Spring naar bijdragen

Goede vrijdag 2 april

niks

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Zbb:

Ik meld me alvast af van het dagpact. 

verveel me,

kan zo slecht stilzitten,maar ben al twee dagen druk geweest en wil mezelf niet weer voorbij lopen zoals een paar weken geleden. 

veplichte rustpauze s inlassen dus  

maarja wat nu

O ja, je scheepsknopenproject.. ik was het al weer vergeten en jij ook een beetje, zo te lezen..
Daarom is mijn tip voor "maar ja, wat nu.." misschien toch niet zo op z'n plaats. Ik zat namelijk te
denken aan dat vroeger veel zeelieden in hun vrije tijd aan boord aan het knopen van tapijten deden.
Rustig werk waar je aan de ene kant je aandacht bij moet houden maar ook heerlijk bij weg
kunt mijmeren. Maar ja, nu lees ik dus dat je aan dat hele knopen nog niet bent toegekomen.
Dusss.. ehh. laat maar.

Maarehh.. als je slecht kunt stilzitten kun je toch wel iets bedenken waarbij je langzaam toch iets beweegt..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heftige draad vandaag.
Nee, het was niet de eerste keer, en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn... 

Veel spijkers die op de kop werden geslagen.
Hard, maar ik denk dat het goed is dat ook dat gebeurt. 

@Kohtje, wat fijn dat je volgende week aan de beurt bent.
En toch er op uit dit weekend?? Pffff, het is zóóó kkkkoudddd.... 

@Zbb, petje af dat je het droog houdt, top! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kohtje:

Gemorgen.

De 'camper-modus' waar ik door het mooie weer van de afgelopen dagen in terecht kwam is wel weer voorbij.
Maar we gaan morgen wel, hoor. Kan het m'n ega niet aandoen om nu thuis te blijven. Het zijn maar twee dagen.
Ben nog bezig een bestekladeindeling te maken voor het campertje, maar die komt voor dit weekend
net niet af. Moeten we het nog maar even doen met het oude bestekbakje. Dan verdwijnt er nog wel
eens een mes of lepel over de achterrand tijdens het rijden en moet ik het rooster van de koelkast aan de
achterkant verwijderen om het daar met hulp van een zaklantaarntje te zoeken en graaien...
Nou ja, zelfs met een camper toch nog een beetje kramperen... ;)

Handschoenen, muts en lange onderbroek mee en gaan... :)

Haha kon het ff niet laten   ... foto uit eigen collectie ..

Screenshot_20210402-222419_Photos.jpg

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...