Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

He Pinkydame.. gecondoleerd en sterkte. Raap jezelf weer bijeen en laat de ontzetting je puur raken. De vlucht in een roes maakt het allemaal niet makkelijker en minder erg en is niets anders dan wat het al zegt: een vlucht. De werkelijkheid laat zich niet ontvluchten.  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @ikkanhet   jammer  dat je   nu vlucht  in een patroon die je niet meer wilde . 

Er gebeurt nu  iets  in je leven   , en het gebeurde  is  geen  understatement  dat geloof  ik  graag  .:lips:

Maar gelijk de bier  open trekken :unsure: laat de emotie puur binnen komen ipv het uit de weg te gaan .

Nogmaals  sterkte. 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 heb je gelezen.

Belangrijkste  is als mensen je een bepaald  gevoel geven  is dat  je het gaat  uitspreken  wat hun gedrag  bij  jou  oproept  .

Zo leer je misschien  gedrag van een ander  anders  te interpreteren  dan jij  denkt of voelt. 

Ik herken het wel .

Sterkte  ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Lieke7777:

Belangrijkste  is als mensen je een bepaald  gevoel geven  is dat  je het gaat  uitspreken  wat hun gedrag  bij  jou  oproept  .

Nou ga er maar aan staan. Ik zou daar niet altijd zo'n trek in hebben hoor, mensen aanspreken op hun gedrag. Ik zou vooral zelf mijn plan trekken. Of demonstratief opstaan, als mensen van die onderonsjes hebben de hele tijd, en wat anders gaan doen.

Sinds ik minder mijn best ben gaan doen om aardig gevonden te worden, lijken meer mensen mij aardig te vinden. Net wat Nancy zegt. Het werkt vaak averechts, dus die moeite kun je je alvast besparen ^_^

 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei lady jane:

sjonge zeg, het is niet alleen om de bal waarom er zo gevochten wordt
met deze voetbalwedstrijd. wat een geduw en getrek onderling

O speel het NL elftal nu? Dan ga ik even lekker rustig buiten wandelen. :) en daarna mijn Thaise rijsttafel (kantenklaar) eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WoW ik had vandaag een mega opruim- en kuisaanval…zo van die dingen die me al lang ergerden maar altijd bleven liggen, daar ben ik vandaag ingevlogen: een dump-alles-maar-op rekje in de badkamer en al het speelgoed gesorteerd in aparte bakken (voor zolang het duurt)

Ik weet eigenlijk niet of ik chaotisch of ordelijk ben…het lijkt chaotisch maar orde brengt ook zo veel rust en dat vind ik wel zeker heel fijn! mijn verwekker kon echt niets weggooien…ik heb dat gedrag zeker gekopieerd maar ik twijfel toch of dat bij me past…jarenlang hield mijn man hier de orde in huis, met als gevolg dat ik te weinig plek heb gekregen voor mijn spullen en dan slingert dat maar overal wat rond…eigenlijk vind ik dat niet prettig en wil ik ook mijn spullen meer op orde…voor de eenvoud en de rust die het brengt. Vandaag was alvast een goed begin!

ik heb ook ‘nee’ gezegd op iemand/ iets waarvan ik al langer het gevoel had van gepusht te worden… enfin gezegd, eerder (beleefd) geschreven op mail. Nu durf ik de mail niet meer opendoen voor het antwoord…

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Musashi:

Waarom zou er feitelijk geen afstand zijn? Ik heb hem ongeveer drie jaar niet gesproken/ gezien…

Dan nog is het je vader....of je dat woord nu gebruiken wilt of niet. Dat kan ook zonder emotie overigens. Het is aan jou overigens, hoor. Het is meer een taaldingetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...