Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Bedoel je een spiegelei? Sunny side up! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Zeg @Tatum, moet ik niet eerst zeggen of je antwoorden goed of fout zijn? Of heb je gegoogled en weet je het zeker... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik kan alvast bevestigen dat geit correct is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 13 uur geleden zei nancy: Een lelijk eendje. Voor jou was dit een verkeerd antwoord, @nancy, want jij bent Nederlandse. Toch?? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Aha! Dan is jouw vraag nog in de running @Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Nou nee, want @Tatum gaf wel het goede antwoord (ook Nederlandse toch??) maar ze had een 'shocked-icoontje' achter haar antwoord geplaatst alsof ze onthutst was door dit antwoord nadat ze het had opgezocht.. en dan ook zonder bevestiging meteen een nieuwe vraag stellen... Dan zet ze vervolgens bij jouw antwoord op haar vraag een "haha" neer maar zegt dan niet of het goed of fout is... etc. etc. etc.... ik vind het hier maar een zooitje en wat mij betreft mag jij wel weer een vraag stellen. Of wie dan ook. Mopperdemopperdemopper...... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Oei mopperen is niet leuk! Zooitje ja ik weet het ook niet meer want ook geen bevestiging of mijn antwoord op de volgende vraag correct is ;-). I guess we’re stuck! Wie o wie kan dit hier nog oplossen? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 2 minuten geleden zei Musashi: Oei mopperen is niet leuk! Och, ik doe het graag.. het lucht me uiteindelijk altijd wel op en zolang ik niet met dingen ga gooien is het vrij onschuldig.. Nee, niet echt leuk maar wel nuttig. Voor mij dan, hè... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 (bewerkt) een wijs iemand zei ooit tegen een kollega mopper maar goed, de binnenvetters krijgen de fysieke problemen maar tegen mij, zijn vrouw zei hij: mopper maar, je moet toch iets te mopperen hebben en dan heb je dit maar weer gehad (dit kreeg hij bij de eerstvolgende aanvaring natuurlijk als een boemerang terug van me, grijns) 22 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Mopperen is Idd soms wel leuk en zeker nuttig ja...maar oplossen doet het toch niet veel...want dan weten we nog niet hoe het hier dan verder gaat...;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 (bewerkt) Ik zal mij niet meer met Pubquiz bemoeien en daar een zootje van maken. Is ook niet echt mijn ding @Kohtjemag de volgende vraag stellen en daar serieus mee verder gaan. 22 maart 2021 bewerkt door Tatum Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Haha, @Tatum, ik mopper wel maar ben verder totaal ongevaarlijk. Maar was het antwoord van @Musashi nou goed of niet? Dan mag zij verder... Tatum en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 (bewerkt) 30 minuten geleden zei Kohtje: Haha, @Tatum, ik mopper wel maar ben verder totaal ongevaarlijk. Maar was het antwoord van @Musashi nou goed of niet? Dan mag zij verder... Haar antwoord was goed. Sunny side up! 22 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ok! Dat is dan ook opgelost!! Iedereen terug blij!? :-) vraag: wie schreef de Ilias en de Odysseus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Homerus (niet die uit The Simpsons). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Correct! (En nu dacht ik dat ie mss moeilijk zou zijn!?) @Quinnjouw beurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 O sorry, dat was wel erg snel. Okay, euhm, wat mag je in Frankrijk niet met je varken doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Je mag hem geen napoleon noemen ? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 trouwen? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Het beest in je huis laten wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Je mag hem geen napoleon noemen ? Helemaal waar! Had jij die special van de Quest ook gelezen? Jij bent! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Nee @Quinn Uit eigen collectie foto's . Welke brug is dit en waar staat deze ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Wat flauw... een foto. Hoe kun je dat nou googlen?.. Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ik kan als het niet lukt hints gaan geven maar nu nog niet had eerst een andere brug in gedachten maar die herken je uit duizenden denk ik .. bewaar hem nog ff . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 3 uur geleden zei Kohtje: Wat flauw... een foto. Hoe kun je dat nou googlen?.. @Kohtje, Googlen mag ook niet! Daarom werd ik gediskwalificeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden