Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 gefeliciteerd @Musashi en @Lieke7777 regels zijn er om overtreden te worden Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 16 uur geleden zei Isabeau: Jaaaa @Lieke7777Ben trots op jou !! Zo'n sterke weg bewandeld. Écht knap! Ook op @MusashiZeker omdat ik hoorde afgelopen week dat 3 maanden en 9 maanden alcoholvrij vaak moeilijke momenten kunnen zijn. Extra knap dus. Geldt ook voor @Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Meedoen aan een droge (en zonnig hoop ik) mei betekent automatisch een droog uiteinde van april . Gisteren had ik een klassiek geval van mm (moeilijk moment). Vrijdagmiddag, hard gewerkt en vriend aan het bier op ons terras van het nieuwe huis. 'Kom er gezellig bij.' Voelde me knorrig met mijn frisje naast hem in de zon. Waarom? Zonnetje scheen, goed werk verricht, weekend voor ons. Genoeg om van te genieten zonder alcohol. Artemis, Johan55, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik ga ook weer door in mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Op 13-4-2021 om 07:43 zei Vol: Op naar een zonnig blij mei ! Ik doe mee: Tatum Lieke 7777 Nancy Maja Artemis Pinkman Minky Isabeau ikkanhet Vol Gekko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Artax: Op naar een zonnig blij mei ! Ik doe mee: Tatum Lieke 7777 Nancy Maja Artemis Pinkman Minky Isabeau ikkanhet Vol Johan54 Gekko Artax Musashi Oei nog maar 3 dagen!!! Dan maar snel inschrijven want dit feestje wil ik absoluut niet missen!! 27 april 2021 bewerkt door Musashi Vergeet ik me er nog bij te zetten haha Artemis, ikkanhet, Tatum en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Wat een mooie lijst ! Tatum, Lieke7777, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Hyhaaaah, ik heb er zin in, weer een mooie groep en zo vind ik langzaam mijn weg op het forum. Gonna take it easy Musashi, Tatum, Lonster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Nog even lieve mensen dan gaan we de maand mei in . Samen sterk samen uit samen thuis aan het eind van de maand . Alcohol vrij . . Artemis, Minky en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 We tellen af...van 29 naar 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Zojuist zei Minky: We tellen af...van 29 naar 1 ahum, op en vervolgens af bedoel ik...geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Op 27-4-2021 om 20:54 zei Artax: Op naar een zonnig blij mei ! Ik doe mee: Tatum Lieke 7777 Nancy Maja Artemis Pinkman Minky Isabeau ikkanhet Vol Johan54 Gekko Artax Jannigje Ik doe ook weer mee Artemis, Maja en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 5 uur geleden zei Jannigje: Op naar een zonnig blij mei ! Ik doe mee: Tatum Lieke 7777 Nancy Maja Artemis Pinkman Minky Isabeau ikkanhet Vol Johan54 Gekko Artax Jannigje Musashi Oei ben er af gegooid blijkbaar!! Dan doe ik maar nog een keer mee, beter een te veel dan een te weinig! Tatum, Artemis en Johan55 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Sorry @Musashi Zoals je ziet spijt het me echt heel veel. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Geen zorg Jannigje!!! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 tralalalalalalalala nog 1 nachtje slapen en dan is het Mei, en als de vogeltjes tuuuuuteren in Mei is April al weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Dank je @Isabeau ik ben blij. 4 maanden alcoholvrij, ik voel de vrijheid, loskomen van oude patronen, een nieuwe maand, nieuwe kansen Daar gaan we , goedemorgen Bob en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Here we Go, totally ready! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 51 minuten geleden zei Musashi: Here we Go, totally ready! yes, bring it on Artemis en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hoi ! Vanuit een vaccinatielocatie een mooie maatschappelijk-verantwoorde dag op deze 1 mei ! lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ook mei doet VIII weer mee hoor! Hups me maar op het maandpac, april heb ik ook overwonnen Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Eind mei sta ik 1 jaar droog, dus extra feestelijk om deze maand adb te starten. Deze door sommigen verafschuwde maanddraadjes zijn voor mij een verademing. Positieve vibe met een eenduidig doel. Dat werkt extra motiverend. Lieke7777, Musashi, bumperjim en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 En de eerste mei dag zit erop. Ik had gisteren kortdurende even een soort trek gevoel . Trek of gewoonte gevoel het blijft wel zo nu en dan komen . Maar alles wat je aandacht geef groeid zeggen ze dus ik doe dat maar niet .. gevoel was ook zo verdwenen . Maja en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goed gedaan. @Lieke7777 Ik heb gisteren maar eens een gemberbier geopend. Alcoholvrij en een goede smaak. Lijkt overigena niet op bier. Ik ben ook geen bierdrinker maar zocht een alternatief voor water. Lekkerrr dus. Sterkte allemaal. Mei is alweer goed begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Gember bier of te wel ginger ale is lekker als het warm is. ( vind ik ) Is weer eens wat anders hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden