Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 8 minuten geleden zei Reacher: Ik kijk alleen katten . En forum. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Op de buurtapp: een van de schreeuwlelijkerds die mij wakker maakte middenin de nacht. Niet in het bos waar ik de kleine uiltjes had gezien, maar aan de overkant van de weg (met de duurste oversteekplaats voor eekhoorns ooit gemaakt) in het andere bos. Zelf heb ik deze uil nog niet gespot. Morgen nieuwe kansen. Musashi, Vocatus, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Bed is een goede keus @Vocatus afleiding zoeken, slapen, weet ik wat. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 7 minuten geleden zei Quinn: afleiding zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wist wel dat je het zou snappen. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 13 minuten geleden zei Quinn: Dat word mijn nieuwe act op feestjes! Alvast namens mijn toekomstige feestgenoten: bedankt @Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 14 minuten geleden zei Maja: Op de buurtapp: een van de schreeuwlelijkerds die mij wakker maakte middenin de nacht. Niet in het bos waar ik de kleine uiltjes had gezien, maar aan de overkant van de weg (met de duurste oversteekplaats voor eekhoorns ooit gemaakt) in het andere bos. Zelf heb ik deze uil nog niet gespot. Morgen nieuwe kansen. Gaaf @Maja! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik ga aftaaien, ik ben te ADHD-erig. En dan slaap ik straks niet. Waardevolle gesprekken gehad op het forum, waarvoor dank Vocatus en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Slaap lekker @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Hebben jullie ook ervaren dat als je net gestopt bent met alcohol, je vaker moet plassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) Nee niet dat ik weet meer maar alcohol droogt meer lichaam uit dus er zal meer vocht via je nieren nu je lichaam verlaten . 13 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 10 minuten geleden zei Lieke7777: Nee niet dat ik weet meer maar alcohol droogt meer lichaam uit dus er zal meer vocht via je nieren nu je lichaam verlaten . Thanks. Ik slaap op zolder en heb maar 1 wc beneden. Dus 2 keer per nacht die trap af Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Helemaal juist @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Vocatus: Thanks. Ik slaap op zolder en heb maar 1 wc beneden. Dus 2 keer per nacht die trap af Zet je een p...sbak naast je zal mijn anekdote maar niet vertellen 13 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 lege 2 ltr colafles? 'smorgens vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 13 minuten geleden zei lady jane: lege 2 ltr colafles? 'smorgens vol? Heb je genoeg gedronken iig HAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 uur geleden zei Vocatus: Enorme drang naar alcohol nu. Erger dan afgelopen week. Ik had gehoopt dat het na week nuchter wel minder zou worden. Ik ben maar in bed gaan liggen. Hopelijk slaap ik snel, zo niet dan heb ik iig niet de trigger van de woonkamer Heb je het nog wel in huis? Misschien een idee om het weg te doen. Het klinkt misschien raar en het zit tussen m’n oren (want ik slik refusal dus kan sowieso niet drinken) maar ik merk dat als ik het lastig heb het na 20.00 uur makkelijker wordt. Omdat ik dan toch niks meer kan kopen/ halen! Sterkte, hoop op morgen een betere dag voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Oww ik snap nee is niet mijn anekdote @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Mijn Anekdote hoort eigenlijk op een ander draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Maar goed was op vakantie , had lekker gedronken natuurlijk en moest midden in de nacht behoorlijk plassen had geen zin om naar het sanitair gebouw te lopen met mijn bezopen kop. dus ben achter de caravan gaan plassen stonden tegen de rivier kant aan dus kon wel. Aangezien het snikheet was sliep ik in mijn niksy .. toen ik zo voor de tent langs liep dacht ik nou ik schenk nog een glas bij... dus ik gedaan ga ik voor de tent zitten in mijn niksy zit mijn overbuurman mij aan te kijken die zat daar dus rustig .. heb de goede man niet fatsoenlijk meer kunnen aankijken de rest van de vakantie .. Vocatus, VIII en Von reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Bor: Bestaat er eigenlijk wel incontinentie verband voor mannen? Of hoort dit ook ergens anders.. Dat bestaat hoor maar ze kunnen ook tena pants dragen of comfort plus verband met netbroek . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 34 minuten geleden zei Bor: Ik had gezegd te vertellen over husband maar ik kom erop terug. Ik doe dat nu niet en helemaal niet op het forum denk ik. Zijn medisch dossier hoor ik niet openbaar te maken. Is privé en ik ben hier voor mezelf. Hij zou dat ook zeker niet fijn vinden als ik dat doe. Begrijp ik helemaal @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 25 minuten geleden zei lady jane: lege 2 ltr colafles? 'smorgens vol? Dit is erg vernederend en pijnlijk om te zeggen. Maar eerlijk gezegd;...dat deed ik toen ik veel dronk. En op gegeven moment had ik 12 volle cola flessen in mn slaapkamer staan. Mensonterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 9 minuten geleden zei VIII: Heb je het nog wel in huis? Misschien een idee om het weg te doen. Het klinkt misschien raar en het zit tussen m’n oren (want ik slik refusal dus kan sowieso niet drinken) maar ik merk dat als ik het lastig heb het na 20.00 uur makkelijker wordt. Omdat ik dan toch niks meer kan kopen/ halen! Sterkte, hoop op morgen een betere dag voor je Hier in mijn stad 24/7 wijn bestellen. Maar iuk heb niets in huis. Behalve bier. Maar ik walg van bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden