Spring naar bijdragen

Dinsdag 4-5-2021


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei spirit:

Daarna ook maar wat schuiven met m'n meubels in huis. Bank staat niet naar mijn zin. Zou je dat nou wel doen met je pijnlijke rug, zou iemand dan moeten zeggen. 

Ik zou zeggen: ga vooral je Goddelijke gang, maar klaag niet vanavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belasting bij mij al 1.5 maand geleden gedaan
Maar ja, zit dan ook in de luxe positie dat ik het laat doen

Net in storm en regen een Ommetje gelopen en meteen tandpasta bij de goedkope drogist gekocht
In de aanbieding, drie tubes voor veel minder
Ben en blijf een zuunige Hollander he

Straks komt vriend, (ongewoon op dinsdag)
Maar ja, slecht weer, kunnen niet naar de tuin, dus had hij het idee om naar een soort van mega-store te gaan vandaag een plaats verderop
Misschien een nieuw radiootje kopen, (DABplus) omdat Ziggo binnenkort niet meer uit gaat zenden op de regionale zender op een gewone radio.
Belachelijk, maar ja wie ben ik he

was daar van het weekeinde mega druk, als dat weer zo is, keren we om hoor. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Ben ook nog steeds beroerd maar het voelt als een koutje die ik wel vaker heb, geen koorts ook. Gewoon gammel. Gaat gelukkig beter als gister (ook tussen m’n oren). Vandaag is toch geen weer om eruit te gaan. Rommelen in huis. Vanmiddag een telefonisch consult met de arts van Brijder. Even vragen voor een recept voor refusal zodat ik die thuis heb mocht ik donderdag nog niet opgeknapt zijn. Ik durf het nog niet zonder en dat ik oké, als het me nu helpt om sober te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tatum:

Goedemorgen!

De wind fluit om het huis en straks pak ik de fiets omdat ik naar werk moet. Klein beetje hopen op wind mee.

Mijn ervaring is dat dat in de meeste gevallen hopen tegen de wind in is..
Zo de wind waait, waait m'n jasje, zeggen ze wel. Op de fiets blijkt m'n jasje altijd naar achteren te waaien. En dat is niet omdat ik zo hard fiets. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei knakker:

Nou mensen, wat een ziekte hier. Beterschap allemaal. Wel apart inderdaad, wat @adri02aangaf: dat er sinds corona vrijwel geen griep meer rondgaat. Het schijnt dat als een virus zo dominant is dat het de andere als het ware wegdrukt. 

of alles wordt onder corona geplaatst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei adri02:

Is dat zo? Volgens het RIVM is dat namelijk niet zo, die zeggen juist dat er 'zeer weinig griep' is momenteel: https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers

Nou ja, wat ik om me heen hoor en zie, dus wel veel griep
Hier al drie op het forum, en ook mijn dochter en schoonzoon griep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik meteen ga douchen na het opstaan is er niks aan de hand. Ga ik eerst koffie drinken en ontbijten en de krant lezen en daarna ook nog op het forum lezen en schrijven, dan is het al snel 11:00 uur en heb ik ook geen zin meer. Net zo min als in de belastingaangifte.

De cijfers waar de rivm het over heeft, gaan over mensen die naar de huisarts gaan met hun griepklachten. Dat doen de meeste mensen niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei knakker:

 

Nou mensen, wat een ziekte hier. Beterschap allemaal. Wel apart inderdaad, wat @adri02aangaf: dat er sinds corona vrijwel geen griep meer rondgaat. Het schijnt dat als een virus zo dominant is dat het de andere als het ware wegdrukt. 

 

Ja maar ook veel minder gewone bacterie/ virus overdracht doordat iedereen mondkapjes draagt, afstand houdt en handen wast...behalve dus op de kleuterschool ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat kan, moeten we de bijenpopulatie toch ook op kunnen krikken.

Ah nee, ik zou blij zijn vandaag. Door de regen gerend, nu weer warm gedoucht en comfortabel. Ik geloof dat het lekkere van koud worden zit in de wetenschap dat je het zo weer warm hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bor:

Lekker lang samen in bed naar de wind en regen luisteren

Heerlijk Bor. Dat doe ik nu ook in bed. Ik slaap op de zolder met een schuin dakraam. Dan hoor ik heerlijk dat gekletter van de regen op. 

En ik heb hem opengezet, voel ik de koude wind terwijl ik lekker onder dekbed lig. Top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...