niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 @Reacher blijf vooral er tussen door komen walsen, ik geniet altijd zo van je verhaaltjes! Babybrabbel, kattenbrabbel alles moet kunnen hier toch? Mijn ramen zijn weer schoon, S in de tuin gewerkt. Mini steeds ergens in de zon bij ons in de wandelwagen. Nu slaapt ze lekker. Als ze wakker is gaan we in het bubbelbad. Nu thee met koekjes, ik hou van burgerlijk Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) @niks 24 april 2021 bewerkt door Sowhat Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Bor, het is natuurlijk niet alleen de jeugdclub, het is ook jouw aandeel dat je altijd bent blijven drinken enn geen enkele hulp van buitenaf wilde aanpakken. Geen therapie, geen AA bijeenkomsten en geen refusal. Zowel jij als je man hebben nooit afscheid van de drank willen nemen. 24 april 2021 bewerkt door Sowhat Toevoeging Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Zo een heerlijk dutje gedaan. Mijn gedachten zitten weer helemaal goed op de rit. Althans daar waar ze horen. Dank jullie voor jullie reacties en steun. 24 april 2021 bewerkt door ikkanhet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Zo een heerlijk dutje gedaan. Mijn gedachten zitten weer helemaal goed op de rit. Althans daar waar ze horen. Drank jullie voor jullie reacties en steun. Zie reactie van Yana op het draadje van gisteren ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei nancy: Zie reactie van Yana op het draadje van gisteren Ja gaat steeds mis vandaag Hahaha en uitgerekend dat woord. nancy en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Dat de moeilijke momenten blijven begrijp ik, heb ik ook. Voor mij is het genoeg om even terug te denken wat het mij oplevert. Grauwe huid, altijd een walm om je heen. Koppijn, beroerd voelen, soms kotsen. Mij vies en slecht voelen. Brrr voor geen goud wil ik terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 10 minuten geleden zei niks: Dat de moeilijke momenten blijven begrijp ik, heb ik ook. Voor mij is het genoeg om even terug te denken wat het mij oplevert. Grauwe huid, altijd een walm om je heen. Koppijn, beroerd voelen, soms kotsen. Mij vies en slecht voelen. Brrr voor geen goud wil ik terug! Overgeven heb ik gelukkig nooit gedaan/gehoeven is dat een Nederlands woord gehoeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Gehoefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Op nu 4 minuten geleden zei nancy: Toch opgezocht staat als Nederlands woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Wij gaan KFC halen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik heb dat wel gehoefd, het ergste was het als ik na de wijn en whisky ook nog tig glazen baileys soldaat maakte. Yakjakjak, ik word van de gedachte alweer misselijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Whisky en Baileys heb ik nooit gedronken, ik zou niet weten hoe het smaakt. Überhaupt geen sterke drank, behalve 43. Maar dat laatste drinkt niet lekker als je gewend bent grote slokken te nemen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Oeps, ik heb zojuist een kies opgegeten nancy en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 minuten geleden zei Yana: Oeps, ik heb zojuist een kies opgegeten Ojeeeeeee.......hopelijk heb je geen pijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik voel niks, heb ook niets gemerkt, ik at soep en een stukje brood en opeens ontdekte ik een gat in m'n mond. Kies finaal afgebroken en foetsie. Och Here, oud worden is wel een gedoetje hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 8 minuten geleden zei Yana: Oeps, ik heb zojuist een kies opgegeten Och arme! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik zit te grijnzen naar m'n lief, hij kijkt een beetje beteuterd terug (het is de eerste kies ná de hoektand dus valt lekker op). nancy en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 17 minuten geleden zei Yana: Oeps, ik heb zojuist een kies opgegeten Oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 En nu...? Tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 13 minuten geleden zei Reacher: En nu...? Tandarts? Nou eeeh, ik woon in een uithoekje van Frankrijk waar een enorm tandartsen tekort is, dus die afspraak duurt zeker een paar maanden. Ik denk dat ik maar voor de suggestie van @knakker ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 6 minuten geleden zei knakker: Ik vind @Yana meer het type om dat gat op te vullen met een stukje nootmuskaat ofzo. Nootmuskaat is toch bruin? Is iets dat wit is niet beter? Eh Ik kan niets uit de natuur bedenken dat wit is en dat je in je gebit kan klemmen. Ik ben niet zo goed met natuur, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Kauwgum lekker doorkouwen, in de holte modelleren en dan laten drogen in de zon is wellicht n optie 24 april 2021 bewerkt door haddock Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Spirit vulde gaten met kauwgom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden