Spring naar bijdragen

Donderdag 18 maart


Musashi

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Bor:

Wat eten mannen eigenlijk vaak en veel en vooral graag lekker. Gebakken aardappeltjes met ui, rookworst met mosterd, op. Dat schijnt een normale lunch te zijn. Gaat nu al dus een week zo. Kilokiller here I come! 

Dat is zo vreselijk verdrietig, ga maar snel naar hem toe idd. Sterkte@Musashi

Hier is het andersom en ben ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een Duitse Herder, pikzwart met gouden pootjes, prachtig beest en superlief! 4l water hebben ze er nu uit gepompt. Dat was  eerst nodig want anders kunnen ze ook niet zien wat er aan de hand is. Nu is het afwachten wat volgt maar sowieso is hij momenteel in kritieke toestand...partner moest naar huis en nu ligt hij alleen, ze gaan ons bellen wat er straks nog gaat gebeuren...heel verdrietig hier, mijn partner voor de eerste maal zien huilen...en het kind snapt het natuurlijk allemaal niet...

Wijngedachte speelt wel op maar helpt niet!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Musashiwat denk jezelf over de hond en het vervolg, zijn/haar kansen?

Ik moest destijds samen met de dierenarts wel beslissen om ons katje te laten gaan. Was een hele grote zwart witte kater van pas net 8 en bijna 10 kg, een hele grote lieverd. En na heel veel ingrepen wilde mijn ex er nog mee doorgaan, hij kon het niet loslaten. Ook 1 van de weinige keren dat ik hem heb zien huilen. Hij huilde nooit en hij  kon nooit tegen mijn tranen, ik kan soms wel huilen al vind ik het ook lastiger nu. Ik ben expressief en hij was introvert. Samen met de dierenarts het voor hem besloten. Hij wilde kat nog een weekend mee naar huis nemen maar dat beestje had zo een pijn. Was niet om aan te zien en weer een nieuwe operatie had niet veel verschil gemaakt. Dierenarts wil alles doen, het is zijn/haar werk. Maar bij onze kat was het gewoon op, hoe jong ook. Je moet wel realistisch zijn. Al had het mij nog duizenden euros gekost, ik had het gedaan als het de kat had geholpen om nog leuk te kunnen leven. Kwaliteit van leven is ook belangrijk voor zo een beest.

Sterkte dat wilde ik je eigenlijk tikken en nee wijn gaat de hond niet helpen, snap het wel de gedachte. Hou je goed bijeen he. Is heel moeilijk dit :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zeggen dat hij geen pijn heeft. Dat is al een geruststelling. Allerliefst wil ik dat ze, als het dan toch moet, zeggen dat hij dood zal gaan. Niet dat wij moeten beslissen! Dat kan ik niet...Idd duizenden euro’s zeg je, eigenlijk kunnen wij ons dat niet permitteren...ik wil die beslissing niet maken!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik snap je heel goed, wij hadden genoeg geld ook dat speelt nog eens mee. Doe wat wijs is voor de hond en wees eerlijk naar de dierenarts hierover. Sterkte lieverd. Laat je niet gek maken of uitlokken tot verdoven. Je snapt mij heus wel hierin. Wacht eerst nu maar even af of het wat beter met hem gaat dan kunnen jullie ook nog beslissen ook de dierenarts.

Zijn ook nog bepaalde potjes geld voor als je het niet kan betalen of als het teveel gaat worden. Probeer je wat te kalmeren. Wacht eerst nu maar even af. Vocht uit longen kan veel verlichting brengen maar komt wel door iets(oorzaak) Meestal het hartje. Sterkte!!!! 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Musashi:

Het is een Duitse Herder, pikzwart met gouden pootjes, prachtig beest en superlief! 4l water hebben ze er nu uit gepompt. Dat was  eerst nodig want anders kunnen ze ook niet zien wat er aan de hand is. Nu is het afwachten wat volgt maar sowieso is hij momenteel in kritieke toestand...partner moest naar huis en nu ligt hij alleen, ze gaan ons bellen wat er straks nog gaat gebeuren...heel verdrietig hier, mijn partner voor de eerste maal zien huilen...en het kind snapt het natuurlijk allemaal niet...

Wijngedachte speelt wel op maar helpt niet!

4 liter?? Kan het haast niet geloven. Damn :face-icon-small-shocked:

Sterkte :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, ik had een drukke dag vandaag. Er was een vol dagprogramma, dat was fijn omdat ik actief met m’n verslaving en herstel aan de gang kon. Er zijn (vanwege corona) een hoop dingen in de kliniek vervallen waardoor er soms een dag niks te doen is. Dat is lastig maar de rust doet wel goed. 
Gister biechtte een van mijn maatjes hier op dat ze gedronken had. Helemaal in paniek... ik zei wel; wat doe je hier dan? Heb verder niet geoordeeld en vandaag geholpen om niet de deur uit te gaan. Ik was zo dankbaar dat ik dacht: ik hoef niet meer. Het triggerede niet. Ik weet waarom ik hier ben en waarvoor ik het doe. Dag 11 sluit ik droog af!!

Fijne avond allen en dank voor het welkom gisteren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte en zwaar balen voor die jonge kids @JopieValt mij ook op nu dat steeds meer jonge kinderen en pubers het hebben. Mijn neefje van 16 is vorige week ook positief getest net als velen van zijn vrienden. Ze zijn weer meer aan het testen en vooral onder de groep van 18 jaar. Raar dat die voorheen bijna niet getest werden maar goed. Ligt weer aan mij ws. De gewone griep bestaat ook niet meer, ook zo raar.

 

@Quinntrek je het nog een beetje?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met pillen met een serieuze hap uit ons budget zou hij nog een half jaar tot een jaar leven...wel opgelucht maar we zullen ons dan moeten beginnen voorbereiden op het afscheid...triestig maar toch ook opgelucht dat het niet zo ineens is...nu hem nog volop vertroetelen, graag zien, knuffelen, spelen, niet meer roepen en zagen op hem om vuile poten, open deuren, op bed springen, haar, ruiven, zwemmen, nat zijn of erger nat uitschudden binnen...gewoon lief zijn en waardig einde...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Musashi:

Met pillen met een serieuze hap uit ons budget zou hij nog een half jaar tot een jaar leven...wel opgelucht maar we zullen ons dan moeten beginnen voorbereiden op het afscheid...triestig maar toch ook opgelucht dat het niet zo ineens is...nu hem nog volop vertroetelen, graag zien, knuffelen, spelen, niet meer roepen en zagen op hem om vuile poten, open deuren, op bed springen, haar, ruiven, zwemmen, nat zijn of erger nat uitschudden binnen...gewoon lief zijn en waardig einde...:heart:

Ow inderdaad triestig maar hem maar nog maar volop vertroetelen en verwennen. Hebben wij met onze ook op die manier gedaan omdat we wisten dat hij ziek was. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet denk dat het het er heel pittig leuk uitziet, net als jouw karakter! Fijn voor je. B):lips:

@Musashibewust genieten en fijn dat het toch nog zo gelopen is, lekker genieten van hem. Hou van het Vlaams, zagen en ruiven! Lekker met die modderpoten door het huis en niet zeuren/zagen dan he!!?? :D Gewoon dweilen en genieten. Grap nu wat, erg blij voor jullie en voor de hond. Top nieuws! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo naar bed, heb het helemaal gehad.

Buurjongen/man tikte op het raam een uur geleden of ik trek had in een biertje.  Heb gezegd nee ik heb zware migraine. Loop nog te liegen ook, heb geen eens migraine, ik wil gewoon niet drinken. Dat ga ik niet zeggen, wil mijzelf niet voor gek zetten. Maar beter met een boek in bed nu.

Fijne avond nog en trusten voor zo of laters :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Smaragd:

Ik ga zo naar bed, heb het helemaal gehad.

Buurjongen/man tikte op het raam een uur geleden of ik trek had in een biertje.  Heb gezegd nee ik heb zware migraine. Loop nog te liegen ook, heb geen eens migraine, ik wil gewoon niet drinken. Dat ga ik niet zeggen, wil mijzelf niet voor gek zetten. Maar beter met een boek in bed nu.

Fijne avond nog en trusten voor zo of laters :moon:

Ja dat zijn van die (hoe pak ik dit aan) situaties. Heb ik morgen, dan is de buurman jarig en overmorgen een vriendin. Ondanks dat slaap lekker:moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...