Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Volgens mij heet die man Gerard Kuiper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik weet het echt niet. Is het nou heel nieuw of juist heel oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Eind jaren 70/begin jaren 80 schat ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 uur geleden zei Etty: Guus Kuijer? Goed !! Jij mag @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 16 uur geleden zei Vocatus: Jolly.jumper Ook goed!! Nou weet ik niet wie er aan de beurt is Guus Kuijer heel goede kinderboeken schrijver. Heeft ook voor volwassenen geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Laat @Etty maar een vraag stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 uur geleden zei Etty: Geen idee wat ik moet vragen. het eerste wat in me opkomt: wat is een derper? Ja lekker, dat vraag ik me nu dus ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 N dorpeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Oeps.oke. ik lig nu op t strand. In maart was het water 5 graden en ben ik erin geweest. Vandaag niet. Hoe warm/koud is de Noordzee nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 3 minuten geleden zei lady jane: warm/koud is de Noordzee nu? Hmm 7 graden? Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 10 graden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Jij mag Vocatus. 7 is goed, maar wel koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 minuten geleden zei lady jane: Jij mag Vocatus. 7 is goed, maar wel koud. Oh was een gok van me. Hmm niet zo moeilijke maar toch: ...wat is het grootste knaagdier ter wereld? ( en ik let op de correcte spelling ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Dat moet haast wel meneer Yildiz zijn, een Turkse meneer die hier een paar straatjes vandaan woont. Die is ontzettend groot, echt heel erg groot en hij loopt de godganse dag van die huppeldepupnootjes te kauwen. Nou hoop ik maar dat Yildiz goed gespeld is. Ik vind het er wel correct Turks uitzien. De naam van de nootjes weet ik even niet, maar dat was de vraag ook niet. Bob, Vocatus, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zonnepitten met schilletjes Koh meestal, maar we keuren pistachenootjes ook goed. En n punt voor je humor vandaag! Iemand keek me net raar aan toen ik hardop lachte in sprinter. Gebeurt niet vaak meer in de treinen.thnx! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 uur geleden zei Vocatus: Oh was een gok van me. Hmm niet zo moeilijke maar toch: ...wat is het grootste knaagdier ter wereld? ( en ik let op de correcte spelling ) Ik dacht bever maar daar kan je echt geen spelfouten in maken Kohtje en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Beefur Bob, Vocatus en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 reuzenrad Yana, nancy en Vocatus reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik vind die van @nancy en @Bob leuker, maar volgens mij is het de capybera. nancy en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Ik vind die van @nancy en @Bob leuker, maar volgens mij is het de capybera. De capibara dus grapjas. Maar aan jouw de beurt. Ome vocatus gaat naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Trusten ome tiran @Vocatus (ik dacht, spel het verkeerd, dan win ik zonder winnen. Niet dus) Wat is de Braziliaanse vechtsport waarvan de naam zoveel op dat knaagdier lijkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 6 minuten geleden zei Quinn: Wat is de Braziliaanse vechtsport waarvan de naam zoveel op dat knaagdier lijkt? Capoeira. Jij ook trusten :p Wat is de langste rivier op aarde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Jaja, je had hem goed, ding ding ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 De Rijn? De Nijl? De Donau? De Maas? Waal? Loch Ness? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 De Linge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden