niks Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen! Slecht geslapen, door doorkomend tandje. Hoort erbij zullen we maar zeggen. Zo werken en morgen ook. Knap chagrijnig van het weer en het lijkt voorlopig ook nog niet echt beter te worden. Het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Morgen @niks. Tsja, dat weer. Ik zat eens op de nachtboot naar Engeland aan het ontbijt toen we al bij de bestemming aangemeerd lagen. Aan een tafeltje naast me zat een gemengd Engels-Nederlands gezin tweetalig te kleppen. Vroeg het jongste zoontje: "Zijn we al in England?". Knikte pa berustend: "It's raining". Het kan altijd erger. bolletje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goeie morgen allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen @bolletje, @Boben @niks! Hier gelukkig geen regen. Hopelijk blijft dat even zo want ik wil het gras maaien. Verder een paar klussen van de to do-lijst wegwerken. En natuurlijk een flinke wandeling maken. Weer of geen weer. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen @Maja @bolletje @Bob @niks Heb de draad van gisteren bijgelezen vanaf dat ik offline was, zo leer ik medeforummers kennen, mijn manier nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen frummers, Het spettert hier een beetje, en er komt nog meer nattigheid vandaag. Het is koud buiten, brrr. Geen was aan de waslijn dus helaas. Het gras had ik gisteren uit voorzorg al gemaaid gelukkig, maar wil tussen de buien door toch wel even aan de slag in de tuin. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 goeiemorgen frummers hier somber en ietsiepietsie dreigend zo een fiets/wandel afspraak en vanmiddag wordt de moeder van fietsmaatje gevremeerd ik mag vanuit huis meeleven gelukkig. Maar past wel bij het weer nu dus. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen. Vanmiddag even langs mijn moeder, ze is vandaag 80 jaar geworden . Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 gefeliciteerd Nancy ik hoop in redelijke gezondheid?! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Ontbijt zit er al in, en nu aan de koffie Weer vreselijk vroeg wakker en vreselijk vroeg naar bed Gisteren weer kapot, na de hele dag in de tuin werken Gelukkig altijd fit weer op, dat dan wee wel @nancy Gefeliciteerd met je moeder 80, is tegenwoordig nog redelijk jong toch !? @lady jane wat sneu voor je fietsmaatje Kan hij dat een beetje handelen denk je ? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ook geen zonnetje hier, maar wel droog gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen! wat heb ik slecht geslapen. Naja. Meestal gaat het goed. Dagpact Reacher Sterkte vandaag @lady jane Gefeliciteerd met je moeder @nancy nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 7 minuten geleden zei rapilos: wat sneu voor je fietsmaatje Kan hij dat een beetje handelen denk je ? Hij toont dat niet/kan dat niet tonen Raps na de dood van zijn vader was hij lang van slag en is nu jaren met alleen zijn moeder in de weekends dus ik denk dat er nog wel iets volgt. Gelukkig heeft hij zijn 2 prikken en na mijn 2e wacht ik nog even en pak dan ons fietsen weer op. goede voor ons beiden Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik heb stokrozen die als een malle uit de grond schieten @rapilosBinnenkort moet ik daar iets mee geloof ik. Verpotten denk ik. Griezelig want je bent toch een soort plantenchirurg. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ja, zal zeker lekker zijn als jullie weer kunnen fietsen Jane Ik denk ook dat hij het er misschien nog wel "moeilijk "mee gaat krijgen enfin, er het beste maar van hopen he lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Goedemorgen voor wie na mij schreef, hier ook een grijze dag sterkte @lady jane gefeliciteerd @nancy @Reacher ik houd erg van stokrozen, volgens mij schieten ze hier nu ook omhoog. Ik heb vorig jaar als een malle staan zaaien en weet niet meer wat wat is. Vandaag maar eens de tuin in. Ben nu al moe. Veel last van spoken. zaterdag, mezelf bij kop en kont pakken en aan de slag, poetsen alsof mijn leven er van af hangt Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Artemis: poetsen alsof mijn leven er van af hangt liever lief zijn voor jezelf? 15 mei 2021 bewerkt door lady jane Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Ik heb stokrozen die als een malle uit de grond schieten @rapilosBinnenkort moet ik daar iets mee geloof ik. Verpotten denk ik. Griezelig want je bent toch een soort plantenchirurg. Staan ze in potten dan @Reacher ? Ik heb er een in de volle grond staan, die elk jaar weer gewoon op komt Of heb je geen tuin, anders kan je hem ook gewoon in de volle grond zetten, of in een grotere pot misschien als dat niet anders kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 In mijn vorige straat woonde een echtpaar die zeer geliefd was de vrouw een soort van vriendin, zij werden samen doodgereden op een mooie zomeravond. Margriet heette ze en ze was gek op stokrozen, plantte ze door de hele buurt, maar vooral in onze straat. Ze werden nooit verpot of verzorgd, maar elk jaar als ik die mooie bloemen erin zie, komt er een fijn gevoel bij mij op. ze leven voort! nancy, Reacher, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 2 minuten geleden zei lady jane: liever lief zijn voor jezelf? poetsen in de zin van worshippen. Aura reinigen. Ik woonde in een meditatieleefgemeenschap, ooit, had zo hekel aan poetsen, moesten elke zaterdag een deel van het hele grote huis doen. Ik leerde poetsen van mijn meditatiehuisgenoot die zei: Als je met volle aandacht schoonmaakt, alsof je leven er van af hangt, dan reinig je je ziel. je wordt schoon van buiten en van binnen... en zo koester ik ons huis, ik houd van ons huis, dus ik maak het schoon met liefde en aandacht. Het huis zorgt voor mij, ik zorg voor ons huis lady jane, Yana, rapilos en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Wat een mooie nalatenschap van Margriet @lady jane... lady jane en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 voetnoot, mijn moeder had een hekel aan poetsen. En toen ik volwassen werd leerde ik van mijn huisgenoot. Hij leeft niet meer, overleden aan AIDS op 35 jarige leeftijd, hij is nog steeds in mijn hart, homofiele lieve man, zoveel liefde , we waren intens bevriend , de vriend die ik toen nodig had zoveel van hem geleerd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 thnx ja he, heeft ze zelf voor gezorgd♥ Artemis, ik ken die uitspraken, maar heb m nooit de mijne kunnen maken haha ik heb en houd er een hekel aan, dat huishouden. En heb t losgelaten, het mag bij mij☺ maar fijn dat jij die draai wel kon maken. nu echt weg Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 @rapilos, ik heb wel tuin maar dat is eigenlijk worteldoek waar grind op lag ( en nu een laagje grond en zaagsel) dus er kan niets de diepte in. Ik ga vandaag wel mos zaaien: gedroogde mos verkruimelen en dan rondstrooien en een paar weken nat houden dagelijks. Dus de stokrozen gaan in grote potten Artemis, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ook een mooie nalatenschap @Artemis. Aandacht geven aan wat jouw aandacht verdient En daar weer energie van krijgen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden