nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Na een zompige start hier nu heel mooi weer! Het kan verkeren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hier een beste wandeling gemaakt. ik was naar het strand en dacht als ik hier de duinen in ga kom ik daar weer uit,niet dus. wel mooie nieuwe plekjes ontdekt,alleen een beetje ver. nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @Zbb, 'gewoon' verdwaald dus? Als je er voor openstaat kun je juist als je verdwaald bent inderdaad de meest verrassende dingen tegen komen. Andere kant is dat je dichtslaat en in een soort paniek raakt. Dan zie en hoor je niks meer, ben je alleen bezig met 'hoe kom ik hier uit?' Mijn 'weg van herstel' kan ik hier wel mee vergelijken. Als ik het (herstel)spoor bijster was en me openstelde voor wat ik onderweg tegenkwam aan raad en advies, dan ontdekte ik de meest (voor mij) onwaarschijnlijke mogelijkheden om mezelf te helpen clean te worden en blijven. Maar als ik door wat dan ook mezelf afsloot voor m'n omgeving en in een bijna blinde paniek alleen nog maar bezig was met 'dit moet stoppen, dit moet voorbij zijn' dan bleef ik in kringetjes ronddwalen, doof en blind voor alles wat me onderweg werd aangereikt. Openheid van geest is en was voor mij één van de moeilijkste vaardigheden om onder de knie te krijgen/hebben. Nog steeds, elke dag weer, ondanks dat ik weet dat dat de meest nuttige vaardigheid is. Zbb, Lika en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Straf @Bor? Dat heet toch gewoon logisch gevolg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Het is hier eigenlijk de hele dag wel redelijk zonnig. Vroeg in de middag een beetje donker en een klein buitje. Maar ik heb de hond nog de hele dag droog weten te houden. Gelukkig maar, want hij zit weer dik in het haar en moet nodig weer getrimd worden. Het scheelt overigens wel dat deze, als ie nat is, niet zo sterk naar natte hond ruikt als de airedale die we vroeger hadden. 3 mei 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik verdwaal ook nog wel eens hoor, Bor. En dan moet ik m'n best doen om de paniek niet de overhand te laten krijgen en te luisteren naar (stille) signalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Zo, weer terug van de tuin Heb geen sportschool nodig ha,ha de aardappelen zitten erin, tomaten verpot, wilde bloemen gezaaid, geschoffeld, geveegd. Wat hoor ik nu; in het hoge noorden regen en onweer , ? Wat bizar, het was heerlijk op de tuin, af en toe piepte de zon er een beetje door en dan was het helemaal lekker Maar of het lang zo blijft ?/ Een buitje is in elk geval niet verkeerd voor de plantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Nu thee en nootjes Ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 net terug van een paar uurtjes volleyen op t zand als de zon scheen in hemd en als ie achter de wolken verdween dan gauw een laagje erbij, echt koud soms. Maar wat boffen we steeds, soms 3 x per week, erna lekker bijkletsen en steeds een vast team. En degenen die niet komen/kunnen missen zoveel. Wij die wel komen snappen hen niet, en zij ons niet rapilos, Zbb en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 1 uur geleden zei Kohtje: @Zbb, 'gewoon' verdwaald dus? Als je er voor openstaat kun je juist als je verdwaald bent inderdaad de meest verrassende dingen tegen komen. Andere kant is dat je dichtslaat en in een soort paniek raakt. Dan zie en hoor je niks meer, ben je alleen bezig met 'hoe kom ik hier uit?' Mijn 'weg van herstel' kan ik hier wel mee vergelijken. Als ik het (herstel)spoor bijster was en me openstelde voor wat ik onderweg tegenkwam aan raad en advies, dan ontdekte ik de meest (voor mij) onwaarschijnlijke mogelijkheden om mezelf te helpen clean te worden en blijven. Maar als ik door wat dan ook mezelf afsloot voor m'n omgeving en in een bijna blinde paniek alleen nog maar bezig was met 'dit moet stoppen, dit moet voorbij zijn' dan bleef ik in kringetjes ronddwalen, doof en blind voor alles wat me onderweg werd aangereikt. Openheid van geest is en was voor mij één van de moeilijkste vaardigheden om onder de knie te krijgen/hebben. Nog steeds, elke dag weer, ondanks dat ik weet dat dat de meest nuttige vaardigheid is. ja kortom verdwaald ja hahaha nee geen paniek,ik ga nu vast en zeker vaker die kant uit om te wandelen mooi geschreven kohtje. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 1 minuut geleden zei lady jane: Wij die wel komen snappen hen niet, en zij ons niet Misschien zijn zij toch bang alsnog besmet te worden Jane??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 nou juist een die dat was heeft met hele gezin net een besmetting overleefd, en hun dochter was bij mij binnen, zonder dat ik dat wist. geen idee, sommigen bang, anderen geblesseerd of werken, maar ze reageren niet op de groeps-app. Zo jammer, want buiten sporten pept alles op, gezondheid, humeur en weerstand. Voorlopig blijven het zo doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Om eerlijk te zijn Jane: ik doe ook aan niets mee tot 3 weken na de tweede prik... Maar het lijkt mij dat ze toch op zijn minst wel even op de groepsapp kunnen reageren... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Doe maar niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Goedenmiddag! Vannacht koorts gehad maar nu weer aanwezig, een soort van. Rosee en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Oei! Beterschap Reacher! Een aantal van het forum met jou, las ik. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 beterschap Reacher, hopelijk ben je snel weer helemaal boven Jan.... Hoe verging het jou vanmorgen Nancy??? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Dank jullie wel! hoe ging het inderdaad Nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Allemaal zieke mensen Ook voor jou beterschap @Reacher Mooi stukje @Kohtje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Wat ben je toch een pittigerd @adri02 nancy, Yvonne en Sowhat reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Yvonne en Reacher: alles bij elkaar duurde het weer een paar uur. Uitslag komt nog. In ieder geval is er een geleidingsstoornis van het hart geconstateerd . Hopelijk een tijdelijk iets, geen idee. Wat een gezeik allemaal . Maar in ieder geval nu even gevrijwaard van een ziekenhuisbezoek. Binnenkort twee afspraken rond diabetes en het hart. lady jane, Reacher en Kohtje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Afwachten dus maar Nancy. In ieder geval even geen geklooi aan jouw lijf.... Duimen dat het allemaal meevalt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 ik heb mn doggybag Grieks op straks nog wat sla/groente maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Nu maar even bijkomen @nancy Even weer het echte leven. Zo’n ziekenhuis kan zo’n grote plek gaan innemen als ze gaan onderzoeken. Ik duim ook. Ik ging eten. Toen weer niet. En nu weer wel geloof ik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 17 minuten geleden zei spirit: Kijken jullie even bij het muziekdraadje, want ik haal hem er vanavond weer af. uit je hart ..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden