Lieke7777 Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 kip sate met stokbrood en GEEN groenten erbij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Klinkt heerlijk, Lieke! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Oei @Lieke7777 dat klinkt flink fout. Haast als vakantie eten. Hier appelmoes als groente, gezond voor alles. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 zal ik er dan maar wat champions bij bakken ? en heb ook nog een komkommer liggen haha.. ja vakantie food .... heerlijk heb vorige week een CADAC grillo chef gekocht mij ( onszelf ) mee verwend. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Aardappelsalade en pompoen-linzensoep. @Lieke7777, Gefeliciteerd Wat een opluchting he Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Wie heeft er nog meer een waarschuwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Gefeliciteerd @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Geweldig jopie, wat een doorzettingsvermogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 O!!!! Wat gaaf @jopie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Goed hoor @jopie ik zwem alleen waar ik bodem kan zien .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Ik ben ff van het forum af doet mij geen goed dus het ga jullie goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Sterkte @lady jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 @ikkanhetje kunt ook pauze nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Fijne weekendboot, Bor. Geluk ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 1 uur geleden zei Bor: De hele dagdraad weg? Gewoon helemaal? Dit heb ik in al die jaren ik hier ben, en dat is lang nog nooit mee gemaakt. Waarom @moderator. Ik moet toch leren hoe ergens mee om te gaan, verschillende inzichten enzo.. als jullie lopen weg te halen kan ik nooit achterhalen en leer ik toch niks?! Leggen jullie deze actiedan ook uit of is weg is weg en gewoon doorgaan? 7 Mei is ook weg. M'n verjaardag, met alle felicitaties.. hele dag foetsie. Gelukkig had ik de volgende dag iedereen bedankt voor die felicitaties zodat ik daar nog kan zien wie me feliciteerde... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 31 minuten geleden zei ikkanhet: Ik ben ff van het forum af doet mij geen goed dus het ga jullie goed Kom je wel even melden als je weer 'een badkuip' droog staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 1 uur geleden zei jopie: Ik heb vandaag het Wed overgezwommen! .. Nog wel met sokken aan, maar dat maakt niets.... Is dat een uitdrukking, als in een held op sokken, of had je echt sokken aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Voor de vertrekkers houd jullie goed ff pauze is altijd ok . Maar zoals ik las , en dingen lees het zijn de triggers die je triggereen in je gevoel en gedrag en het is dan tijd om eens goed uit te zoeken wat dit met je doet maar ook waarom . Het is er niet voor niets en zolang je hier ook voor blijft vluchten zal je vluchten en niet onder ogen kunnen zien wat er bij je gebeurd . Het is een leerproces in het ontdekken van je eigen ik .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 @Bor, leuk hoor, dat bootje. Ik kijk altijd een beetje verliefd naar dit soort scheepjes als ze hier op 'onze' IJssel voorbijvaren. Het zijn toch een soort watercampertjes en zien er vaak zo knus uit. Ook foto's en filmpjes van de interieuren van deze vaartuigjes vind ik altijd leuk om te bestuderen. Knap hoe die scheeps- en interieurbouwers al die vreemde bochten en hoekjes weten te benutten. Ik ben totaal niet bekend met watersport en de regels die daar gelden, alleen al alle sluizen en bruggen die je tegen kunt komen.... maar ik kijk er graag naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 4 uur geleden zei bumperjim: Was het wel een tuinman?? Of een koekenbakker? hoe kan je zo aan het eind van je dag eer van je werk hebben - heeft ie dan ook vast niet. Nou een tuinman was het niet. Opdracht: maaien, dus maait hij. Wat dat maakt hem niet uit, daar kijkt hij niet naar. (Zijn woorden) Ik had twee bescheiden plantjes, niet groter dan een tegel, weg. De overbuurvrouw heeft een struik die een meter de steeg inkomt, waar ik overigens geen probleem mee heb, die staat er nog. Ach ja, ik moet me niet zo opwinden, slecht voor mijn bloeddruk en gemoedstoestand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Geweldig @jopie! Ik heb het even opgezocht want ik ken het Wed niet, het is een behoorlijke afstand. Wat een overwinning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Maar @jopie, je kunt toch ook gewoon waterschoentjes dragen? Heb ik voor Zweden ook.. je weet nooit wat voor scherps er op de bodem ligt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Ik zwem inderdaad niet graag in water waar ik de bodem niet kan zien. Dat is nog altijd een nawee van de film Jaws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Ik ben bang voor vissen in het water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Over wie heb je het, Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden