Spring naar bijdragen

Woensdag 7 juli 2021


Tatum

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bor:

De hele dagdraad weg? Gewoon helemaal? 

Dit heb ik in al die jaren ik hier ben, en dat is lang nog nooit mee gemaakt. Waarom @moderator. Ik moet toch leren hoe ergens mee om te gaan, verschillende inzichten enzo.. als jullie lopen weg te halen kan ik nooit achterhalen en leer ik toch niks?!

Leggen jullie deze actiedan ook uit of is weg is weg en gewoon doorgaan? 

7 Mei is ook weg. M'n verjaardag, met alle felicitaties.. hele dag foetsie. Gelukkig had ik de volgende dag iedereen bedankt voor die felicitaties zodat ik daar nog kan zien wie me feliciteerde... :(:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de vertrekkers   houd  jullie  goed ff   pauze is altijd ok .

Maar zoals  ik las , en dingen  lees het zijn  de triggers die je triggereen in je gevoel en gedrag en het is dan tijd om eens  goed  uit te zoeken  wat dit met je doet maar ook waarom . 

Het is er niet voor niets  en zolang je hier ook voor blijft  vluchten  zal je vluchten  en niet  onder ogen kunnen  zien  wat er bij je gebeurd  .

Het is een leerproces  in het ontdekken  van je eigen  ik ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, leuk hoor, dat bootje. Ik kijk altijd een beetje verliefd naar dit soort scheepjes als ze hier op 'onze' IJssel voorbijvaren. Het zijn toch een soort watercampertjes en zien er vaak zo knus uit. Ook foto's en filmpjes van de interieuren van deze vaartuigjes vind ik altijd leuk om te bestuderen. Knap hoe die scheeps- en interieurbouwers al die vreemde bochten en hoekjes weten te benutten.
Ik ben totaal niet bekend met watersport en de regels die daar gelden, alleen al alle sluizen en bruggen die je tegen kunt komen.... maar ik kijk er graag naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bumperjim:

Was het wel een tuinman?? Of een koekenbakker? :D hoe kan je zo aan het eind van je dag eer van je werk hebben - heeft ie dan ook vast niet. 

Nou een tuinman was het niet. 
Opdracht: maaien, dus maait hij. Wat dat maakt hem niet uit, daar kijkt hij niet naar. (Zijn woorden)
Ik had twee bescheiden plantjes, niet groter dan een tegel, weg.
De overbuurvrouw heeft een struik die een meter de steeg inkomt, waar ik overigens geen probleem mee heb, die staat er nog.

Ach ja, ik moet me niet zo opwinden, slecht voor mijn bloeddruk en gemoedstoestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...