Claudius Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 @haddock @nancy Wie was het nu, die de uitspraak deed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 N M is Nelson Mandela dank U Google nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Ja sorry, ik wilde niet voor mijn beurt spreken, ik dacht dat Haddock het wilde onthullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 21 uur geleden zei haddock: De BM-er is n wereldberoemde zeilboot in Nederland. Waar staan de letters b m voor? Ik doe maar eens een gok Botus marina Botus motoris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 No motoris in deze beroemde ZEILboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Big Maritime? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 23 minuten geleden zei haddock: No motoris in deze beroemde ZEILboot O ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 7 minuten geleden zei Artax: Initialen van de vrouw van de ontwerper? Initialen van de dochter van de ontwerper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Van zijn oma! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Wordt niks zo. Denk eens aan de Friese meren….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Ik denk aan de meren maar heb geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Bovenlandse meerzeiler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 Benzboot Mercedesmotorloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 (bewerkt) Dat schiet ook niet op dus... (En dan bedoel ik wat ik eerst had neergezet...) 23 juli 2021 bewerkt door Yvonne Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 waar is Quinn als je hem nodig hebt die weet het vast wel☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Bergumer meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Helemaal goed, Brazer. Jij mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 spiritus is alcohol, met welke toevoeging wordt beoogd het ondrinkbaar te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ammoniak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 neen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 3 uur geleden zei lady jane: waar is Quinn als je hem nodig hebt die weet het vast wel☺ In z'n bed, waar je hoort op dat tijdstip ik had trouwens Baikalmeer gezegd, want dat klinkt zo mooi. 1 uur geleden zei brazer: spiritus is alcohol, met welke toevoeging wordt beoogd het ondrinkbaar te maken. Methanol, geloof ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 15 minuten geleden zei Quinn: Methanol, geloof ik. Dat is juist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Cool. Euhm, iets anders dan. Wat weten en vinden jullie van onderstaande? Het meest uitgebreide antwoord wint. WE WERE ON A BREAK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ross en Rachel hadden hun relatie voor onbepaalde tijd gepauzeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden