Reacher Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Olá zonnestraaltje en babbelkous niks en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Olá zonnestraaltje en babbelkous Goeiemorgen @Reacher neem aan dat je het tegen mij hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Man kan bloed prikken wel vergeten hij kan amper lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 DAGPACT:Claudius Yvonne Reacher Er is ergens een draadje over slaapproblemen @Claudius. Ik weet hoe lang je nuchter bent maar hoe langer je niet drinkt hoe beter het slapen vaak gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei ikkanhet: Man kan bloed prikken wel vergeten hij kan amper lopen. Oei, ik moet nu echt werken maar sterkte met je man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Oei, ik moet nu echt werken maar sterkte met je man. Dank je wel @Reacheren een hele fijne werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zou kunnen hoor Denise, maar lijkt mij niet waarschijnlijk. Ik neem aan dat je door jouw huisarts bent doorverwezen? Kijk anders jouw polisvoorwaarden even door. Ik heb ooit op eigen verzoek mijn bloedgroep laten bepalen... Huisarts vond dat niet nodig en gaf aan dat dat dan op eigen kosten moest, prima, dan betaal ik het zelf. Maar het ziekenhuis waar ik liet prikken heeft de rekening gewoon naar de verzekering gestuurd en ik heb er nooit meer iets over gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Denisenormaal wordt dat wel vergoed maar van dat eigen risico weet ik niet zeker. Dat is bij mij in februari al meestal op. Kan de huisarts je ook wel vertellen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goedemorgen. Ik neem gestaag toe in gewicht, maar ben blij van zin sinds een paar dagen weer. Dat is meer dan genoeg even. Als de stress even weg is, voel je eigenlijk pas dat ie zo aanwezig was. Laatste dag werken. En dan weekend. Fijn. @Borpas op jezelf. @ikkanhetwat is er met je man? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Lika, Heel wisselend wat het is, wat van slijtage maar is een paar keer uitgeschoten op de elektrische fiets. Omdat die ineens van versnelling verschiet. Wordt sparen voor een nieuwe. Heeft die een paar keer per jaar last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Vervelend. Fiets misschien eens goed laten nakijken eerst als je dat nog biet hebt gepobreerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Lika: Vervelend. Fiets misschien eens goed laten nakijken eerst als je dat nog biet hebt gepobreerd? Ja gaan we naar kijken of laten kijken want hij kan echt niet zonder. Is al 15 jaar de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 En zijn duur die krengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 uur geleden zei Bob: Ik drink tegenwoordig G'woon Clear frisdrank als ik dorst heb. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook te koop is. Je hebt het in verschillende fruitsmaken. Daar zit praktisch niks in wat kwaad kan en toch vind ik het lekkerder dan gewoon water. Ik zet water in een kan in de koelkast met een paar takjes munt, citroenmelisse en rozenblaadjes. Kan ook met alleen munt en een paar schijven citroen bijv. Heeeeerlijk subtiel lekker en mooi op tafel. De rozenblaadjes zijn vooral ter decoratie. Alle rozen zijn eetbaar (behalve die uit de winkel of tuincentrum want daar zit gif op). Misschien voor jou ook een idee? Ik zal in ieder geval vandaag op je proosten met zo'n mooi glas in de hand Musashi en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Wat fijn dat je weer aan het opklauteren bent @Lika. Weet je ook wat de 'dip' heeft veroorzaakt, waar de stress vandaan komt? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Yana Die moet ik onthouden dat lijkt me ook wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 goeiemorgen frummers geen zon hier, dus onderhoud aan binnenboel maar eens aanpakken en dagje rust voor de huid niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goedemorgen Ik heb vandaag de hele dag een trouwfeest. Ik weet dat er een aantal mensen komen die erg veel alcohol drinken. Dit is de eerste keer dat ik er zo mee geconfronteerd ga worden sinds mijn stoppen. Ik heb totaal geen behoefte om te drinken, daarbij slik ik antabus. Maar ook geen zin om me er chagrijnig te gaan zitten voelen of irriteren aan anderen (kan slecht tegen dronken mensen als ik zelf niet heb gedronken). Ik heb daarom gister opgeschreven hoe ik deze dag aanpak en tegen mijn man uitgesproken: als ik er niks meer aan vind ga ik weg en kom ik je aan het eind wel ophalen. Dat vond hij wel heftig maar ik zet mijn nuchterheid tegenwoordig op de eerste plek en het is jammer als mensen dat niet begrijpen. Dat begreep hij wel. Maar goed, ik ga er vanuit dat we gewoon een heerlijke en gezellige dag hebben!! Wel, zeker vandaag gezellig bij jullie op het DAGPACT:Claudius Yvonne Reacher VIII niks en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @VIII, Veel plezier vandaag op het trouwfeest. En zeker je nuchterheid op 1 zetten. Maar wie weet gaat het je best heel goed af. Succes en sterkte VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 ik ben echt aan het leven ikkanhet 3.0 begonnen en wat voelt dat goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Yana Die moet ik onthouden dat lijkt me ook wel wat. Google maar op fruitwater of 'water met een smaakje', er zijn veel mogelijkheden. Sinaasappel, kaneel en gember lijkt me ook wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei ikkanhet: ik ben echt aan het leven ikkanhet 3.0 begonnen en wat voelt dat goed. Leuk! Wat ga je doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 2 minuten geleden zei denise2: @Yvonne ja doorverwezen via de huisarts. Ik zal eens kijken in de polisvoorwaarden. @ikkanhet we wachten het maar af dan Sorry Denise, ik heb even ingetypt op google en overal staat dat je (voor een deel) via je eigen risico moet betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 2 minuten geleden zei Yana: Leuk! Wat ga je doen vandaag? Met sinaasappel lijkt me helemaal super lekker. Denk gewoon lekker thuis. Weg gaan wordt moeilijk met een man die amper kan lopen. Maar genieten doe ik sowieso dan maar lekker in de tuin met een leesboek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden