Musashi Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Op 15-3-2021 om 16:52 zei Vocatus: Als jij de vraag goed beantwoord mag jij de volgende vraag stellen. Maar zowel de steller als de beantwoorder => zonder google Ik weet een vraag! Zoek de fout in bovenstaande! Sorry stout van mij! Grapje terug! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 BeantwoordT Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Jij mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) Moet over een vraag nadenken, ben heel slecht in soort dingen bedenken. Iedereen weet ws meteen het antwoord al. Ik ga even nadenken. 17 maart 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Hoeveel tanden en kiezen heeft een schaap? Geen google gebruiken, gewoon raden of tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 En jij weet dat vanbuiten?? Ik weet dat eigenlijk nog niet van mezelf...(op voorhand indekken dus voor stom antwoord): 25? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Nee fout zijn er iets meer! Ja @Musashiik wist dit omdat mijn opa toen hij nog leefde op een boerderij woonde en ook schapen had. Zal het antwoord nooit meer vergeten. Wie kan er meer bieden/raden of iemand die ook schapen heeft Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 17 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 32 gok ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Helemaal goed!! Jij bent aan de beurt @Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 7 minuten geleden zei Bor: Jij bent @Vocatus Misschien moeten we wachten tot het weer dag 3 is? (Foei Musashi heel stout - maar op stout reageert hij precies niet?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 nee @Borkan de vraag stellen, hmmmm. makkelijke vraag dan Wat is de meest gegeten vis in nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 zalm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Kabeljauw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Tonijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Dooie. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Koolvis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Tilapia? Victoriabaars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 sardines Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Makreel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 guppiefilet Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 vissticks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Omdat Vocatus niet reageert heb ik even gegoogeld. Smaragd heeft het goed. "tonijn uit blik is het meest gegeten visproduct in Nederlandse huishoudens (gevolgd door verse Hollandse haring en de welbekende vissticks). " lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Kom op @Vocatusals vraagsteller moet jij ook zeggen/tikken wie het goed heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Deze heb ik wel opgezocht en ws te gemakkelijk maar dan is snel een ander aan de beurt. Zo flauw maar moet ik altijd om lachen. Kwam er zelf niet op, dat zegt ook wel wat, heel slecht in dit soort dingen en dan achteraf O ja natuurlijk Ik heb een hoofd, maar ik kan niet praten. Ik heb ook 4 poten, maar toch kan ik niet lopen. Wat ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Tafel Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden