Claudius Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 DAGPACT: Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen , op mijn vrije dag vroeg wakker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen Claudius, Lieke en Harald en goedemorgen frummers, Buiten is het 15 graden, heerlijk na de hitte van gisteren... Binnen staat inmiddels een bakje klaar. Ik loop een beetje achter met bijlezen. Zo eerst maar even wat achterstand wegwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goeie ochtend binnen ruim 23 graden getsie, vlug alles open warmte eruit frisheid erin. Het lijkt al wel zomer. Sterker nog het is zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Hahaha, inderdaad @bumperjim, het was hier ook 23 graden, heb alles opengezet en inmiddels is de temperatuur al gezakt tot 'slechts' 22,5... Het is aardedonker geworden en het begint te rommelen en te regenen nu. Die regen is welkom, gisteren en eergisteren geen drup gevallen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen! Hier gisteravond al goed geregend, zonder onweer. Heerlijk! Nu eerst een bakkie van @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 goedemorgen, ook vroeg wakker op mijn vrije dag, hier wakker van de regen en nu bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen! Hier lekker uitgeslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @niks, van harte gefeliciteerd met jouw slagen. Wat heerlijk. Volgens mij twijfelde niemand er aan dat je het zou halen, ik ook niet niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: @niks, van harte gefeliciteerd met jouw slagen. Wat heerlijk. Volgens mij twijfelde niemand er aan dat je het zou halen, ik ook niet gefeliciteerd @niks waarvoor ben je geslaagd? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Dank je wel @Yvonne. Gisteren kwam ik op mijn werk, hadden ze slingers opgehangen. Cadeaubon gekregen, zo lief! lady jane, rapilos en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 1 minuut geleden zei Artemis: gefeliciteerd @niks waarvoor ben je geslaagd? Dank je wel. Opleiding verzorging IG. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Gisteravond met mijn vriendin gehad over slecht slapen snachts. Hebben we de laatste tijd allebei. Had ik eerder moeten zeggen, heb geslapen als een roosje van A tot Z. 5 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Vannacht zou ik weer eens gaan drinken, maar dat lukte niet terwijl ik er helemaal achter stond Ze hielpen me niet. Raar hé na 11 1/2 jaar droog zijn en nooit geen trek in drank meer. Raar hoor. Verder krijg ik complimenten over dat ik er goed uit zie. Meer vrouwelijk. MAAR DAT WIL IK HELEMAAL NIET. Ik ben ma Flodder en dat wil ik graag zo houwen. Toppie Niks proficiat. 5 juni 2021 bewerkt door bolletje lady jane, haddock en Rosee reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Wat ben ik blij dat ik gisteren sterk ben gebleven. Is het eerste waar ik aan denk als ik opsta. Yessss ik heb niet gedronken. Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Hoe maak je een vriendin duidelijk dat ze ZO op de foute man valt. Niet dus. Tot het een keer verkeerd afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Niet. Je raapt haar elke keer weer op, brengt thee en chocola en bloemen en hoopt op de volgende keer meer verstand. Maar dat moet je niet zeggen. Morgen. Het plenst hier. DAGPACT:Claudius Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 DAGPACT:Claudius Quinn ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Klopt @Quinnnet zolang tot ze het een keer niet meer kan na vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 DAGPACT:Claudius Quinn ikkanhet Artemis en graag iemand die mijn gat wil vullen, ik probeer het maar niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 DAGPACT:Claudius Quinn ikkanhet Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @ikkanhet dat is wel een enorme mate van fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Quinn: Niet. Je raapt haar elke keer weer op, brengt thee en chocola en bloemen en hoopt op de volgende keer meer verstand. Maar dat moet je niet zeggen. Morgen. Het plenst hier. @ikkanhet Mee eens, ze is zelf verantwoordelijk voor haar relatie, sterker nog, hoe meer je je er mee bemoeit, hoe sterker ze hem zal verdedigen. plenst hier ook 5 juni 2021 bewerkt door Artemis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @ikkanhet dat is wel een enorme mate van fout Ja op het moment zit die in de bajes. Tot september. Hij heeft haar mishandeld en nog praat ze het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden