Reacher Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen frummers, en goedemorgen Reacher uiteraard... Geen zonnetje, wél een lekker bakje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Dag lief Vonneke Ik heb zelf maar even antwoord gegeven op jouw vraag over het kinderboek in de pubquiz. Hope you don’t mind. Het staat nu dankzij jou op mijn lijstje om te gaan lezen. Concentratie is niet al te best maar ooit... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Aaah, wat lief Reacher, en nee, tuurlijk vind ik dat niet erg. Moet eerlijk zeggen dat ik al een kleine week nauwelijks de berichten bijhoud op het forum. Toch maar weer eens even wat meer gaan doen.... Ik heb dat boek jaren geleden gelezen en vond het toen zóooo mooi. Ik denk dat ik het heel binnenkort ook nog maar eens ga lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Ijspegelbaas is in da house. Hij komt steeds vroeger lijkt wel Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Okidoooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goeiemorgen Het is weer uien met de peren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen. Ojee Yana, problemen? Of slecht weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Ook goedemorgen Yvonne en Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen. Reacher Yvonne Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 9 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen. Ojee Yana, problemen? Of slecht weer? Het probleem is dat de peren die in hun doos al een maand dagelijks van dashboard naar bed verhuizen en weer terug nu nóg niet rijp zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 (bewerkt) Verder heb ik geen problemen. Het is wel heeeeel treurig weer. Ik ga zo een prik halen... jammer dat je dan niet op de terugweg meteen iedereen die je tegenkomt een knuffel kan geven, dat zou de feestvreugde wel verhogen. 19 mei 2021 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Dat duurt wel érg lang inderdaad. Volgens mij als je er bananen tussenlegt gaat de rijping sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Welk vaccin krijgen jullie in Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goedemorgen allen!! Reacher Yvonne Pedro VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Vanavond weer een meeting Heb beloofd weer wat lekkers te maken. Het worden zelf gemaakte Ferrero Rocher rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Ik krijg Pfizer, die heeft @bumperjim gisteren ook gekregen dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 13 minuten geleden zei nancy: Dat duurt wel érg lang inderdaad. Volgens mij als je er bananen tussenlegt gaat de rijping sneller. Ze waren in de aanbieding, ik kan begrijpen waarom. Maar nu zitten ze in een doos samen met de bananen, dank voor de tip. Spannende tijden voor jou Nancy, ik geef je een dikke nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Goeie morgen mensen. Vandaag lekker een dagje thuis, ook wel eens goed voor m'n rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Reacher Yvonne Pedro VIII ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 goeiemorgen frummers Yana ik geloof dat er een plastic zakje om de banaan met peer moet dan gaat het sneller, dus steeds een paar is wel handig dan anders is alles tegelijk rijp. peren en avocado's ik lijk er altijd de helft van weg te moeten gooien Yana en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 28 minuten geleden zei Yana: Ik krijg Pfizer, die heeft @bumperjim gisteren ook gekregen dacht ik. Yep de "jongeren" zoals wij krijgen pfizer of moderna. De astrazeneca slijten we aan de ouwelui Janssen zie je weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden