nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Waarom zou je een boek stelen, denk denk ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Zojuist zei Reacher: O jeetje over corrigerend lezen gesproken. *kuch* Meest gestolen boek ooit of over het jaar 2020 of 2021? Oh sorry.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Ik heb het veranderd, Reacher.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Kunstboeken misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Nee joh, met corrigerend lezen bedoelde ik dat ik het woord gestolen in mijn hoofd had aangepast naar geleend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Maar net taalgebruik is wel zo damesachtig. *pakt theekopje met pink in de lucht* nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Ik zou ook denken aan Mein Kampf, omdat je dat niet zomaar kunt krijgen. Voor wat het waard is, ik heb de vraag plus het antwoord op een site gevonden met nutteloze weetjes. Niet onderbouwd, geen bronvermelding noch jaartallen. Tip: Het is een naslagwerk. *nipt verder van heur kruidenthee* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Guinness book of records? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Jaaaaaa, dat zal het zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Hoewel....ook wel weer bijzonder. Wat moet je dáár nou mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 1 minuut geleden zei nancy: Jaaaaaa, dat zal het zijn!! Heej ik zeg net ‘lekker uitrusten’ op het andere draadje tegen je, kleine spring in ‘t veld nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 1 minuut geleden zei nancy: Hoewel....ook wel weer bijzonder. Wat moet je dáár nou mee.... Of zo’n scheepsalmanak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 4 uur geleden zei Lonster: Tip: Het is een naslagwerk. Telefoonboek lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 9 uur geleden zei Lonster: Wat is het meest gestolen boek uit de openbare bibliotheek? Ik denk of het dagboek van Anne Frank of Anna Blaman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 6 uur geleden zei Lonster: Ik zou ook denken aan Mein Kampf, omdat je dat niet zomaar kunt krijgen. Voor wat het waard is, ik heb de vraag plus het antwoord op een site gevonden met nutteloze weetjes. Niet onderbouwd, geen bronvermelding noch jaartallen. Tip: Het is een naslagwerk. *nipt verder van heur kruidenthee* de enkhuizer almanak natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Atlas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Woordenboek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 De geschiedenis van de Duitse humor? Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Een encyclopedie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 12 uur geleden zei Reacher: Guinness book of records? Dit is goed! De reden blijft gissen. Om te kijken of je er in staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 google voor dummies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Dear Reacher, would you be so kind……… Of lik je je wonden nog? dejebeterschapwensende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Makkelijke tussenvraag: in welk jaar won Joop Zoetemelk de tour? Moet ook niet TE makkelijk, dus doe het jaar van Jan Janssen er ook maar bij. En Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Jan Janssen 1959 Joop Zoetemelk 1979 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Sjonge, Claudius, wat betreft Jan zit u er wel heel ver naast! In dat jaar koerste hij nog niet eens. Met Joop zit u dichter in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden