Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Ook opgezocht officieel is het Barbara Millicent Roberts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Tuurlijk @Artax, wat dacht je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Helemaal goed @Claudius. Heb jij misschien een pubquiz vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @Reacher Ik denk dat dit voor oudere Belgen een makkie is. Ik geef de naam van een nummer. Eric & Sanne: Veel te mooi Tweemaal kwam dit koppel zeer afkeurend in de media. Met een antwoord waarom ben ik tevreden. De carrière van Sanne en Eric was gebroken na het laatste "schandaal" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Hmmm als ik het thema van jouw leven juist inschat dan zal het over onbereikbare liefde of over een leeftijdsverschil zijn gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Door hun relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Hmmm als ik het thema van jouw leven juist inschat dan zal het over onbereikbare liefde of over een leeftijdsverschil zijn gegaan. Ik dacht wat te antwoorden. Wat men in Nederland vast kent. K3 vond hier ergens zijn wortels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 26 minuten geleden zei Reacher: Hmmm als ik het thema van jouw leven juist inschat dan zal het over onbereikbare liefde of over een leeftijdsverschil zijn gegaan. Ik keur dit goed. Sanne was toen 17 Eric 39 . Ze zijn nog steeds samen, ze hebben een dochter die probeert te zingen. Helaas ze heeft alles behalve de stem van haar ouders. Sanne wou in een musical niet kussen. Eric? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Uit de categorie 'opmerkelijke weetjes'. In welk lichaamsdeel van de mens bevindt zich de sterkste spier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Het hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Tong. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Sinds de opkomst van de smartphone; de duimen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 3 uur geleden zei karin123: Tong. Correct!! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Een gedeelte in de Atlantische Oceaan werd bekend doordat vaar- en vliegtuigen er op mysterieuze wijze zouden zijn verdwenen. Hoe heet die plek? Of is die te gemakkelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) De Bermuda driehoek ? 24 juni 2021 bewerkt door Maverick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Helemaal goed Maverick. Jij mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) De landbouw universiteit Wageningen heeft een onderzoek gedaan naar hoeveel insecten er in Nederland worden doodgereden. Doe een schatting hoeveel insecten er in NL gemiddeld per maand dood worden gereden? Degene die het dichtst in de buurt zit wint 24 juni 2021 bewerkt door Maverick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 2 Miljoen. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Offtopic: @Artax heel fraaie nieuwe avatar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Ok, niemand anders die een gokje waagt?Dan is @Artaxde winnaar! Uit het onderzoek kwam naar voren dat er per maand 133 miljard insecten worden doodgereden in NL Artax jij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Hoe meet je dat in vredesnaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Lonster: Uit de categorie 'opmerkelijke weetjes'. In welk lichaamsdeel van de mens bevindt zich de sterkste spier? De masseter.kauwspier. verbindt dekaken en is de spier waar dieren hun prooi mee verslinden. Mensen houden er woede vast. 24 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Wat veel trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 52 minuten geleden zei Jannigje: Hoe meet je dat in vredesnaam? Ha Jannigje, leuk dat je dat vraagt! Het blijkt dat ze de nummerplaten van een bepaalde hoeveelheid auto’s hebben gebruikt om te tellen hoeveel lijkjes er per dag opkwamen. Dit hebben ze doorgerekend en kwamen op 3,3 miljard per maand. Echter de voorkant van een auto is vele malen groter en met een gemiddelde verdeelsleutel kwamen ze op 133 miljard uit. Ik denk wel dat ze er al met al een paar vliegjes naast zaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Wat ben je knap @Artax! zowel het helemaal goed raden van deze vraag als je nieuwe uiterlijk. Gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden