niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goedemorgen! Paasweekend, morgen en zondag een vroege dienst. Verder lekker van en met elkaar genieten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Een kunstgebit, hmm bijzonder. Hoe verlies je die nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goedemorgen, hoe gaat het met je @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ja maar om hem dan buiten weg te gooien. Nou ja, hopelijk meld de eigenaar zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 12 minuten geleden zei niks: Goedemorgen, hoe gaat het met je @Zbb? Het gaat opzich redelijk nu weinig trek gelukkig,heel soms komt het idee nog om te gaan drinken op maar dat kan ik vrij snel de kop indrukken. wat ben ik blij dat ik het droog heb kunnen houden de afgelopen tijd en droog door alle alende heen ben gegaan. dat had het allemaal zoveel moeilijker en nog alendiger gemaakt vandaag drink ik (ook)niet rapilos, Lieke7777 en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Mag ik mee doen Niks? Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 3 minuten geleden zei bolletje: Mag ik mee doen Niks? Goeie morgen mensen. Waarmee lieve Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik heb een raar gevoel hier op het muziekdraadje. Uitloggen maar voor nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goeiemorgen frummers Ik heb ook de debatten gevolgd best geschrokken ook van wat er gelogen wordt daar tot men echt in het nauw komt. En ik moest steeds ook aan hier denken, de paralellen dat mensen niet zijn wie/hoe ze lijken soms. Maar ook dat er iets van mededogen ontstaat naar personen. De goede kanten zijn er maar de nare/slechte komen ineens boven drijven en de meute keert zich tegen in dit geval Rutte. Wat verwarrend. Heb er heel onrustig van geslapen, even op mn matje gelegen, maar er toch maar uit vroeg nu. Lees over Smaragd naar het ziekenhuis, en Rutte is ook gered voor dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 of door drank? Toen ik bij NS werkte, kwamen er geregeld gebitten bij gevonden voorwerpen door. achtergelaten in allerlei omstandigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) Ik heb ze zelfs op marktplaats te koop zien staan hapklare en goed bijtende kunstgebitten zouden er echt mensen zijn die een tweedehands kopen? die dingen worden toch op maat gemaakt. 2 april 2021 bewerkt door Zbb Typefouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Dus. Ik blijf geloof ik maar in bed vandaag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 he getsie Zbb misschien als je financieel aan de grond zit? maar of het zal passen? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ik ben voor het eerst van mn leven geloof ik op bed al begonnen om te lezen over het debat en kwam toen hier terecht ik ervaarde al paralellen tussen daar en hier op adb wil er niet aan eigenlijk hoe snel dingen kunnen escaleren soms en wat dat naar boven haalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Nee. Wat een gezeik. Niet laten triggeren, niet emotioneel verbinden met volslagen onbekenden. Ik weet het, zeg het en doe het toch. Stommeling. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 niets menselijks is ons vreemd ik projecteer nog steeds ook en gek genoeg helpt het me ook met verwerken als ik me er bewust op ben en de tijd neem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb de debatten op grote afstand meegekregen: Kees in de woonkamer voor de tv en ik een ruimte verder lekker aan het haken.... Dat scheelt. En kunstgebitten??? In een ver verleden heb ik een poosje in een 'tehuis voor demente bejaarden' gewerkt, daar was 1 persoon die met regelmaat het gebit van anderen pikte en dat in eigen laadbakje stopte. Dat werd telkens een heel uitgezoek. Uiteindelijk is men de gebitten maar gaan merken.... Een bakje maar nu. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Tnx Jane. Probeer wat vaste grond onder de voeten te krijgen, want voel me nu best een zak. Tijd nemen om weer gewoon te worden. Goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 thnx, mijn 3e inmiddels al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 normaal stel ik voelen boven weten Quinn maar nu even niet we konden niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 maar we zijn ook real mensen Etty dat is het verwarrende ook juist en ik heb op meetings gouwe mensen ontmoet Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goedemorgen. Pfff weet even niet wat ik moet zeggen wb draad gisteren/vannacht. Ik denk wel van alles maar dat zijn allemaal aannames. Ik hoop iig dat er snel beter nieuws is over Smaragd. En wb forumleden/mensen IRL. Ik zie iedereen hier als 'echte' mensen die best belangrijk voor me zijn geworden inmiddels. Misschien wel te. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goeiemorgen allemaal, Ik schrok me ook bijna dood met alles wat ik lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden