Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Bor: Nou waarom niet. Hij bleef toch zitten @Lieke7777? Haha maar ik was poedeln... t voor hem langs gegaan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 6 minuten geleden zei Bor: Bestaat er eigenlijk wel incontinentie verband voor mannen? Of hoort dit ook ergens anders.. Is dit een grapje vanwege mijn plassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Vocatus: Dit is erg vernederend en pijnlijk om te zeggen. Maar eerlijk gezegd;...dat deed ik toen ik veel dronk. En op gegeven moment had ik 12 volle cola flessen in mn slaapkamer staan. Mensonterend Ik drink bijna dagelijks 1 tot 1.5 liter cola light . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Lieke7777: Ik drink bijna dagelijks 1 tot 1.5 liter cola light . vol met plas bedoel ik natuurlijk op Janes voorstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Vreselijk @Bor. Ik weet dat mensen niet leuk vinden als ik dit zeg;..maar als ik kan helpen laat weten. Kan ook simpele dingen zijn. Wellicht meenemen dagje uit of boodschappen halen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Bor eigenlijk geen verzachtende woorden voor te vinden . Sterkte klinkt ook zo cliché maar er wordt veel aan je gedacht .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik ga slapen ben moe Trusten .. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Bor en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Wel ook echt de dokter bellen hè @Bor niet bij in laten schieten in de drukte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @Bor, wat verschrikkelijk naar, verdrietig en beangstigend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @Borheel veel sterkte, geen woorden voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 9 uur geleden zei Lieke7777: Zet je een p...sbak naast je zal mijn anekdote maar niet vertellen Of een pottipot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Bor: Nee hoor. Geen grap. Ik meen dat serieus. Ik moet ook altijd vaak plassen en dat is soms best lastig, vooral als je het niet goed kunt ophouden zoals mij. (bij m'n laatste bevalling is m'n baarmoeder gekanteld en drukt op m'n blaas). Ik gebruik al vanaf m'n 30ste incontinentie verbandjes. Tegenwoordig zijn die dingen heel discreet hoor en als het helpt.. why nut? Ik ben op dit moment alleen verdrietig. Dacht dat het forum me zou helpen ben naar Scheveningen geweest waar ik wou drinken maar het toch niet heb gedaan omdat ik niet lekker was. Maar nu heb ik er dus wel een genomen omdat ze me wild maken hier. Maar is natuurlijk mijn eigen schuld zoals altijd. * 14 april 2021 bewerkt door moderator schuttingtaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei Bor: Hey joh.. Wat naar nu maar denk je niet dat je nu alsnog drinkt omdat je dat al van plan was maar niet doorging? nee dan had ik het toch daar gedaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: Ik ben op dit moment alleen verdrietig. Dacht dat het forum me zou helpen ben naar Scheveningen geweest waar ik wou drinken maar het toch niet heb gedaan omdat ik niet lekker was. Maar nu heb ik er dus wel een genomen omdat ze me wild maken hier. Maar is natuurlijk mijn eigen schuld zoals altijd. Fuck those people. Natuurlijk is het je eigen schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Natuurlijk is het je eigen schuld ja waarom ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Bor: Ja. Maar dat ging niet door, jullie zijn eerder terug gegaan toch? Dat je je al ingesteld had om te drinken en het dan nu maar thuis doet. Dat het forum je net dat zetje gegeven heeft om nu soort van excuus daar aan te geven. Ik ben niet eerder terug gegaan gewoon op de geplande dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 zou van zondag tot dinsdag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Bor: Oh dan had ik dat niet goed begrepen. Maar je had je ingesteld op drinken wat niet doorging. Dan is de kans groot dat dat droogdrinken wordt in je hoofd. Bij mij ook zo. Dan is het lijntje zooo dun. 8 van de 10 drink ik dan niet veel later ook. ik wordt gewoon verdrietig van sommige mensen hier, die kunnen me het best negeren en ik hun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Bor: Oké. Maar niemand heb ik zien schrijven dat je moet gaan drinken meis.. Dat doe je echt zelf hé. Ja dat begrijp ik je weet zelf ook hoe het werkt. Ik hoef niet steeds commentaar daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei Bor: Wat bedoel je met commentaar dan? Om de wijze hier onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @ikkanhet ik had ook begrepen dat je vanwege de paniek eerder naar huis was gegaan. Fijn dat dat iets meeviel dan, wel "gewoon" je hele weekend weg geweest. En natuurlijk is het top dat je je aan je niet drinken plan hebt gehouden. Als je iets deelt op het forum, zo openbaar met allemaal mensen die weten wat het is om met drank te worstelen, dan komen er reacties op wat je deelt. Vrijwel allemaal zijn die helpend bedoeld. In dit geval, om het concreet te houden, wilde ik je alleen een beetje advies geven op het gebied van paniekaanvallen. Meer niet. Ik ben geen hooggevoelige sneeuwvlok, maar heb wel een paar vervelende dingen meegemaakt en daardoor ruime ervaring met paniekaanvallen en angstproblemen. Eerder zei ik al eens tegen je dat je soms wat agressief uit de hoek komt, snel geneigd je te verdedigen. Dat is hoe ik het lees. Daar hoef je allemaal niets mee te doen. Maar, misschien heb je er iets aan te kijken naar wat jij doet in de conversatie. Twee centen van mij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Misschien voor jou dan beter om hier niet meer te lezen @ikkanhetals het forum jou laat drinken. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 ik doe wat ik wil en aan dat commentaar heb ik dus ff niks. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden