezet. En voortaan alleen donkere ruimtes voor hem Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen. Hahaha Reacher zie t voor me. Gisteravond met jongste zoon de film Lion gezien op Netflix, wat een prachtige film is dat. Zet de tissues maar klaar. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen @Rosee gezellig lijkt me dat zo samen met je zoon. Ik zal die film eens uitchecken. Loopt het wel goed af? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 ja en waargebeurd ook nog, ik heb m 2 x gezien. maar ja ik ben een filmgek☺ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 4 minuten geleden zei lady jane: ja ‘Ja’ van het loopt goed af? Want dan ga ik kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 ja dus. veel genieten maar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 zo, stofzuigen, brood smeren en vroeg naar t strand. Want ook weer vroeg weg, vriendin vroeg me mosselen te komen eten. Gelukkig wist ik toen nog niet hoe mooi het weer zou worden, anders zou ik net als vorige week, aan zee mosselen gegeten hebben. Kan later ook nog wel, het blijft waarempel strandweer, eindelijk! Zaaaalig. maak er wat van mensen, in hopelijk niet al te zware omstandigheden, want die zijn er helaas ook genoeg nu. Zo dubbel vind ik dit soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Veel plezier LJ Tijd voor nog meer koffie. Fijne dag! Oh ja: Yvonne Claudius Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Veel plezier vandaag @lady jane Ja, wat een ellende bij jullie in Limburg he @ikkanhet Hier, uitgebreid gedoucht, ontbijt, koffie, vogel schoon kooitje Straks meditatie (volgens fit bit is mijn stress niveau vaak zeer hoog) Wat voorbereiden voor de barbeque vanavond (lees : kruidenboter maken, tomaten salade maken, eieren koken ) straks met vriend berg boodschappen halen, met de auto naar de tuin, en alles in de kruiwagen gooien, en gaan met die banaan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Echt mazzel met het weer vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goedemorgen. Heerlijk geslapen. Nu klaarmaken voor de zwem. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 21 minuten geleden zei jopie: ... Vergis ik me of ruikt het s morgens vroeg al wat herfstig? ... Kan maar zo. Vochtige zomer (understatement). Je ziet ook al veel paddestoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Goeiemorgen allemaal, Vanmiddag met mijn dochter shoppen voor spullen voor in haar nieuwe huisje. Krijgt vrij snel een woning gelukkig, kan 2 augustus de sleutel al in ontvangst nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden