Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Goedemorgen @Statice goed dat je hier op het dagpact staat . Een gevaren zone gevoel is niet fijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @nancy voor jou sterkte met onderzoeken en dan hopelijk niet te lang wachten voor uitslagen . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @VIII, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt Hoe komt dat ? Ben je wat grieperig ? VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 48 minuten geleden zei VIII: Goedemorgen Ik sluit me aan bij het dagpact. Ik kan vandaag m’n medicatie niet innemen omdat ik zo beroerd ben dus ik zal mijn motivatie deze week intern moeten halen en ik was al zo wankel deze week! Wat extra steun kan dus geen kwaad ‘one day at the time!’ Je kan de antabuse niet nemen ? Misschien helpt de interne steun als je bedenkt dat een dagje later innemen niet heel erg is . Antabuse blijft lang actief . Ik moest ook wel eens 1 of 2 dagen schipperen met innemen omdat het niet uit kwam mbt innemen onder begeleiding . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Opbouwende spanning... ja, die trigger ken ik. Rot dat het allemaal tegelijk komt zo. Heb je een manier om tussendoor wat van die spanning kwijt te kunnen? Ik heb ooit een boksbal gekregen, precies om die reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 8 minuten geleden zei rapilos: @VIII, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt Hoe komt dat ? Ben je wat grieperig ? Nee gewoon een goede verkoudheid, dus ik blijf binnen tot de klachten over zijn en als ze erger worden laat ik me testen. 6 minuten geleden zei Lieke7777: Je kan de antabuse niet nemen ? Misschien helpt de interne steun als je bedenkt dat een dagje later innemen niet heel erg is . Antabuse blijft lang actief . Ik moest ook wel eens 1 of 2 dagen schipperen met innemen omdat het niet uit kwam mbt innemen onder begeleiding . Ja precies, ik voel me nu toch te beroerd om er nog drank overheen te gieten maar wil niemand besmetten en heb de medicatie helaas niet zelf in huis. Als ik me woensdag nog niet goed voel vraag ik een recept zodat m’n man het kan halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Statice: @QuinnSowieso vallen alle verjaardagen hier in mei, maar dat kan ik wel handelen. Deze maand ook weer voor onderzoek/controle naar het ziekenhuis en dat is steeds weer heel erg spannend. Ik voel dat ik nu al spanning op aan het bouwen ben...Is een grote trigger. dat heb ik in september. 2e, 8e, 10e, 15e, 17e en 19e o en de 1e bijna vergeten. 3 mei 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Misschien toch eerst maar even testen @VIII, Je weet nooit he Hoewel er blijkbaar ook griep heerst Mijn dochter en schoonzoon, beide griep, allebei negatief getest Enfin, Ga straks naar de tuin Het is nu nog droog en de pootaardappelen moeten nodig de grond in VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 2 minuten geleden zei VIII: Nee gewoon een goede verkoudheid, dus ik blijf binnen tot de klachten over zijn en als ze erger worden laat ik me testen. Ja precies, ik voel me nu toch te beroerd om er nog drank overheen te gieten maar wil niemand besmetten en heb de medicatie helaas niet zelf in huis. Als ik me woensdag nog niet goed voel vraag ik een recept zodat m’n man het kan halen! Idd begrijp ik , jammer dat je het dan nu het niet in huis hebt . Of heb je het zelf niet in huis omdat het bij je behandelaar is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 17 minuten geleden zei Lieke7777: Idd begrijp ik , jammer dat je het dan nu het niet in huis hebt . Of heb je het zelf niet in huis omdat het bij je behandelaar is ? Het ligt idd bij Brijder. Zal vdw gelijk eens aankaarten dat het sowieso handig is om zelf ook wat te hebben in huis Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 5 minuten geleden zei VIII: Het ligt idd bij Brijder. Zal vdw gelijk eens aankaarten dat het sowieso handig is om zelf ook wat te hebben in huis Zal idd wel handig zijn om het zelf ook in huis te hebben . Zo leer je elke keer weer bij over je eigen herstel . Dat je het niet alleen neemt onder begeleiding maar dat je op een dag zoals vandaag je het ook zelfstandig had willen innemen. Al blijft het een interne motivatie maar toch is dit een goede vooruit stap .. iig beterschap voor je . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Goedemorgen, en wat als je nog lang niet bij de oudjes hoort, maar net gestopt is ook niet meer van toepassing. Midlife stoppers of zoiets? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 5 minuten geleden zei knakker: Mogge mensen. Kijk uit met die Antabuse, @VIII. Tot veertien dagen na de inname van de laatste pil kan dit nog een reactie geven met alcohol. Dus ook als je het ding een paar dagen later slikt is die chemische bescherming nog actief. Dus niet te snel denken dat het ineens weer kan zonder gevolgen. Ik zeg het maar, heb zelf lange tijd refusal geslikt, en weet ook hoe het mij kon trigggeren als ik het gevoel had dat die kat even van huis was. En vooral beterschap natuurlijk ook. Dankjewel voor je bericht & waarschuwing Waardeer ik enorm!! Ga zeker niet drinken Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Goedemorgen. Ff werken en daarna wandelen met vriendin. Best zonnig hier, hoop dat dat vanmiddag nog steeds zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hé @Bor oudje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @Bor Oude forumgarde, nieuwe bijna stopper? Tijd voor een eigen club? I refuse to join any club that would have me as a member. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik voel me niet zo lekker vandaag. Geen alcohol gehad, maar trillen, lichte koorts, keelpijn. Lig maar op bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Zojuist zei Vocatus: Ik voel me niet zo lekker vandaag. Geen alcohol gehad, maar trillen, lichte koorts, keelpijn. Lig maar op bed Beterschap! Zitten we in hetzelfde schuitje. Gelukkig niet gedronken, dan is het nog erger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Er is naar het schijnt ook een ander virus dat de wereld rond gaat...weet het niet meer zo goed maar dacht dat het met een c begon...of zoiets...heb het ook maar van horen zeggen hoor... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Beterschap voor de zieken .. Zit beetje in dubio ' mijn oude auto gaat voor APK vermoed geen gekke dingen aangezien ik er afgelopen jaar amper in gereden heb. Ben nooit zo heel gelukkig met deze wagen geweest aangezien ik bij deze impuls aankoop wat dingen over het hoofd gezien heb. Ben nu in dubio heb afgelopen jaar leuk gespaard om een andere te kopen maar als deze gewoon voor een klein bedrag nog een jaar meekan is dat ook prima denk ik. Luxe dilemma want vind het bedrag ook leuk op mijn rekening staan . 3 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Tevens heb ik een interne sollicitatie uit staan in de mail ( nog in concept ) nu nog op de verzendknop drukken Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @spirit fijn dat de duizelingen minder zijn . Nu even tot vrijdag in gesprek psycholoog afwachten . Wat eten ... zelfgemaakte verse soep met stokbrood ? Roerbak met kip en groenten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 9 minuten geleden zei spirit: Er bestaat ook nog gewone griep hoor. Mijn zoon had ook geen corona Ja hoor het was gewoon een heel flauwe mop...mij hoef je het niet te vertellen...met een kleuter die sinds dit jaar naar school...ik kan al niet meer bijhouden hoeveel verkoudheden we al achter de rug hebben...momenteel ook trouwens...het is gewoon onmogelijk om haar bij elke snotneus of hoest thuis te houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Beterschap @Vocatus Hier snert van ons mams vanavond, al sinds vanochtend zin in, dus misschien doe ik straks gewoon even voorproeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 3 uur geleden zei Rosee: Best zonnig hier, hoop dat dat vanmiddag nog steeds zo is. ....... dat hoop ik ook voor jou. Maar jeetje wat een noodweer hier, onweer met ongehoord harde klappen, de hond ligt helemaal te shaken, en slagregens, brrrrr.... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden