Quinn Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Terug van 2 dagen Groningen met het campertje. Misschien raar, maar ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat het al weer voorbij is. Natuurlijk vind je dat @Kohtje. Er gaat tenslotte niks boven Groningen. @Bor ik hoorde zelfs iets over natte sneeuw en hagel. Laat maar overwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Nou @Quinn,.... zullen we het er op houden dat er niets boven het noorden gaat. Ja morgen wordt het weer winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 44 minuten geleden zei Bor: Kalm aan @Rudy Ik heb het licht aan gedaan nu zie ik beter de weersverachtingen zijn niet in je voordeel Bor, nog even geduld hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 39 minuten geleden zei Kohtje: Hee, @Rudy, De Rudy van 01-09-2001 toch? Ja Rudy en @spirit, heb op een bescheiden manier best genoten. Of laat ik het zo zeggen: het is me reuze meegevallen allemaal.. Ik dacht zelf 2006 maar je hebt gelijk Koh het is 2001 want in het jaar 2000 was ik nog niet droog achter de oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ik doe het licht weer uit, bey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Goedenavond @Reacher En de rest uiteraard Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Er komt een moment, dan tel je het aantal dagen en weken niet meer, en zelfs het aantal maanden niet. Rudy is al zo ver dat ie het aantal jaren al niet meer weet. Nou moet ik zelf ook meestal al wel even rekenen, want het aantal jaren doet er na langere tijd niet meer zo veel toe als die ene dag van vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Goh.. fleurtje ook weer.. Wordt er gewoon een beetje nostalgisch van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Hoe staan de zaken hier? Morgen is de dochter jarig. Ze wordt groot. Heeft onlangs haar rijbewijs gehaald en werkt in t weekend bij op de covidafdeling. Bijna een engel moest ze nog steeds niet zo hard zeuren. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Zojuist zei Kohtje: Goh.. fleurtje ook weer.. Wordt er gewoon een beetje nostalgisch van. Dat is een teken dat we oud worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Nostalgisch en eeltknobbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 4 minuten geleden zei fleurtje: Goedenavond @Reacher En de rest uiteraard DAAR IS ZE!!!!!!! Whoehoe!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ik mag van mezelf niet vooruit feliciteren want dan jinx ik haar verjaardag maar dat het een fijne dag mag worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 de knapste kaaskroket ever in tha house! Nu vonneke is ook lekker. Beetje krokant al dat wel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik mag van mezelf niet vooruit feliciteren want dan jinx ik haar verjaardag maar dat het een fijne dag mag worden Ik was vandaag te lui om al iets van de bakker te halen. Nu moek vroeg opstaan zeg. Is t gek dat wanneer ze ouder worden je gewoon een kaartje met geld wilt geven? Minus t kaartje zelfs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ben ik de kaaskroket? Of was dat tegen @Kohtje? Nee da’s niet gek. Tegenwoordig vind ik bij de leeftijdsgrens van zes jaar oud worden geld al prima Nu moet je zeker vroeg op. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Hoe gaat het verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 44 minuten geleden zei Jannigje: Nou @Quinn,.... zullen we het er op houden dat er niets boven het noorden gaat. Ja morgen wordt het weer winter. @Jannigje vooruit dan maar. @fleurtje hé beste geit Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 13 minuten geleden zei fleurtje: Hoe staan de zaken hier? Het gaat hier geweldig, je kent ons... nooit gezeur en gezever, altijd intelligente gesprekken en een en al liefde, begrip en vriendelijkheid rapilos, Bob, Tatum en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Jij! Kaaskroketje Ik ga dat ni teveel zeggen. Krijg daar honger van. Ben weer op mijn eten aan t letten. Dat thuiswerk blijft aan mijn billen kleven. Nu de dochter is nooit vroeg wakker dus zal nog wel meevallen. Moet toch op. Werkendag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 1 minuut geleden zei Yana: Het gaat hier geweldig, je kent ons... nooit gezeur en gezever, altijd intelligente gesprekken en een en al liefde, begrip en vriendelijkheid Zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 3 minuten geleden zei Quinn: @Jannigje vooruit dan maar. @fleurtje hé beste geit Hey die Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Hoe gaat het verder? Traag maar gestaag. Blijft heel moeilijk van tijd tot tijd. Hoe minder prikkels hoe beter. Hoe minder conflicten hoe beter. Is heel duidelijk geworden dat ik van nature een introvert ben Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ja omgaan met anderen is niet makkelijk, Ik noem mezelf een selectieve introvert. En ook een selectieve extravert trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ik moet er terug vandoor. Dochter komt zo thuis van haar weekendwerk. Was fijn jullie ff te 'zien'. Moet nog wat vertellen maar kom in t kort nog wel eens ff langs. Hou t recht. Dikke kus Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden