Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 25 minuten geleden zei Lieke7777: Verontwaardiging ' dominantie ' overheersende ' ik moet mij schikken naar iets . Dat veroorzaakt boosheid mijn boze kind wordt enorm geactiveerd . Ik herken dit zo, de essentie bij mij voor bepaald gedrag. Maar waarom mag je die diensten niet ruilen? Niet hetzelfde niveau? Of kan zij de avonddiensten niet handelen? Je wist al dat het niet goedgekeurd zou kunnen worden. Dat maakt het hopelijk iets gemakkelijker voor je om het te aanvaarden dat de ruiling niet kan/kon toch? Sterkte met jouw gevoel, snap het natuurlijk wel. Probeer het te verzachten voor je maar dat kan helemaal niet. Ik heb het weer gehad. Snap niet dat ik altijd zo tegen de tandarts opzie, kom er altijd weer lachend en opgelucht vandaan. Maar die stress ervoor, verschrikkelijk. Dan wil ik ook onder gehele verdoving het liefst geholpen worden zodat ik het niet meemaak. Slaat nergens op. Valt altijd mee. Zal wel altijd zo blijven. Het hoort erbij. Wat ben ik blij dat het klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) Dank je @Smaragd tis een persoonlijke questie aan mijn collega .. ze krijgt deze nog uitgelegd . We zijn allebei zelfde nivo maar ze heeft nog wat aftoets momenten te gaan mbt registratie. Echter door persoonlijke omstandigheden komen haar de dagdiensten niet uit en maken we elkaar gelukkig al enige tijd om te ruilen elke 2 weken ons werk weekend want we werken om en om de avond . .. Echter had ik nu ook een reden om te ruilen ivm afpraak zondag einde middag die ik nu moet afzeggen. Fijn dat de tandarts weer achter de rug is .. 18 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Lieke, wat jammer dat de ruiling niet door mag gaan. Je weet wat de reden is, het ligt niet aan jou, maar blijkbaar vindt jouw leidinggevende het niet vertrouwd met jouw collega 's avonds? (of vul ik nu iets totaal verkeerd in? ) Dat is inderdaad vreemd Bor. Je hebt de laatste tijd heel veel mensen over de vloer gehad, niemand een biertje meegenomen? Flesje niet per abuis in een vuilnisbak terecht gekomen? Of wat dan ook? Koffietijd luitjes, én taart Vandaag is het precies negen jaar geleden dat ik gestopt met roken na een heel leven zo'n 1,5 pakje per dag te roken. Wel 1000 keer eerder gestopt, maar 999 keer weer begonnen, dit keer dus niet Lekker dat je het er op hebt zitten Smaragd. ik ben zelf als de dood voor de tandarts, maar je hebt gelijk, het valt altijd weer mee.... Musashi, nancy, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Ja ik snap het @Lieke7777 vervelend voor jou en haar natuurlijk dat wel. Ze moet maar snel die big handelingen laten toetsen. Komt ook bij ons voor idd. Kun jij niets aandoen maar dan nog is het niet fijn nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Zojuist zei Yvonne: Lieke, wat jammer dat de ruiling niet door mag gaan. Je weet wat de reden is, het ligt niet aan jou, maar blijkbaar vindt jouw leidinggevende het niet vertrouwd met jouw collega 's avonds? (of vul ik nu iets totaal verkeerd in? ) Heb het in bericht naar smaragd beetje proberen uit te leggen. Misschien denken jullie waar maakt ze zich druk over maar het is opeenstapeling .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 @Yvonnedjw en knap van die 9 jaar niet roken. Ken en weet je strijd nog van toen. Respect voor!!! Yes lekker die taart!!! Als het maar geen oude taart is Voel mij eindelijk weer meer mens, ga aan de slag na de koffie en taart dat dan weer wel! Rustmomenten inbouwen. Dan is het goed te doen, niet alles hoeft in 1 keer! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goed gedaan @Yvonne txs voor de taart .. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 hahaha, nee het is verse taart... de oude taart ben ikzelf . En Lieke, nee hoor, ik denk niet 'waar maak je je druk om' ... Ik ken dat gevoel zelf maar al te goed, het blijft moeilijk om dat af te leren of om er goed mee om te gaan..... en in dit geval blijft het ook heel jammer voor jou... Lieke7777 en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 En nu ben ik misselijk taart gegeten van Yvonne en een boterham met dikke vette hagelslag erop hoezo coping gedrag. Goed ik heb nog wat huis houden te doen .. ga mij daar maar op uitleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Knap @Yvonne Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Wat was er mis met hi trouwens? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Gelukkig @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Quinn: Wat was er mis met hi trouwens? Dat iedereen het ging nadoen en het was voor mijn tandartsbezoek. Nu kan ik er wel om lachen. Sorry oooepps nu zeg ik het weer. Niks mis met hi, zeg ik ook weleens, best vaak eigenlijk. Hi @Quinn Gaat het, krijg je al iets meer werk gedaan? 18 maart 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) Sorry van binnen te vallen. Onze hond (bijna 8) ligt momenteel op de operatietafel met water in het hart. We moeten wss beslissen om te opereren of.... . Ik zit nog op m’n werk maar wil hem toch zeker nog kunnen knuffelen moest het nodig zijn. Ik had niet gedacht er zoveel verdriet van te hebben... 18 maart 2021 bewerkt door Musashi Correctie hart ipv longen lady jane, Rosee, Smaragd en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Jeetje is dat accuut ? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Sterkte @MusashiKun je niet weg gaan van je werk?? Toch logisch dat je verdriet van hebt. Hoop dat ze hem/haar nog beter kunnen maken. En als de hond ingeslapen moet worden zou ik er meteen naar toe gaan indien mogelijk natuurlijk. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Heel veel sterkte @Musashihoop het komt goed met jullie hondje. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Bloos, bloos net komt de post met bijna 3 volle (vuilniszakken) Ikkanhet had weer eens bestel maar, bestel maar, bestel maar ge wet dat ik het nie kan loaten. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemiddag Sterkte @Lieke7777, en @Musashi . En ook @Kohtjemet het bekleden, en @Zbb die er een mooie dag van gaat maken en @ikkanhet die eindelijk naar de kapper kan en.. en.. Wie vergeet ik? Voor Allemaal dan maar? Musashi, Zbb en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Oef @Musashi dat is rot, sterkte en een knuffel. Hoop echt dat het meevalt. @ikkanhet de economie is je dankbaar. 19 minuten geleden zei Smaragd: Dat iedereen het ging nadoen en het was voor mijn tandartsbezoek. Nu kan ik er wel om lachen. Sorry oooepps nu zeg ik het weer. Niks mis met hi, zeg ik ook weleens, best vaak eigenlijk. Hi @Quinn Gaat het, krijg je al iets meer werk gedaan? Nee, niet echt. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Vergeet ik toch het beste paard van stal. Gefeliciteerrd @Yvonne (dit ben jij voor alle duidelijkheid) lady jane en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Balen @Quinnzou willen dat je wat meer drive en inspiratie had. Nou maar niet te hard voor jezelf zijn. Dan lukt het juist niet. Of juist wel harder voor jezelf zijn, schop onder jouw kont. Weet niet wat het beste voor jou werkt. Zo gek doe je het volgens mij nog niet. Kom op man. Ga ook weer door. Mijn to do list van vandaag moet af! Hebben jullie ook even rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Ja ik stop het werk nu zal best zijn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 @Smaragd 't is op het moment allemaal wat teveel vrijheid en vrijblijvendheid. Dat maakt me niet productiever. En ik heb de kalmte niet op het moment, kook te gemakkelijk over. @Musashi goede beslissing. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Sterkte @Musashi. @Yvonne gefeliciteerd, 9 jaar al. Heerlijk om van die sigaretten af te zijn. 20.000 doden per jaar in Nederland als gevolg van het roken. Absurd. Yvonne en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden