Spring naar bijdragen

Donderdag 15 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Yana:

Jij denkt dat je drinkt als je het wilt, maar dat is nou net het probleem, je drinkt omdat je verslaafd bent of je nou wil of niet. Niemand gaat voor de gezelligheid om 11 uur 's morgens aan de drank.

Zo is het idd   je zit gevangen in je eigen mindset .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kohtje:


De nachtploeg op dit forum die ik las en lees heeft daar echt niets aan veranderd. Misschien zelfs eerder nog versterkt.

Dat kan en mag, werkte toen zoveel avonddiensten, was elke avond/nacht pas na 1 uur am thuis. Zo fijn dat die mensen er toen waren. Toen waren de verhalen mijn inziens nog erger maar goed, kan aan mij liggen, ben te oud voor dit forum misschien.

Maar we hebben wat gelachen ondanks het probleem van de drank. Vond dat wel helpend toen. En nu nog steeds hoor maar wel meer keihard en veroordelend, hou ik niet zo van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vocatus:

Ben ik de enige die vaak uit en weer inlogt om te kijken van wie ik een like heb gekregen?

Haha wat ben ik toch nog een klein kind op zoek naar validatie 

Lieverd dat doe ik ook vaak, want met inlog zie je dat niet idd :D

Erg he eigenlijk dat wij dat doen, beter dan drinken! Dat sowieso 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei lady jane:

mensen in 1952 geboren mogen vervroegd een Pfizer vaccinatie afspreken
nog even duimen voor 1953, toen ben ik aangespoeld

Is dát het, @lady jane, ben jij familie van de zeeschildpad en ben je daarom zo gek op dat strand?
Leg je daar ook eieren en controleer je die dan, als je gaat beach-volleyballen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mn Amerikaanse collega van begin 40 is al gevaccineerd hoor ik net, en op weg naar de eerste face to face meeting met een klant sinds Covid. Crap dat zou ik ook wel willen.

We hebben leuk gelachen om Trumpland maar ze zijn ons nu wel ruimschoots te snel en te slim af :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje... wat een getik hier inene :blink:

Smaragd je bent wel een beetje een onruststokertje hè ;)? Eerst zeggen; ga 4 bier halen, mensen reageren daar op en dan zeggen; ik wil het niet daarom kom ik hier. Ik ben het met Lieke eens over je hulpvraag, denk dat je die anders zou kunnen stellen. Dan ben je nog steeds eerlijk. 

Kijk, ik zou je aanraden om je broer te bellen. Naar wat ik vorige week heb meegekregen denk ik dat die meer dan bereid is om je te helpen. 
Je kunt niet verwachten van mensen dat ze na je opname en aan de beademing, je overdosis en je boze dronk je vertroetelen. Dan houden ze het probleem in stand. KOM OP MAN!! Wat brengt die 4 bier je nou?! Ga ermee aan de slag. Zoek hulp! Ga naar de verslavingszorg, een behandelaar, een kliniek. Stop met die benzo’s en drank. Je gaat kapot (ik kan het weten want ik lag anderhalve maand geleden zelf op de EH onder invloed van beide). Je bent het waard :heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Renaldo61super wat je gaat doen!! Heel erg sterk!! Veel succes :rose:

@Lieke7777wat stoer dat je een lezing gaat geven! Kan me voorstellen superspannend maar vooral erg dapper om het als ervaringsdeskundige te doen. Ik had in de kliniek een vrouw die dat ook deed en had zoveel respect & bewondering voor haar. Echt tof, dan zie je toch weer wat niet drinken je allemaal voor bijzonders brengt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...