Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 juli 2021


Aanbevolen berichten

Misschien moet je oor uitgespoten worden, dat zou dan snel opgelost zijn.

Ik krijg zin in nootjes. 

Yana ga je je extra uitsloven in de keuken? Misschien is die chef wel onder de indruk van de groenten en kruiden die je her en der plukt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet nog een dikke week werken. Man wat zijn die laatste loodjes zwaar. Gisteren een teametentje om het jaar af te sluiten. Prettige vakantie, euh ja over anderhalve week pas. Teamleider ging flink aan de borrel en bleef haar glas maar volschenken. Ik kan ook melig worden zonder drank, met een 0.0 biertje was het prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Ik vind het ook wel veelomvattend. Maar misschien wel goed voor je. Het klopt eigenlijk wel met wat mijn huisarts zei: hoge bloeddruk is geen ziekte, maar een aandoening. Het kan pas kwaad in de combinatie met overgewicht, weinig bewegen, cholesterol, erfelijkheid en roken. Nou, dan kom ik er bekaaid vanaf. In die zin is het goed dat ze het totale pakket aanpakken om problemen in de toekomst te voorkomen. Zie mij. 

Doen Bor, doen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me een mooi traject, wat goed dat je daar direct ja op zegt Bor. En mooi dat zo'n programma zo'n lange periode doorgaat.

Fijn ook, dat het vergoed wordt vanuit de zorgverzekering. Dat zal niet goedkoop zijn, maar uiteindelijk minder kosten aan medische begeleiding van de huisarts of ziekenhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hier toch even gekeken wat er nog te eten valt uit de koelkast. Komt goed. Mijn man haalt vanavond zijn tweede prik en krijgt dan zelf gemaakt Thais eten (staat al klaar). Zoon is net met vrienden weg. Die verzinnen zelf wel wat om te eten. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond, 

als ik inlog kijk ik naar notificaties: persoon reageerde op ... discussie dinsdag 6 juli,  Quinn noemde je, Lieke citeerde je, allemaal 6 juli, ik maar klikken op de link, je hebt geen toestemming deze bijdrage te bekijken... 

nou, dan lees ik dus woensdag, donderdag en kom er snel achter dat dinsdag gewoon weg is. Ik las ook wat jullie daar over schreven en over de verjaardag van Kohtje, ook weg.

maar ik had een vraag, blijkbaar een goede vraag, gezien jullie reacties. Tussen mijn vraag en nu inloggen ligt een gat en ik kan dus jullie reacties niet lezen.

Wel wat het met iedereen doet/deed. 

heb ik dus allemaal weer gemist, te druk met werk. Nou, ik vind er van alles van maar laat het maar. Ik laat het. Ik kom nog wel een keer met mijn vraag . Nu even niet :rose: bloemetje voor iedereen

 

artemisisneutraalenkiestgeenpartij 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei nancy:

even testen of zo'n fiets iets voor mij is. Ik vind het wel eng, zo'n ding, je hoort zo vaak over valpartijen..het zou wel een uitkomst zijn, want mijn kortademigheid en vermoeidheid zijn nog niet over. 

Uitvinding van de eeuw. De valpartijen komen doordat mensen geen controle hebben en geen evenwicht. Dus langzaam beginnen, balans zoeken, en net doen of je net leert fietsen. je hebt het zo te pakken, ik reed ook motor en rijd paard en dat gaat allemaal over evenwicht. Op mn e-bike kom je nog eens ergens waar je met een gewone fiets niet komt, altijd die wind hier.  De e-motor is alsof je geduwd wordt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik steek er geen energie in. Vind het wel een afknapper om niet te kunnen lezen hoe jullie op mijn vragen hebben gereageerd. waar jullie al die energie in staken om mij te ondersteunen. Voelt erg onaf zo. ik vraag iets, jullie antwoorden, ik kan het niet lezen. Roept een grote baal op. zal wel mijn vermoeidheid zijn, dan maak ik het groter dan het is. My bad  :(

In elk geval heb ik het virtueel meegekregen. Blijkbaar. Ik heb vakantie, en voor degene die dinsdag heeft gereageerd op mijn vragen:

heel hartelijk dank !! (wat de antwoorden ook maar moge zijn geweest) 

fijne avond! 

bewerkt door Artemis
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met vriend naar een mooie oude film noir geweest met humphrey bogaert, heerlijk. Werd trouwens extreem veel in gerookt. Hoorde dat Humphrey Bogaert op zn 50e aan longkanker is overleden :( @Cleo66wat jammer voor jou dat je morgen niet naar festival kan. Alle versoepelingen weer teruggedraaid. Hoop dat je snel weer kan.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Ik heb twee schaafwonden en vier blauwe plekken waarvan twee supergroot en een zere rib van het trapkukelen @Jannigje.

Jij? :mellow:

Een schaafwond, ook 4 blauwe plekken (twee op plaatsten die ik niet begrijp) en een zere pols. 
 

@Bor ik sluit me aan bij de anderen: grijp je kans! Dat ga je ook doen las ik.

@nancy:rose::rose: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...