VIII Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Altijd als Yvonne zo’n mooi kleurtje maakt van het dagpact wil ik er zo graag bij! Dus bij deze weer DAGPACT:ReacherYvonne ikkanhetVIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 11 minuten geleden zei VIII: Altijd als Yvonne zo’n mooi kleurtje maakt van het dagpact wil ik er zo graag bij! Dus bij deze weer DAGPACT:ReacherYvonne ikkanhetVIII Daarom wacht ik ook op @Yvonne met het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen. @nancy sterkte vandaag. @Etty fijn om te lezen, rust en positiviteit. En overzicht, fijn. Ik sla weer eens door met mijn tuin, ik mag van mezelf nu echt geen nieuwe planten meer kopen. De slakken hebben helaas van alles opgegeten wat ik net had geplant. Stonden alleen nog steeltjes, grrrr. Met koffiedik en eierschalen in de weer geweest om ze ervan te weerhouden. Maar ja, ze hadden kennelijk trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Pinkman en @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 DAGPACT:ReacherYvonne ikkanhetVIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen die @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Vanavond komt een vriendin op de koffie die ik dit jaar nog niet eens gezien heb..... gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) 4 juni 2021 bewerkt door ikkanhet kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Mogge. Zo, @ikkanhet, je maakt er een lekker roze draadje van vanmorgen. Voor zover je het van tevoren nog leest, en anders na afloop, voor @nancy nog een toi, toi, toi. Hoewel dat na afloop natuurlijk een beetje overbodig is. Maar toch... @Etty, je klinkt zowaar een beetje, of misschien zelfs wel veel, levensgenieterig. Joepie. 1 uur geleden zei VIII: Goedemorgen! Dag 89 ennnnn eindelijk.... een douchebeurt niet gedronken Da's een erg lange douchebeurt. Je zult wel rimpelig zijn, nu. Maar al die tijd niet gedronken maakt het een droge douchebeurt dus valt het met de rimpels misschien nog wel mee.. Eens kijken wat vandaag brengt. Begin maar eens voorzichtig met stofzuigen... pfffff... VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 goeiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Kohtjeja soms heb ik zo'n bui. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 DAGPACT:ReacherYvonne ikkanhetVIII Nun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) 43 minuten geleden zei Claudius: DAGPACT:ReacherYvonne ikkanhetVIII Claudius Jane Nun denk dat er erbij wilt Claudius? nu kun je niet meer weg hier 4 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goedemorgen allemaal. De zon schijnt hoop dat de buien vanmiddag nog effe wegblijven. Ga vanmiddag effe een paar uurtjes het water op. Lekker mijn hoofd leegmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @Nunwens je veel plezier ermee. Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Hup Nancy, vanavond de finale en Niks zorgt voor wat lekkers erbij, he Niks? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Een hele goede morgen allemaal, Tjonge, heb een half uur nodig om bij te lezen. @nancy, succes vandaag Kom je nog even vertellen hoe het ging ? Al naar de markt geweest, trap 6 hoog opgelopen, meditatie gedaan, en nu aan de koffie Word weer een dag vol goede voornemens Want gisteren de zoveelste (vr)eetbui gehad. Maar goed, drink nog steeds niet Gewicht gaat daardoor ook weer gestaag omhoog Zo, zonde Maar goed, zoals gezegd, vandaag weer een dag vol goede voornemens Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Goeiemorgen @rapilosdie vreetbuien heb ik ook de hele dag door net of het of of is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Klopt hoor @ikkanhet, Ik noem het puur verslavings gedrag Alsof je iets moet compenseren he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 4 minuten geleden zei rapilos: Klopt hoor @ikkanhet, Ik noem het puur verslavings gedrag Alsof je iets moet compenseren he Ja precies en een ding moet er dan aan geloven. Ik merk dat ik een mini vakantie zoek maar weet dat het niet om de vakantie gaat dus doen we maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 O mijn man is ff direct. Zegt die zoek je een vakantie of een reden om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Je man kent je goed @ikkanhet wees maar blij met hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 3 minuten geleden zei rapilos: Je man kent je goed @ikkanhet wees maar blij met hem Ja haha dat mag ook wel na 25 jaar. Ben ook super blij met hem. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden