lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Zojuist zei Bor: Ja sorry maar ik geraak af en toe in paniek en dan heb ik geen geduld Heb je een vangnet voor die momenten? liefst dichtbij huis natuurlijk♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Dat schulgevoel doe je echt zelf Cleo. Waarom moet je je hier verantwoorden? En daar zeker niet, toch? Iedereen geeft wel of niet, maar altijd uit vrije wil, en uit een goed hart. En natuurlijk denkt men "beet " te hebben en vraagt om meer. Zo gaat dat nu eenmaal. Als ik vrijwillig ergens werk, wordt er ook vaak extra tijd of taken gevraagd. Zo heb ik o.a. nee leren zeggen (zonder schuldgevoel) ik begrijp het wel, maar hoef er niet in mee te gaan. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 26 minuten geleden zei Bor: Nee. Ik heb dit sinds ik weet wanneer m'n training begint. Ik slaap er niet eens van. Ik heb zo stom gedaan vanmorgen ook. Hij sliep nog en toen moest ik shag halen en heb ik ook een fles wijn mee genomen. Stiekem. Ik kan me er iets bij voorstellen, een deel van jou wil graag die training doen, een ander deel is doodsbenauwd? Hopelijk is die training zodanig dat ook daar op een goede manier aandacht voor is. Wat ga je doen met die fles wijn? Misschien kun je hem leegkiepen? En als je hem dan toch leegdrinkt dan hoop ik dat je ervan geniet. Van schuldgevoel is nog nooit iemand wijzer geworden. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 37 minuten geleden zei Bor: Nee. Ik heb dit sinds ik weet wanneer m'n training begint. Ik slaap er niet eens van. Ik heb zo stom gedaan vanmorgen ook. Hij sliep nog en toen moest ik shag halen en heb ik ook een fles wijn mee genomen. Stiekem. Misschien is het meer het idee van : Nu kan het nog ! Klopt dat @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Nou @Cleo66, Daar zou ik ook bloed link om worden hoor. Voelt een beetje als stank voor dank he Nooit goed ook, bij die lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 De wereld in brand en Zuid-Limburg onder water. Wat verschrikkelijk voor deze mensen. Velen hebben zelfs hun huis moeten verlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 13 minuten geleden zei rapilos: Nou @Cleo66, Daar zou ik ook bloed link om worden hoor. Voelt een beetje als stank voor dank he Nooit goed ook, bij die lui Bij welke lui? Bij de mensen die hun best doen om de wereld een beetje rechtvaardiger te maken? Die hongerende kinderen eten proberen te geven? Of bedoel je dat niet? Het is natuurlijk niet fraai dat ze op je gevoel proberen te werken per telefoon maar er gebeurt veel moois met het geld dat sommigen van ons doneren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 59 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers, zojuist gebeld door cordaid en best wel van slag . Ik heb pas een vrije gift gedaan, zodat ook voor 3e wereldlanden vaccinaties beschikbaar zouden komen. Nu bellen ze dus omdat ze meer geld nodig hebben. Ik baal daar zo enorm van . Ik geef wat ik kan missen maar wens niet constant nagebeld te worden . Ik doneer al maandelijks aan vluchtelingenwerk, het vergeten kind en stichting dierenlot en ook die hangen regelmatig aan de lijn voor meer geld . Ik krijg er een naar gevoel van. Ik heb gezegd , dat ik er niet van gediend was omdat ik me altijd alles al zo aantrek . Toen zei ze nog "mevrouw, de wereld staat in brand". Nu heb ik dus toch weer een schuldgevoel. Ja dat doen ze idd kennelijk hebben ze meer kans om geld te krijgen van mensen die al geven, dan nieuwe donateurs te krijgen. De Stier is ook hier en daar donateur en die bellen ze regelmatig. Die zegt dan dat ze werkloos is (wat ook zo is als je t zwart klussen niet meetelt) en dan haken ze meestal snel af niemand vraagt ooit of ze misschien getrouwd is met iemand die wel een inkomen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 12 minuten geleden zei Tatum: De wereld in brand en Zuid-Limburg onder water. Wat verschrikkelijk voor deze mensen. Velen hebben zelfs hun huis moeten verlaten. Ja journaal vanmiddag was wel echt een enorme serie slecht nieuws gauw terug naar mn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 11 minuten geleden zei bumperjim: Ja journaal vanmiddag was wel echt een enorme serie slecht nieuws gauw terug naar mn werk Hier op werk staat de radio altijd aan. Inmiddels is zelfs het leger ingezet om te helpen. Vooral Valkenburg wordt nu hard getroffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Pff voel me echt rusteloos, durf niet naar de winkel omdat ik de vrees heb dat ik dan wijn ga kopen. Ben ook helemaal in de diarree en heb hoofdpijn, en waar dit nu ineens wegkomt Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Nog meer vreselijk nieuws. Hoor net dat Peter R de Vries is overleden Tatum en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 @Yana Tuurlijk doen ze goed werk voor die kinderen, maar dat opdringen vind ik echt heel erg. @Fabienne1985 Houdt stand joh, Dit is gewoon even een mindere dag, en die dag gaat ook vanzelf weer voorbij. Wedden dat je je morgen een stuk beter voelt ! Yana en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Waar ik nu verblijf in de PaaZ mag ik iedere dag tweemaal een uur en half naar buiten. Gewoonlijk ga ik dan naar mijn appartement. Vandaag dacht ik niet te gaan. Maar een buur belde me op dat een venster aan 't klapperen was. Er was hier afgelopen nacht heel wat wind en regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Toch niet ingebroken hè @Claudius ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 2 minuten geleden zei rapilos: Toch niet ingebroken hè @Claudius ? Ik woon op het vijfde, nee dus , gewoon wind en regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Ik woon op het vijfde, nee dus , gewoon wind en regen. Oh , gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Het voelt inderdaad heel unfair dat er op jou als donateur zo ingepraat wordt. Eerst gaan ze complimenten geven, dat ze zo blij zijn dat jij donateur bent. En dan gaan ze los. Ik heb dan meestal een antwoord paraat, waarom ik niet extra ga doneren. En als er iemand voor de deur staat, wat ik nu ik thuis werk vaker meemaak, gooi ik meteen de deur dicht met "sorry geen tijd, ik ben aan het werk". Ben je al begonnen aan die fles wijn Bor? Ik kan me ook wel iets voorstellen dat je het op je heupen krijgt en denkt "nu kan het nog". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 2 uur geleden zei Bor: Volgende keer als ze bellen gewoon zeggen dat je er geil van wordt zulke telefoontjes, u ook? Bor, toen ik dit vanochtend las, en jouw berichtje daarvoor, dacht ik: niet op reageren. Maar omdat dit de dagdraad is en ik niemands eigen draadje binnenval / overneem reageer ik alsnog. Heb/had je die fles wijn al op? Speel de bal niet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Ik had echt zoveel trek vandaag, voelde heel lastig om boodschappen te doen was zo genegen om wijn te kopen. Maar heb het niet gedaan, ik weet ook dat het helemaal niets helpt en voel me daardoor alleen slechter en daarnaast ik heb de zorg van de kinderen gewoon dat moet motivatie genoeg zijn, en toch hè dat verdomde stemmetje wat dan zegt, ach joh een dagje kan niet kwaad. boodschappen weer in huis en geen wijn nancy, Tatum, Roberto en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Helemaal TOP @Fabienne1985 Goed gedaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Mooi zo @Fabienne1985. Het zijn volgens mij gewoon lastige dagen. ‘It’s in the air’. Zoiets ook. Regen, wind, grauw, en dan nog noodsituaties door het weer, corona en Peter R. De Vries…. Dat voelt niet fijn. Moeilijk om je er niet door mee te laten slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Maar… laten we overeind blijven. ik ga mijn dankbaarheidsboekje maar eens aanvullen. En een pindakaasbrood maken misschien. Koken vanavond. Parelcouscous, broccoli, vegetarische spekjes en sla met halloumi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 12 minuten geleden zei Lika: Mooi zo @Fabienne1985. Het zijn volgens mij gewoon lastige dagen. ‘It’s in the air’. Zoiets ook. Regen, wind, grauw, en dan nog noodsituaties door het weer, corona en Peter R. De Vries…. Dat voelt niet fijn. Moeilijk om je er niet door mee te laten slepen. Precies dat hè @Lika, Voel me ook wat depri vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden