Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei 19Geeky91:

Dankjewel! Hij is een hele mooie Mechelaar, alleen al vroeg grijs om zijn snuit heen. Hij heeft heel hard gewerkt, maar hij heeft er ook heel erg van genoten xD Toen we thuis kwamen en ik hem uit de auto haalde heeft hij met de buurkinderen kunnen knuffelen (voor de aller eerste keer). Normaal laat ik echt geen kinderen in zijn buurt komen, omdat hij dat helemaal niet gewend is en best wel een rugzakje met zich meedraagt, maar hij was nu zo goed gemutst en de buurkinderen waren heel erg rustig, dat het nu voor hem juist positief was. Hij heeft van alle 3 de kinderen een stukje worst gekregen en een dikke knuffel. 

Herders zijn sowieso honden die graag werken en bezig zijn toch? Hij heeft het getroffen bij jou. Ik heb een hele blije kat die ik bij deze K. noem. Altijd blij, speels, sociaal, hij komt als ik hem roep. Door hem ben ik honden nog meer gaan waarderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ik me morgen beter voel, voel me behoorlijk depri maar ik weet dat dat erbij hoort. En heb ook nog naweeën van corona, daar word je ook niet stabieler van. Ga zo lekker slapen,  ik denk zelfs dat dat zomaar gaat lukken. En dan is dag 1 een feit.  Fijne avond nog, bedankt en tot  morgen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Reacher:

Herders zijn sowieso honden die graag werken en bezig zijn toch? Hij heeft het getroffen bij jou. Ik heb een hele blije kat die ik bij deze K. noem. Altijd blij, speels, sociaal, hij komt als ik hem roep. Door hem ben ik honden nog meer gaan waarderen. 

Herders zijn wel honden die graag werken, al heb je wel een heel duidelijk verschil tussen showlijnen en werklijnen. De showlijnen zijn aanzienlijk minder gedreven om te werken en in veel gevallen zelfs redelijk onzeker als het aankomt op bepaalde oefeningen en/of onderdelen. Dat is heel erg leuk, een kat die luistert! Een speelse sociale kat is het aller leukste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal,

Ik kon niet meer slapen en heb de medicijnen voor de RLS ook moeten verhogen jammer genoeg. Dus een beetje van  de leg af.

Naar @ikkanhet dat je meer medicijnen nodig hebt. Wat krijg jij tegen de rls? Pramipexol? Ik heb nu pregabaline gekregen (300 mg) tegen rls en plm en daar ben ik best tevreden over. Bovendien hierbij geen augmentatie. Dat wil ik ook niet nog n keer meemaken. Wat een ellende was dat. Hoop dat je nu beter slaapt en minder last van schokken hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei IJsvogel:

Ik hoop dat ik me morgen beter voel, voel me behoorlijk depri maar ik weet dat dat erbij hoort. En heb ook nog naweeën van corona, daar word je ook niet stabieler van. Ga zo lekker slapen,  ik denk zelfs dat dat zomaar gaat lukken. En dan is dag 1 een feit.  Fijne avond nog, bedankt en tot  morgen :rose:

Dag 1 zit erop! In the pocket. Goed gedaan :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei 19Geeky91:

Herders zijn wel honden die graag werken, al heb je wel een heel duidelijk verschil tussen showlijnen en werklijnen. De showlijnen zijn aanzienlijk minder gedreven om te werken en in veel gevallen zelfs redelijk onzeker als het aankomt op bepaalde oefeningen en/of onderdelen. Dat is heel erg leuk, een kat die luistert! Een speelse sociale kat is het aller leukste.

Ik kan wel lezen dat jij er veel van af weet. :) Is het je hobby of je werk? 
onze @bumperjimdoet volgens mij ook aan hondentraing, volgens mij begeleidt hij ze zelfs. 
Ja mijn kat K is top. Socrates de rode kater vindt hem veel te druk. Maar Socrates is stokoud, die wil rust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Reacher:

Wat een pannenkoek:angry:

Het bleek dat hij nauwelijks overzicht had, ook nog lang niet over de basale kennis beschikte, dus het schoot totaal niet op. Ik gaf hem alle ruimte, maar na 45 min. was ik het wel zat, dus toen werd ik directiever. 
Zegt hij daarna: ja je hebt het me nu voorgekauwd, maar dat moet ik zelf allemaal zeggen. :( Ik heb me ingehouden.
Ja zei ik, je hebt gelijk, maar je zei het niet. = netjes voor: je bakte er echt helemaal niks van en ik begon mijn geduld te verliezen. :angry:

5 uur geleden zei Yana:

Als je met iemand afspreekt om ze te helpen en ze zijn er een uur later nog niet dan zou ik niet veel zin meer hebben @JannigjeKon jij de moed nog opbrengen?

 Nauwelijks, maar ja ik heb over mijn hart gestreken. Uiteindelijk was hij 1,5 uur te laat. Ik heb hem een uur gegeven, meer kon ik niet opbrengen.

5 uur geleden zei knakker:

Mooie student @Jannigje, dat wordt wat met zijn tentamen.

Ik vrees dat ik al weet wat de uitslag wordt.
Maar ik heb wel met hem te doen. Hij wil wel graag, maar hij snapt er volgens mij helemaal niets van, kan geen structuur vinden, weet ook niet echt hoe hij het aan moet pakken. Wel sneu vind ik.

Dus ik blijf het maar proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jannigje:

r ik heb wel met hem te doen. Hij wil wel graag, maar hij snapt er volgens mij helemaal niets van, kan geen structuur vinden, weet ook niet echt hoe hij het aan moet pakken. Wel sneu vind ik.

Dus ik blijf het maar proberen. 

Dat vind ik wel heel lief van je,  misschien heeft hij ook wel iets van ADD, ADHD achtige en kan jou hulp net het verschil maken. Ik zie dat gebrek aan overzicht vaak terug op mijn werk,  maar ook bij mijn dochter. Lastig hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @IJsvogel en @Cleo66. Er is inderdaad wel iets met hem, hij heeft psychische problemen (gehad). het gaat nu wel beter met hem en hij wil heel graag een beroep leren. Ik gun hem dat ook zo, maar of het gaat lukken?
Er is zijn zo vaak onkunde, ongeduld en oordelen, dat weet ik ook uit eigen ervaring. Dus ik blijf hem steunen en er het beste van hopen.

En ik vraag hem wat hij nodig heeft, maar dat kan hij eigenlijk ook niet goed aangeven.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Maja:

Naar @ikkanhet dat je meer medicijnen nodig hebt. Wat krijg jij tegen de rls? Pramipexol? Ik heb nu pregabaline gekregen (300 mg) tegen rls en plm en daar ben ik best tevreden over. Bovendien hierbij geen augmentatie. Dat wil ik ook niet nog n keer meemaken. Wat een ellende was dat. Hoop dat je nu beter slaapt en minder last van schokken hebt. 

Ik heb inderdaad pramipexol maar ook duloxetine voor DVN. Pregabaline heb ik ook in huis gehad van de neuroloog maar die waren ver over de datum. Neem nu 2 x een halfje extra en nu is het te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...