ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goeiemorgen allemaal, Dat was me het nachtje wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goeiemorgen @ikkanhet geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 6 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen @ikkanhet geslapen? Amper en slecht. Nu misselijk en hoofdpijn. En heel plakkerig. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Weer eens niet, tot nu ,jeuk en pijn overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Ja krijgen we allemaal voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Wat een onnozele praat over de koning rond de voetbal. Man, ik wil zijn job niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Wat een onnozele praat over de koning rond de voetbal. Man, ik wil zijn job niet. Nou ik ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goede Morgen , werken zo . Hier flink aan het regenen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goeiemorgen @Lieke7777, fijne werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goedemorgen! Onweer is uitgebleven vannacht. Fijn. Wel regen. Prima. Op en gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goeiemorgen @Majahier is helemaal niets gevallen met hun code geel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Jammer, dat wordt dan de tuin sproeien en de planten water geven @ikkanhet… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Zojuist zei Maja: Jammer, dat wordt dan de tuin sproeien en de planten water geven @ikkanhet… Ja inderdaad gaat gebeuren als er niets uit de lucht komt vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goedemorgen frummers, Hier ook geen drup, alles is gortdroog, dus straks eerst toch maar even de meest dorstige planten een plens geven. Maar uiteraard eerst zelf een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 DAGPACT:Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Doe ik er wat lekkers bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goedemorgen DAGPACT:Yvonne VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Onweer was er in de buurt van 2 tot iets na 4. Wel goed afgekoeld nu. 28 graden gaat het worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goedemorgen. Hier regent het gestaag. Heerlijk voor de bomen, planten en bloemen in mijn tuin! Een donderslag heb ik ook nog niet gehoord. Oh wat heerlijk, dit weer. Vanavond tweede prik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 (bewerkt) Hier gaat het volgens de telefoon om 11 uur een uur lang regenen met een kans van 30% en de rest vd dag gewoon weer zonnig en heet. Gewetensvraag nu: autoraampjes openlaten of dicht? first world problems Ik laat ze mooi een stukje open trouwens, live fast die young 18 juni 2021 bewerkt door bumperjim Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Nou zit in de tuin. Links van me praten ze Pools en rechts van me marokkaans. Toch maar eens een taalcursus volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goeiemorgen @Etty Moet nog x keer handmaid's tale kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 goeie morgen! Hier was het een echte wolkbreuk rond 5u. Nu is het hier heerlijk fris en kunnen we er weer tegen voor even… fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 goeiemorgen frummers hier een hoosbui in mijn droom ge integreerd geen onweer gehoord, maar heel diep geslapen. nu aan het afwachten of we om 9 uur ballen of later. de zon vecht tegen de regen nu, benieuwd wie er wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Goedemorgen. Harde regen en droog nu weer. Buurman rookt de ene na andere sigaret waarvan de geur rechtstreeks mijn kamer binnenkomt… bleh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden