rapilos Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Wat een leuk verslag je @niks Daar wordt je als moeder toch blij van en wat gaan jullie eten allemaal vanavond ? Hier, restje macaroni van gisteren met gebakken eitje. ( Is al op ook ) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Rendang met glasnoedels, prei puntpaprika en wortels meegestoofd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 (bewerkt) 11 uur geleden zei nancy: Zo krijg ik weer helemaal zin om verder te studeren. Studeren en zwemmen, wat wil je nog meer! Ooooohhh help! Het is weer zover! Ik weet niet of je wel zóveel zin hebt @nancy 5 juli 2021 bewerkt door Jannigje Weer plaatje veel te groot, sorry karin123, nancy, lady jane en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Ach @niks wat leuk! Schrijven ze elke dag voor ieder kindje een stukje in hun mapje? Dat lijkt me nogal een klus. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Heb jij nou een poes of een kater ? @spirit ? Dacht dat je een kater had .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Ik meld me droog af slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 ach wat sneu Denise misschien valt er per zoom nog wat te organiseren? en dat arme kind besmet met Corona! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 @ikkanhet ik zag je een paar keer ingelogd maar zo stil als vandaag zijn we niet meer van je gewend gaat het wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 @Bor ik las nog je berichtje over kinderpartijtjes. Realiseer me dat er bij mij ook meestal alcohol aan te pas kwam. Al die leuke, gekke dingen die ik bedacht hadden dus een keerzijde. Ik weet nog dat ik een poppenkastvoorstelling had bedacht die ik met vriendinnen voor alle kinderen opvoerde en dat ik toen niet nuchter was. Iedereen de grootste lol maar nu ik eraan terugdenk lijkt het ineens een stuk minder leuk. Ik dacht toen dat ik alcohol nodig had om zulke dingen aan te kunnen. Ik wilde het juist allemaal perfect doen en ontspannen overkomen. Alsof het erg is om het minder perfect te doen en gespannen te zijn, denk ik nu... Trusten lieve frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 (bewerkt) En wat jammer @denise2 5 juli 2021 bewerkt door Rosee Verkeerde Denise getagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 (bewerkt) Wat balen @denise2! @Jannigje het is wel de bedoeling dat ze elke keer wat schrijven, of het steeds zo uitgebreid is weet ik niet. Als er thuis wat bijzonders is, kan je er ook in schrijven. Als ze slecht geslapen heeft, tandjes die door komen enz. Feestjes... Nog even een ver van ons bed show. Ik had zelf altijd feestjes thuis. Spelletjes, knutselen en later slaapfeestjes. Goede herinneringen aan. 6 juli 2021 bewerkt door niks nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 8 uur geleden zei lady jane: @ikkanhet ik zag je een paar keer ingelogd maar zo stil als vandaag zijn we niet meer van je gewend gaat het wel goed met je? Lief dat je het vraagt. Gaat eigenlijk boven verwachting goed met mij maar ben gewoon druk met andere dingen. Dus dat is eigenlijk alleen maar goed. Heb het alleen zondag even moeilijk gehad toen mijn dochter naar huis ging. Toen had ik iets van dit mag wel gevierd worden. Maar dat heeft mijn man me gelukkig uit het hoofd gepraat waar ik maandagmorgen dus superblij mee was. Denk nu ook steeds aan de volgende dag en dat zorgt ervoor dat ik er redelijk goed mee om kan gaan. Wil dat niet want weet dat ik me dan zelf weer vervloek. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 Ik maakte me zorgen dat je dronk maar durfde het niet rechtstreeks te vragen wat heerlijk om te lezen dat je sterk bent gebleven dat hebben jullie samen goed voor elkaar, top!! Dit zijn de overwinningen waarop je groeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 4 minuten geleden zei lady jane: Ik maakte me zorgen dat je dronk maar durfde het niet rechtstreeks te vragen wat heerlijk om te lezen dat je sterk bent gebleven dat hebben jullie samen goed voor elkaar, top!! Dit zijn de overwinningen waarop je groeit Dank je wel.....ook super blij mee. Mag je gerust rechtstreeks vragen hoor, vindt ik niet erg. Ik heb mijn medicijnen die ik met een had verhoogd al terug naar de oude hoeveelheid. Neem wel sinds 4 avonden 1 capsule CBD erbij maar slaap goed en de RLS lijkt onder controle, dat is veel belangrijker dan al het andere. Dan dat geweld wat ik mijn lichaam steeds aan doe. Heb ook een lijst gemaakt waarvoor ik het allemaal doe en lees die vaak door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 Ok omdat je schreef dat je een krolse kat had was ik het even kwijt . Jammer dat het niet gelukt is . Waarom moet je naar de DA ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 Hier ook en mijn jongste stiefbroer zorgde altijd voor het vervoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 16 uur geleden zei spirit: Hij was van de inwonende zoon van de vrouw die overleden is. Nu moet hij hier weg, dus vandaar dat ik nu de kat heb overgenomen, anders had het beestje naar het asiel gemoeten. @Lieke7777hij moet gecastreerd worden. Hoi, ik lees zo nu en dan mee. En zag staan ergens dat jou kat erg sproeit en dit stinkt, wat echt helpt is ecodor UF2000 paar keer op de plek spuiten en in laten werken ( lees de gebruiksaanwijzing) dit herhalen soms meer dan 3 x en dan verdwijnt de geur echt !!! Katten urine is onmogelijk te verwijderen maar dit helpt echt !! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Ik noem dat deel mijn psychische verslaving Denise. Bij mij duurde dat veel langer dan het fysieke deel. Het hield me alert, dus achteraf ben ik er wel blij mee maar je bent niet je brein he, en blijkbaar ben (en blijf) je een beelddenker? Dus waar wil je die beelden door vervangen iets wat ook lekker is en beter voor je? Plan maken zou Mijn Gerrit zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 En die gedachtes heb ik ook lang gehad. Ze zijn weg nu. Omdat ik iets besloot. Daarom. Ik besloot NEE. Geen discussie meer. Dat hielp mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden