Kohtje Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 He Pinkydame.. gecondoleerd en sterkte. Raap jezelf weer bijeen en laat de ontzetting je puur raken. De vlucht in een roes maakt het allemaal niet makkelijker en minder erg en is niets anders dan wat het al zegt: een vlucht. De werkelijkheid laat zich niet ontvluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) Sterkte @ikkanhet jammer dat je nu vlucht in een patroon die je niet meer wilde . Er gebeurt nu iets in je leven , en het gebeurde is geen understatement dat geloof ik graag . Maar gelijk de bier open trekken laat de emotie puur binnen komen ipv het uit de weg te gaan . Nogmaals sterkte. 21 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) @Cleo66 heb je gelezen. Belangrijkste is als mensen je een bepaald gevoel geven is dat je het gaat uitspreken wat hun gedrag bij jou oproept . Zo leer je misschien gedrag van een ander anders te interpreteren dan jij denkt of voelt. Ik herken het wel . Sterkte .. 21 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Pauze, de melkmachine draait. Lekker dat het weer wat koeler is hier, al hangt de warmte nog wel binnen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Wat erg @ikkanhet heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) 57 minuten geleden zei Lieke7777: Belangrijkste is als mensen je een bepaald gevoel geven is dat je het gaat uitspreken wat hun gedrag bij jou oproept . Nou ga er maar aan staan. Ik zou daar niet altijd zo'n trek in hebben hoor, mensen aanspreken op hun gedrag. Ik zou vooral zelf mijn plan trekken. Of demonstratief opstaan, als mensen van die onderonsjes hebben de hele tijd, en wat anders gaan doen. Sinds ik minder mijn best ben gaan doen om aardig gevonden te worden, lijken meer mensen mij aardig te vinden. Net wat Nancy zegt. Het werkt vaak averechts, dus die moeite kun je je alvast besparen 21 juni 2021 bewerkt door Lonster lady jane, nancy, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 @Lieke7777 je gaat er van uit dat mensen ook zich niet goed gedragen naar Cleo maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. En dan is uitspreken ook heel moeilijk om dat zonder oordeel of slachtoffergevoel te doen. Moeilijk om vanuit hier zo'n situatie te beoordelen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 sjonge zeg, het is niet alleen om de bal waarom er zo gevochten wordt met deze voetbalwedstrijd. wat een geduw en getrek onderling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Binnen een liefdesrelatie lijkt me het advies van Lieke dan weer niet verkeerd. Maar wat Het Belangrijkste Om te Doen is bepaalt Cleo zelf wel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 3 minuten geleden zei lady jane: sjonge zeg, het is niet alleen om de bal waarom er zo gevochten wordt met deze voetbalwedstrijd. wat een geduw en getrek onderling O speel het NL elftal nu? Dan ga ik even lekker rustig buiten wandelen. en daarna mijn Thaise rijsttafel (kantenklaar) eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 het is al rust en we staan met 0-1 vóór koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Zo, de kleintjes zijn weer thuis en ik ben gesloopt. Ik heb ze lekker laten mee-eten hier en ze gedoucht met babyshampoo etcetera, ik heb mijn hart weer kunnen ophalen. Nu zondag weer, dan gaan ze mee naar het zwembad. En hou ik ze lekker ook de hele dag. Nu op de bank..... lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) WoW ik had vandaag een mega opruim- en kuisaanval…zo van die dingen die me al lang ergerden maar altijd bleven liggen, daar ben ik vandaag ingevlogen: een dump-alles-maar-op rekje in de badkamer en al het speelgoed gesorteerd in aparte bakken (voor zolang het duurt) Ik weet eigenlijk niet of ik chaotisch of ordelijk ben…het lijkt chaotisch maar orde brengt ook zo veel rust en dat vind ik wel zeker heel fijn! mijn verwekker kon echt niets weggooien…ik heb dat gedrag zeker gekopieerd maar ik twijfel toch of dat bij me past…jarenlang hield mijn man hier de orde in huis, met als gevolg dat ik te weinig plek heb gekregen voor mijn spullen en dan slingert dat maar overal wat rond…eigenlijk vind ik dat niet prettig en wil ik ook mijn spullen meer op orde…voor de eenvoud en de rust die het brengt. Vandaag was alvast een goed begin! ik heb ook ‘nee’ gezegd op iemand/ iets waarvan ik al langer het gevoel had van gepusht te worden… enfin gezegd, eerder (beleefd) geschreven op mail. Nu durf ik de mail niet meer opendoen voor het antwoord… 21 juni 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 hoppa, 0-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 @Musashi, ik lees jouw; mijn verwekker, steeds als een scheldwoord. Maar nu ik Pieter Aspes thrillers aan het lezen ben, lees ik dat daar ook steeds. Gebruiken Belgen het woord ouders, of vader/moeder niet normaliter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 @lady jane goh als een scheldwoord bedoel ik het zeer zeker niet. Voor mij is het een neutraler/ objectiever/ afstandelijker woord ipv ‘vader’ dat te liefdevol/ intiem aanvoelt tegenwoordig… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 @Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Het woord suggereert een afstand, wat er feitelijk niet is. Waarschijnlijk wel gewild. Ik heb een hekel aan dat woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 ja voor mij als nederlander klinkt het ook niet neutraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 potjandosie, mis ik zomaar de 3e goal Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 1 minuut geleden zei nancy: Het woord suggereert een afstand, wat er feitelijk niet is. Waarschijnlijk wel gewild. Waarom zou er feitelijk geen afstand zijn? Ik heb hem ongeveer drie jaar niet gesproken/ gezien… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 oké alweer 3 herhalingen 0-3 Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Belgie mag na ons aan de bak zag ik net hoop dat jullie het ook zo goed gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Waarom zou er feitelijk geen afstand zijn? Ik heb hem ongeveer drie jaar niet gesproken/ gezien… Dan nog is het je vader....of je dat woord nu gebruiken wilt of niet. Dat kan ook zonder emotie overigens. Het is aan jou overigens, hoor. Het is meer een taaldingetje. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 kun jij dat vanaf je galerij zien goeie lenzen spirit! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden