Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 5 minuten geleden zei Cleo66: Gaat jopie ook weg ??? Dat schrijft ze op pagina 3, derde alinea van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 25 minuten geleden zei Zbb: Ik meld me alvast af van het dagpact. verveel me, kan zo slecht stilzitten,maar ben al twee dagen druk geweest en wil mezelf niet weer voorbij lopen zoals een paar weken geleden. veplichte rustpauze s inlassen dus maarja wat nu O ja, je scheepsknopenproject.. ik was het al weer vergeten en jij ook een beetje, zo te lezen.. Daarom is mijn tip voor "maar ja, wat nu.." misschien toch niet zo op z'n plaats. Ik zat namelijk te denken aan dat vroeger veel zeelieden in hun vrije tijd aan boord aan het knopen van tapijten deden. Rustig werk waar je aan de ene kant je aandacht bij moet houden maar ook heerlijk bij weg kunt mijmeren. Maar ja, nu lees ik dus dat je aan dat hele knopen nog niet bent toegekomen. Dusss.. ehh. laat maar. Maarehh.. als je slecht kunt stilzitten kun je toch wel iets bedenken waarbij je langzaam toch iets beweegt..? lady jane en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Kijk, unicum, ik heb er niks op te zeggen. @Jopie je bedoelde alleen op de draad van vandaag toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Zojuist zei Quinn: Kijk, unicum, ik heb er niks op te zeggen. @Jopie je bedoelde alleen op de draad van vandaag toch? Oh ik hoop het! Ik had het anders gelezen. Ik was alweer een afscheidslied voor haar aan het zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik word nog een pessimist op mijn oude dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 @Zbb heb je wel eens zo’n scheepje in een fles gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Ik word nog een pessimist op mijn oude dag. Dan moeten we nog lang wachten. Krijg ik ook een liedje van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 3 minuten geleden zei Reacher: @Zbb heb je wel eens zo’n scheepje in een fles gemaakt? Nee,maar dat is wel een heel leuk idee ik zal eens kijken,neemt niet zoveel ruimte in beslag ook Reacher, Quinn en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 wel een gepriegel hoor maar denk wel dat je er het geduld voor hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 10 minuten geleden zei Quinn: Dan moeten we nog lang wachten. Krijg ik ook een liedje van je? Die heb ik inderdaad al voor je #eenslimmemeidisophaartoekomtvoorbereidtdtdtdtt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Krijg ik hem ook? Of moet ik eerst m'n account verwijderen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ze mag nog even oefenen hoor op die taalvauten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Je krijgt een liedje als je blijft, deze doet me aan jou denken maar op een positieve ‘I went to the woods to suck all the marrow out of life’ manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Rosee en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 OMG @Reacher top! Taalfouten negeer ik vanavond, geniet ervan. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 3 minuten geleden zei Quinn: OMG @Reacher top! He gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Taalfouten negeer ik vanavond, geniet ervan. He gullukug lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 My eyes, my eyes Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 37 minuten geleden zei lady jane: wel een gepriegel hoor maar denk wel dat je er het geduld voor hebt @Zbbheeft vaste handen nu hij niet drinkt Ik ga even voor me uit zitten staren waarschijnlijk/hopelijk val ik in slaap. Trusten Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Een heftige draad vandaag. Nee, het was niet de eerste keer, en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn... Veel spijkers die op de kop werden geslagen. Hard, maar ik denk dat het goed is dat ook dat gebeurt. @Kohtje, wat fijn dat je volgende week aan de beurt bent. En toch er op uit dit weekend?? Pffff, het is zóóó kkkkoudddd.... @Zbb, petje af dat je het droog houdt, top! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 1 uur geleden zei Reacher: Dat schrijft ze op pagina 3, derde alinea van vandaag. Als iedereen die hier schrijft weg te gaan ook inderdaad weg was gegaan, zat het forum inmiddels op -6000 leden Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 En ach, je kunt ook altijd weer terugkomen toch @bumperjim?!!! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Nah, tijd om romantisch te doen. Mensen, rare dag, maar toch, bedankt. Voor alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) 11 uur geleden zei Kohtje: Gemorgen. De 'camper-modus' waar ik door het mooie weer van de afgelopen dagen in terecht kwam is wel weer voorbij. Maar we gaan morgen wel, hoor. Kan het m'n ega niet aandoen om nu thuis te blijven. Het zijn maar twee dagen. Ben nog bezig een bestekladeindeling te maken voor het campertje, maar die komt voor dit weekend net niet af. Moeten we het nog maar even doen met het oude bestekbakje. Dan verdwijnt er nog wel eens een mes of lepel over de achterrand tijdens het rijden en moet ik het rooster van de koelkast aan de achterkant verwijderen om het daar met hulp van een zaklantaarntje te zoeken en graaien... Nou ja, zelfs met een camper toch nog een beetje kramperen... Handschoenen, muts en lange onderbroek mee en gaan... Haha kon het ff niet laten ... foto uit eigen collectie .. 2 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Kohtje en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden