Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 44 minuten geleden zei Quinn: @Musashi denk aan je zelfgemaakte pompelmoes tonic. Dank maar smaakt niet bij eten prent mezelf nu hele tijd in dat ik morgen spijt zou hebben...voorlopig werkt het nog...ff volhouden nu... Lieke7777 en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Lieve @Jannigje en @Quinn ik weet zeker dat ik bij jullie zou willen zijn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Hou vol @Musashi. Dit gaat voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Sorry @spirit moet wel een beetje lachen, zie t voor me. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 @Fabienne1985, niet gezien vandaag.. Rijdt nog steeds in haar nieuwe auto zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1 uur geleden zei Sandro: Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op met de Corona cijfers. Ja.., t gaat helemaal de verkeerde kant op..! Er zullen wel weer verlengingen komen. Morgen heeft de regering weer overleg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 @Liekewij kunnen gewoon een nieuwe pakken bij de receptie, daar ligt een hele stapel. Ook voor uitzendkrachten etc @Musashihoop dat je ook een beetje kunt genieten ervan. Lees echt een strijd die natuurlijk herkenbaar is. Al dronk ik nooit bij het eten, heel gek. @spiritHet is niet leuk voor jou maar moest ook erg lachen sorry. Zie het zo voor mij, jij met die fiets die trappen op(dat is heel zwaar!!) en dan ben je boven en dan zit je nog vast ook Gelukkig dat iemand dat poortje opendeed anders zat je nog steeds vast daar haha. Je had iig wel wat te eten die nootjes Lasagna met verse sla , tomaten, ui, basilicum en tonijn. Dat komt door pubquiz En ja ik vind @Quinnen @Jannigjeook hele fijne mensen. Maar als je het zo voelt dan voel je dat zo. Jullie mogen er echt zijn, heel graag zelfs. Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 10 minuten geleden zei Rosee: Lieve @Jannigje en @Quinn ik weet zeker dat ik bij jullie zou willen zijn! Dat vind ik lief @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 en wat schaft de pot vandaag? hier zalm, gestoofde witlof en actyfrieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Hier een 'auf wieder schnitzel', sperzieboontjes en patatten uit de airfryer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1 uur geleden zei Smaragd: @Liekewij kunnen gewoon een nieuwe pakken bij de receptie, daar ligt een hele stapel. Ook voor uitzendkrachten etc. Dat is wel fijn , ik heb hem op naam staan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Gelukt! Een strijd wss het toch wel ja, ben er nog belangen niet...m’n nicht kwam ook ff langs, koud buiten gezeten, wijnwalm....tegen het einde werd het prettiger dat de hele fles bijna leeg was zonder mij...het restje heeft zus mee...blij...moe... Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 (bewerkt) @BorDood ongelukkig als je niet mee drinkt? Bijna 3 maand. ik was op het eind blij dat ik niet had meegedronken, dat het me gelukt is. 20 maart 2021 bewerkt door Musashi lady jane, bumperjim en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik heb lang alcohol in huis gehaald als ik visite kreeg of een feestje had om dan uiteindelijk zelf weer de fout in te gaan. Nu ik voor de zoveelste keer in behandeling ben en de meeste mensen om me heen er van weten en ik ben opgenomen in een kliniek heb ik besloten dat het klaar is. Ik haal het niet meer in huis, voor niemand niet. Als ze dan niet meer willen komen is het jammer dan. Als ik ergens ben en ik heb er last van als mensen drinken ga ik weg. Dag 13 sluit ik ook weer droog af. Fijne nacht! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 3 uur geleden zei Bor: Mijn zoon mag vaker koken. Wat een verwennerij zeg. Heerlijk en relaxed. Heb niks hoeven doen behalve zitten en lekker eten. Die luxe heb ik hier thuis ook. Heerlijk en weet eigenlijk al niet meer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden