Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei 2021


Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei VIII:

Goedemorgen 

Ik sluit me aan bij het dagpact. Ik kan vandaag m’n medicatie niet innemen omdat ik zo beroerd ben dus ik zal mijn motivatie deze week intern moeten halen en ik was al zo wankel deze week! Wat extra steun kan dus geen kwaad :) ‘one day at the time!’

Je kan de antabuse  niet nemen ? 

Misschien helpt  de interne  steun  als je bedenkt  dat een dagje  later innemen  niet heel erg is . Antabuse blijft  lang actief  . Ik moest ook wel  eens 1 of 2 dagen schipperen  met innemen omdat het niet uit kwam  mbt innemen  onder  begeleiding  . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opbouwende spanning... ja, die trigger ken ik. Rot dat het allemaal tegelijk komt zo. Heb je een manier om tussendoor wat van die spanning kwijt te kunnen? Ik heb ooit een boksbal gekregen, precies om die reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei rapilos:

@VIII,
wat vervelend dat je je zo beroerd voelt
Hoe komt dat ?
Ben je wat grieperig ?

Nee gewoon een goede verkoudheid, dus ik blijf binnen tot de klachten over zijn en als ze erger worden laat ik me testen.

6 minuten geleden zei Lieke7777:

Je kan de antabuse  niet nemen ? 

Misschien helpt  de interne  steun  als je bedenkt  dat een dagje  later innemen  niet heel erg is . Antabuse blijft  lang actief  . Ik moest ook wel  eens 1 of 2 dagen schipperen  met innemen omdat het niet uit kwam  mbt innemen  onder  begeleiding  . 

 

Ja precies, ik voel me nu toch te beroerd om er nog drank overheen te gieten maar wil niemand besmetten en heb de medicatie helaas niet zelf in huis. Als ik me woensdag nog niet goed voel vraag ik een recept zodat m’n man het kan halen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Statice:

@QuinnSowieso vallen alle verjaardagen hier in mei, maar dat kan ik wel handelen. Deze maand ook weer voor onderzoek/controle naar het ziekenhuis en dat is steeds weer heel erg spannend. Ik voel dat ik nu al spanning op aan het bouwen ben...Is een grote trigger.

dat heb ik in september. 2e, 8e, 10e, 15e, 17e en 19e o en de 1e bijna vergeten. :lol:

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei VIII:

Nee gewoon een goede verkoudheid, dus ik blijf binnen tot de klachten over zijn en als ze erger worden laat ik me testen.

Ja precies, ik voel me nu toch te beroerd om er nog drank overheen te gieten maar wil niemand besmetten en heb de medicatie helaas niet zelf in huis. Als ik me woensdag nog niet goed voel vraag ik een recept zodat m’n man het kan halen! 

Idd begrijp  ik  , jammer  dat je het dan nu het niet in huis hebt . Of heb je het zelf  niet in  huis omdat het  bij je behandelaar  is ?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lieke7777:

Idd begrijp  ik  , jammer  dat je het dan nu het niet in huis hebt . Of heb je het zelf  niet in  huis omdat het  bij je behandelaar  is ?  

Het ligt idd bij Brijder. Zal vdw gelijk eens aankaarten dat het sowieso handig is om zelf ook wat te hebben in huis :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei VIII:

Het ligt idd bij Brijder. Zal vdw gelijk eens aankaarten dat het sowieso handig is om zelf ook wat te hebben in huis :wacko:

Zal idd wel handig zijn om het  zelf ook in huis te hebben  . 

Zo leer je elke  keer weer  bij over  je eigen herstel . 

Dat je het niet  alleen neemt onder begeleiding  maar  dat  je op een dag  zoals vandaag  je het ook zelfstandig  had willen innemen. 

Al blijft het  een interne  motivatie  maar toch is dit een goede vooruit stap  .. iig beterschap voor je .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei knakker:

Mogge mensen. Kijk uit met die Antabuse, @VIII. Tot veertien dagen na de inname van de laatste pil kan dit nog een reactie geven met alcohol. Dus ook als je het ding een paar dagen later slikt is die chemische bescherming nog actief. Dus niet te snel denken dat het ineens weer kan zonder gevolgen. Ik zeg het maar, heb zelf lange tijd refusal geslikt, en weet ook hoe het mij kon trigggeren als ik het gevoel had dat die kat even van huis was. En vooral beterschap natuurlijk ook.

Dankjewel voor je bericht & waarschuwing :heart:

Waardeer ik enorm!! Ga zeker niet drinken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vocatus:

Ik voel me niet zo lekker vandaag. Geen alcohol gehad, maar trillen, lichte koorts, keelpijn.

Lig maar op bed

Beterschap! Zitten we in hetzelfde schuitje. Gelukkig niet gedronken, dan is het nog erger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap  voor  de  zieken ..

Zit beetje in dubio  '   mijn  oude auto gaat voor APK   vermoed  geen  gekke dingen  aangezien  ik er afgelopen jaar  amper in gereden heb.

Ben nooit  zo heel gelukkig met  deze wagen  geweest  aangezien ik bij  deze impuls  aankoop wat dingen over het hoofd  gezien  heb.

Ben nu in dubio heb  afgelopen  jaar leuk gespaard  om een andere  te kopen maar als deze gewoon  voor een klein  bedrag nog  een jaar meekan is dat ook prima  denk ik.

Luxe  dilemma  want vind het  bedrag ook leuk op mijn rekening  staan . 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei spirit:

Er bestaat ook nog gewone griep hoor. Mijn zoon had ook geen corona

Ja hoor het was gewoon een heel flauwe mop...mij hoef je het niet te vertellen...met een kleuter die sinds dit jaar naar school...ik kan al niet meer bijhouden hoeveel verkoudheden we al achter de rug hebben...momenteel ook trouwens...het is gewoon onmogelijk om haar bij elke snotneus of hoest thuis te houden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rosee:

 Best zonnig hier, hoop dat dat vanmiddag nog steeds zo is.

....... dat hoop ik ook voor jou. 
Maar jeetje wat een noodweer hier, onweer met ongehoord harde klappen, de hond ligt helemaal te shaken, en slagregens, brrrrr.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...