Quinn Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Devil in disguise. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 3 uur geleden zei Lieke7777: Mondkapje is een hot gadget die ik overal vandaan tover op moment zijkant auto deur , dashboard kastje , voor console , in mijn jaszak , in mijn tas . Mondkapjes en poepzakjes... elke jas, broek, auto.. ik kan niet meer normaal m'n katoenen zakdoek uit m'n zak halen zonder een dwarreling van poepzakjes en mondkapjes teweeg te brengen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 1 minuut geleden zei spirit: Hier hoeven we geen poepzakjes. Mondkapje heb ik uitgewassen. Ik de poepzakjes. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Je hebt voor jezelf toch nog wel een keyboard, @spirit? Een betere of mooiere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 9 uur geleden zei Yana: Goeiemorgen, ik ga vandaag naar Reims, het is alweer 100 jaar geleden dat ik een stad zag. Ah, de stad waar de Franse koningen werden gekroond, of gezalfd en gekroond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Ik moet mijn dagelijkse wandeling nog maken, ga ik nu maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Hier werken we in de tuin dus wordt Domino's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Toen het de laatste keer helemaal mis ging hebben mijn kinderen dat gezien. Mijn man heeft ze direct in veiligheid gebracht door ze uit huis te laten halen maar een van mijn kinderen heeft uitgebreid aan zijn juf verteld wat er is gebeurt. Nu ruim 2 maanden later heb ik vanmiddag die juf gevraagd om een gesprek daarover omdat ik mijn excuses wil aanbieden en open & eerlijk zijn over wat er is gebeurt en hoe we nu gaan als gezin. Ze heeft nog niet gereageerd. Ik vind het heel heftig maar ik vind dat ik dit moet doen! Maar 10 weken geleden was dit een goede reden geweest om het eens lekker op een zuipen te zetten. (Ga ik niet doen natuurlijk en geen zucht ook naar). Het blijft gek om dit soort dingen voortaan nuchter te doen maar het geeft me ook kracht. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Stofzuigen kan ik niet. Hondje wordt daar te nerveus van. 23 minuten geleden zei ikkanhet: Hier werken we in de tuin dus wordt Domino's. Heb je een grote tuin? Met groenten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 (bewerkt) ik heb ook zin in Domino's 18 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 25 minuten geleden zei Claudius: Stofzuigen kan ik niet. Hondje wordt daar te nerveus van. Heb je een grote tuin? Met groenten? Voor best een grote tuin. Een boom was kapot dus wat aanpassingen gedaan. Geen groentetuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Wat nancy ook schreef over dat ze vaker moeilijke situaties in gezinnen meemaken vanuit school @VIII ik heb ook toendertijd eerlijk op school verteld wat er aan de hand was want ook mijn kinderen gaven signalen af . School heeft toen niet gemeld aangezien veilig thuis al betrokken was . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Dapper @Lieke7777, het lijkt me spannend, maar het zal je vast goed doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 3 minuten geleden zei Jannigje: Dapper @Lieke7777, het lijkt me spannend, maar het zal je vast goed doen. Was al eerder @Jannigje nog voor de uhp . Vond het verschrikkelijk om te vertellen maar had toen geen veroordeling van de directrice toen. Wel gaf ze aan dat ze zorgen toen had erover . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Ik heb je bericht dan niet goed begrepen @Lieke7777, ik dacht dat je vanmiddag de juf om een gesprek had gevraagd. Hoe dan ook, het blijft dapper vind ik. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 4 minuten geleden zei Jannigje: Ik heb je bericht dan niet goed begrepen @Lieke7777, ik dacht dat je vanmiddag de juf om een gesprek had gevraagd. Hoe dan ook, het blijft dapper vind ik. Dat was @VIII ik antwoordde op haar . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 43 minuten geleden zei Jannigje: Ik heb je bericht dan niet goed begrepen @Lieke7777, ik dacht dat je vanmiddag de juf om een gesprek had gevraagd. Hoe dan ook, het blijft dapper vind ik. Ik heb bij de juf van mijn zoon een gesprek aangevraagd. Ik hoef geen verantwoording af te leggen maar ik vind dat ik het moet uitleggen. En dat vind ik heel heftig maar noodzakelijk voor zijn ontwikkeling (en de mijne), hij ging op school al niet zo lekker dus toen kwam dit er nog extra bij Hij gaat er gelukkig goed bij om en praat er makkelijk over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Wat nancy ook schreef over dat ze vaker moeilijke situaties in gezinnen meemaken vanuit school @VIII ik heb ook toendertijd eerlijk op school verteld wat er aan de hand was want ook mijn kinderen gaven signalen af . School heeft toen niet gemeld aangezien veilig thuis al betrokken was . Ja ze zullen idd wel vaker wat meemaken maar ik vind het noodzakelijk om uitleg te geven maar pffff moed zakte ff in m’n schoenen om het te doen. Maar goed, het bericht is verzonden. Even reactie afwachten. Dankjewel voor je reactie, geeft de burger moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Sorry, ik maak er een zootje van. Kan me niet goed concentreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 5 minuten geleden zei Jannigje: Sorry, ik maak er een zootje van. Kan me niet goed concentreren. Valt in mijn ogen wel mee je stelt goede vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 17 minuten geleden zei Jannigje: Sorry, ik maak er een zootje van. Kan me niet goed concentreren. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei VIII: Ja ze zullen idd wel vaker wat meemaken maar ik vind het noodzakelijk om uitleg te geven maar pffff moed zakte ff in m’n schoenen om het te doen. Maar goed, het bericht is verzonden. Even reactie afwachten. Dankjewel voor je reactie, geeft de burger moed Komt goed en je bewandeld toch nu een onwijze goede weg. Wees niet bang het kan goed zijn uit te leggen wat ik geleerd heb is openheid geeft ruimte als mensengaan gokken op wat er gebeurd is leven er allerlei verhalen. Als je de deuren dicht houd komen er eerder zorgen dan eerlijk zijn. Ik hield de deur dicht was doodsbang voor gevolgen . 18 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 VIII en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 (bewerkt) Intermezzo, geen verstand van hulp inschakelen in deze vorm. Wel veel sterkte met wat je gaat doen @VIII het is hoe dan ook confronterend. Eerste halve finale zit nu bij nummer tien en ik word al redelijk gestoord... 18 mei 2021 bewerkt door Quinn Reacher, VIII en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Een droge afmelding voor het dagpact Welterusten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Op 16-5-2021 om 21:50 zei Reacher: Ik kan wel lezen dat jij er veel van af weet. Is het je hobby of je werk? onze @bumperjimdoet volgens mij ook aan hondentraing, volgens mij begeleidt hij ze zelfs. Ja mijn kat K is top. Socrates de rode kater vindt hem veel te druk. Maar Socrates is stokoud, die wil rust. Sorry dat ik nu pas reageer. Ik had het erg druk. Gelukkig kan ik morgen uitslapen. Het is mijn hobby, ik zit in de africhting met mijn hond, maar wel aangepast gezien zijn verleden. Wat ik doe is de IGP sport, voorheen heette dat IPO. Dat bestaat uit 3 onderdelen; speuren, apel en pakwerk. De methode die ik gebruik met hem is vooral alles voor een beloning. Kleine dingen met voer, grotere dingen met een bal, of een bijtkussen, aangezien hij dat echt de bom vindt. In mijn vrije tijd help ik wel 2 gezinnen met hun honden, zodat ze weer kunnen genieten van hun honden. Beide honden dragen net als mijn eigen hond een rugzak mee en het gaat ontzettend goed met ze. Super dat je leuke katten hebt! Logisch dat een oudere kat de jongere kat wat minder vindt door de drukte. Dat zie je bij honden ook vaak Ik ben zelf geen kattenmens, niet omdat ik ze niet leuk vind, maar omdat ik heel graag druk bezig ben met, in mijn geval, een hond Ik vind katten vooral heel fijn om lekker mee te relaxen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden