Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen


Vocatus

Aanbevolen berichten

Neenee, ik wist t eigenlijk al toen ik typte, dat is the mahavishnu orchestra.

Kom er niet op, weet wel dat t n maharishi is, maar das de algemene naam.

Kan straks altijd nog the concert for bangla desh uit de kast trekken, staat t vast op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-7-2021 om 18:19 zei Asterix:

Misschien niet geheel representatief, maar mijn vrouw geef ik 10000 en ik 10, dat wordt dan gemiddeld 5005.

@Asterix, goed om je weer even te zien. Gaat het met je? En je vrouw? Ik hoop van harte dat er wat meer licht en lucht is gekomen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kohtje:

Sorry dat ik moet lachen, @Jannigje. Ik weet dat jouw vraag serieus belangstellend bedoeld is, maar gezien het antwoord dat Asterix gaf op de 'schetenvraag' vind ik je vraag erg leuk.. :)

Nu ik het teruglees snap ik dat wel ja. :huh:
Ik heb het me niet gerealiseerd, dat moge duidelijk zijn. Tjonge.
Onbedoeld grappig, of niet. 

@Asterix, het was inderdaad serieus bedoeld hoor.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, citarspeler Ravi Shankar heeft veel mensen in het westen voor de klassieke Indiase muziek weten te interesseren. Net als bamboefluitist Hariprasad Chaurasia, die ook docent Indiase muziek aan het conservatorium in Rotterdam is geweest.

Maar het is nog niet de man waar ik naar vroeg. Nog een tip dan: hij introduceerde een meditatietechniek in de westerse wereld met de naam Trancendente Meditatie (afgekort TM).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock kwam met de naam Ravi Shankar, een "populair-klassiek Indiase" musicus die met zijn sitar pakweg in de zestiger en zeventiger jaren van de vorige eeuw o.m. samenspeelde met westerse popmuziekgroepen en met westerse klassieke orkesten. Dat zal niet dezelfde zijn als die Sri sri ravi shankar die jij noemt.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...